Парадак аказання паслугі «Максіфон»

1 Агульныя палажэнні

1.1 Гэты дакумент устанаўлівае парадак узаемаадносін паміж Рэспубліканскім унітарным прадпрыемствам электрасувязі “Белтэлекам” (далей - Аператар) і юрыдычнымі асобамі (далей - Абаненты), якія выкарыстоўваюць прадастаўляемую Аператарам паслугу “Максіфон” (далей - Паслугу).

1.2 Паслуга прадастаўляецца Аператарам на падставе Ліцэнзіі Міністэрства сувязі і інфарматызацыі Рэспублікі Беларусь № 02140/487 ад 20.08.2004.

1.3 Паслуга прадастаўляецца на дагаворнай аснове.

1.4 Паслуга не з'яўляецца патэнцыйна небяспечнай для жыцця, здароўя, маёмасці чалавека і навакольнага асяроддзя.

1.5 Аператар паведамляе Абаненту аб павышэнні ўстаноўленых тарыфаў не пазней чым за 10 дзён да ўнясення змяненняў.

1.6 Гэты дакумент уводзіцца замест Парадку аказання паслугі “Максіфон”, зацверджанага 29.11.2013.

2 Тэрміны і Азначэнні

У гэтым дакуменце прымяняюцца наступныя тэрміны з адпаведнымі азначэннямі:

Абанент – карыстальнік паслуг электрасувязі, з якім заключаны дагавор аб аказанні такіх паслуг пры выдзяленні для гэтых мэт абаненцкага нумара або ўнікальнага кода ідэнтыфікацыі.

Абаненцкі нумар (лагін) — інфармацыя, якая прадастаўляецца Абаненту Аператарам у карыстанне пры заключэнні Дагавора (Дадатку аб аказанні паслугі “Максіфон”) і якая ідэнтыфікуе Абанента пры карыстанні Паслугай.

Абаненцкая прылада — карыстальніцкае абсталяванне Абанента (камп'ютар, смартфон) з усталяваным Дадаткам “Максіфон”, якая забяспечвае доступ да Паслугі Аператара, праз падключэнне дадзенага абсталявання да сеткі Інтэрнэт.

Аўтэнтыфікацыйныя даныя – ўнікальны лагін (login) і пароль (password) Абанента, якія выдзяляюцца Аператарам Абаненту для доступу да Паслугі.

Білінгавая сістэма Аператара - аўтаматызаваная сістэма Аператара, якая выкарыстоўваецца ім для ўліку аперацый па аказанні паслуг Абаненту.

“Кабінет карыстальніка” – інфармацыйная сістэма, прызначаная для кантролю стану асабовага рахунку, плацяжоў і кіравання Паслугай.

Асабовы рахунак - рэгістр аналітычнага ўліку ў білінгавай сістэме Аператара, прызначаны для адлюстравання аперацый па аказанні паслуг сувязі Абаненту і налічэнні плацяжоў.

“Мой Белтэлекам” – сэрвіс самаабслугоўвання Абанента, даступны праз вэб-партал my.beltelecom.by і дадатак “Мой Белтэлекам” (для аперацыйных сістэм iOS і Android), які дазваляе Абаненту праводзіць аперацыі са сваім асабовым рахункам і Паслугай.

“Музычны марафон” - паслуга, якая дазваляе Абаненту замяніць стандартны сігнал чакання адказу абанента для ўваходных тэлефонных выклікаў з розных сетак музычнымі мелодыямі ці фразамі.

“Элітны нумар” - паслуга, якая дазваляе Абаненту выбраць нумар з пераліку свабодных абаненцкіх нумароў Паслугі “Максіфон”.

Аператар - Рэспубліканскае ўнітарнае прадпрыемства электрасувязі “Белтэлекам”.

“Абяцаны плацёж” – сэрвіс Аператара, які дазваляе Абаненту папоўніць асабовы рахунак без выканання рэальнага плацяжу Аператару.

Пароль - сакрэтны набор лічбаў і/ці сімвалаў, і/ці лацінскіх літар, прызначаны для аўтэнтыфікацыі Абанента ў Дадатку “Максіфон”.

Дадатак “Максіфон” - дадатак, які дазваляе атрымаць доступ да Паслугі праз камп'ютар (персанальны, партатыўны) або смартфон. Дадатак дазваляе здзяйсняць тэлефонныя выклікі, відэавыклікі і перадаваць імгненныя паведамленні.

Тарыфны план - сукупнасць цэнавых умоў, на якіх Аператар прапануе карыстацца адной ці некалькімі Паслугамі.

