Інтэрактыўнае апытанне

Паслуга "Інтэрактыўнае апытанне"  уяўляе сабой фіксаванне статычных дадзеных аб колькасці званкоў, якія паступілі на выдзеленыя тэлефонныя нумары ад абанентаў сеткі электрасувязі агульнага карыстання, адлюстраванне вынікаў «Інтэрактыўнага апытання» на web-старонцы http://interopros.beltelecom.by у рэжыме рэальнага часу, а таксама тарыфікацыю паступаючых выклікаў ад абанентаў (у выпадку, калі званкі абанентаў будуць платнымі, па тарыфах Заказчыка).

Пры дапамозе дадзенай паслугі Заказчык мае магчымасць:

  • папулярызаваць сваю прадукцыю;
  • праводзіць маркетынгавыя даследаванні ў дачыненні да сваіх тавараў, паслуг, кліентаў і канкурэнтаў;
  • арганізаваць сваю работу на аснове самых свежых статыстычных дадзеных;
  • праводзіць сацыялагічныя апытанні грамадскай думкі, гульневыя перадачы (латарэі, віктарыны і інш.) і г.д.

Пры гэтым рэзультаты "Інтэрактыўнага апытання" могуць неадкладна прадстаўляцца ў розных сродках масавай інфармацыі (напрыклад, у тэле- і радыеэфіры, у сетцы Інтэрнэт), аб'яўляецца па заканчэнні апытання альбо выкарыстоўвацца для ўнутрыфірменных мэтаў.

Доступ да паслугі "Інтэрактыўнае апытанне" для абанентаў Рэспублікі Беларусь арганізуецца з выкарыстаннем нумарацыі фармата 8-803-АВС-хххх (у выпадку, калі званкі для абанентаў суткі электрасувязі агульнага карыстання будуць бясплатнымі) і фармата 8-810-АВС-хххх (у выпадку, калі званкі для абанентаў сеткі электрасувязі агульнага карыстання будуць платнымі) дзе:

8 - код выхада на міжнародную станцыю,
803, 810- код паслугі (803- бясплатнае апытанне, 810 – платны апрос),
АВС - рэгіянальны код паслугі,
хххх - код Заказчыка.

Нумарацыя прызначаецца РУП «Белтэлекам» па ўзгадненні з заказчыкам паслугі.

Магчымасці паслугі:

  • аўтаматычны пачатак/спыненне ўліку выклікаў і SMS на зададзены час;
  • cамастойная актывацыя/дэактывацыя галасавання Заказчыкам праз web-партал Паслугі (опцыя па патрабаванні);
  • самастойнае абнуленне Заказчыкам лічыльніка на web-партале старонкі вынікаў галасавання;
  • аўтаадказчык з маўленчым прывітаннем (для тэлефоннага галасавання);
  • кантроль за дынамікай галасавання;
  • атрыманне вынікаў галасавання ў рэжыме рэальнага часу для Заказчыка Паслугі;
  • атрыманне/прагляд вынікаў праз сетку інтэрнэт (асобна/разам па тэлефонным і SMS галасаванні);
  • вынікі апытання размяшчаюцца ў сетцы інтэрнэт па адрасе http://interopros.beltelecom.by (асобна/разам па тэлефонным і SMS галасаванні);
  • выдзяленне рэквізітаў доступу да web-сервера інтэлектуальнай платформы для прагляду вынікаў галасавання (асобна/разам па тэлефонным і SMS галасаванні);
  • перыяд абнаўлення дадзеных на web-сайце ўстанаўліваецца Заказчыкам самастойна і можа складаць 5 секунд, 30 секунд, 1 хвіліна, 2 хвіліны, 5 хвілін, 10 хвілін;
  • атрыманне вынікаў праз сетку інтэрнэт (асобна/разам па тэлефонным і SMS галасаванні), выкарыстоўваючы HTTP запыт  да лічыльніках вынікаў галасавання.

Тарыфы на тэхнічнае абслугоўванне паслугі  "Інтэрактыўнае апытанне, якая аказваецца юрыдычным асобам і індывідуальным прадпрымальнікам

Уводзяцца з 03 мая 2019 года
№ п/п Найменне паслугі Тарыфы без уліку падатку на дададзеную  вартасць, беларускіх рублёў 
галасавое тэлефоннае галасаванне SMS-галасаванне
1 Тэлефоннае злучэнне, за паслугу    
1.1 Званок на Еўрабачанне 0,464 -
1.2 Званок на платнае інтэрактыўнае апытанне 0,40  
2 Арганізацыя паслугі з прысваеннем аднаго нумара, адначасова 120,00 61,50
3 Актывізацыя кожнага наступнага нумара, пачынаючы з другога за нумар, адначасова 6,10 4,20
4 Выдача пароля для доступу да WEB-сервера ІП, за паслугу 34,20
5 Выдача расшыфровачнага ведамасці, за перыяд назапашвання 324,00
6 Апрацоўка і выстаўленне рахунку    
6.1 ад 1 да 10000 званкоў ўключна 60,00
6.2 звыш 10000 за кожную поўную і няпоўную 1000 выклікаў 6,00
7 Выкарыстанне абсталявання інтэлектуальнай платформы, за кожныя поўныя або няпоўныя 10 хвілін з 9.00 да 23.00 з 23.00 да 9.00 кругласутачна
7.1 да 30 хвілін уключна 113,0 113,0 71,0
7.2 да 2 гадзін уключна 49,0 26,0 31,5
7.3 звыш 2 гадзін у месяц 43,0 23,0 27,5