Паслуга “Максіфон” - тэлематычная паслуга, якая аб'ядноўвае ў сабе паслугу тэлефаніі па IP-пратаколу і абмену імгненнымі паведамленнямі.

Уліковы запіс Абанента — запіс у базе даных платформы Паслугі, які змяшчае інфармацыю пра Абанента і які ўключае акрамя іншага Абаненцкі нумар (Лагін) і Пароль.

Прымусовая блакіроўка – прыпыненне аказання Аператарам паслуг сувязі Абаненту пры ўмове недастачы сродкаў на Асабовым рахунку Абанента.

3 Апісанне паслугі

3.1 Паслуга ўключае ў сябе:

3.1.1 магчымасць устанаўліваць (з прымяненнем Дадатку “Максіфон”):

- тэлефонныя злучэнні з абанентамі Паслугі, абанентамі мясцовай тэлефоннай сеткі, а таксама міжгароднія і міжнародныя злучэнні, у тым ліку з абанентамі аператараў сотавай рухомай электрасувязі;

- відэа злучэнні з абанентамі Паслугі, з абанентамі сеткі IMS Аператара, якія выкарыстоўваюць у якасці канцавой абаненцкай прылады відэатэлефон;

- галасавыя злучэнні са службамі 123, 153, 109.

3.1.2 магчымасць выкарыстання дадатковых паслуг і сэрвісаў:

- “Музычны марафон”;

- “Элітны нумар”;

- “Замена нумара” - вырабляецца:

  • па ініцыятыве Абанента – за аплату, памер якой устанаўліваецца Аператарам;
  • па ініцыятыве Аператара (без спаганяння аплаты), калі працяг аказання Паслугі з выкарыстаннем выдзеленага раней нумара немагчымы па тэхнічнай прычыне. У такім выпадку Аператар не пазней чым за 30 дзён да замены абавязаны апавясціць Абанента пра гэта з указаннем прычыны і даты замены, новага абаненцкага нумара;

- “Пераафармленне Дадатку на іншую асобу” - здзяйсняецца пры змяненні наймення ці бягучага (разліковага) рахунку юрыдычнай асобай або рэарганізацыі юрыдычнай асобы на падставе паведамлення;

- “Дэталізацыя рахунку”.

3.2 Паслуга не прадугледжвае:

- здзяйсненне выклікаў на нумары экстраных службаў, а таксама на нумары даведачна-інфармацыйных службаў (за выключэннем 123, 153, 109);

- аказанне паслуг доступу ў сетку Інтэрнэт;

- змянення пераліку адкрытых і/ці закрытых напрамкаў сувязі.

4 Афармленне дагаворных адносін

4.1 Паслуга прадастаўляецца ў рамках заключанага Дагавора і Дадатку аб аказанні паслугі “Максіфон”, які з'яўляецца неад'емнай часткай Дагавора.

4.2 Кансультацыі і афармленне дагаворных адносін на Паслугу ажыццяўляюцца ў службах продажаў Аператара.

4.3 Аказанне Паслугі афармляецца шляхам заключэння з Абанентам Дагавора і Дадатку аб аказанні паслугі.

4.4 У Дагаворы і Дадатку ўстанаўліваюцца ўзаемныя правы і абавязкі Аператара і Абанента.

4.5 Працэдура заключэння Дагавора і Дадаткаў аб аказанні Паслугі здзяйсняецца згодна з патрабаваннямі нарматыўных дакументаў Аператара і ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.

4.6 Пры афармленні дагаворных адносін на тарыфны план, які ўключае абанементную плату, Абанент абавязаны ўнесці першапачатковую плату ў памеры не меней сумы штомесячнай абанементнай платы абранага тарыфнага плана.

4.7 Аператар мае права адмовіць Абаненту ў аказанні Паслугі (вылучэнні новых абаненцкіх нумароў “Максіфон”) у выпадках:

 - наяўнасці непагашанай запазычанасці па аплаце Паслугі (па раней выдзеленых абаненцкіх нумарах, у тым ліку заблакіраваных);

- парушэння (аднаразовага) з боку Абанента п.8.4. гэтага Парадку аказання.

5 Аўтэнтыфікацыйныя даныя

5.1 Для доступу да Паслугі Абанент выкарыстоўвае Аўтэнтыфікацыйныя даныя (лагін і пароль), захаванне канфідэнцыяльнасці якіх Абанент забяспечвае самастойна.

5.2 Абаненту забараняецца:

  • выкарыстанне для доступу да Паслугі іншых, не выдадзеных яму па Дагавору, Аўтэнтыфікацыйных даных, а таксама распаўсюджванне выдадзеных яму Аўтэнтыфікацыйных даных (у тым ліку перадача трэцім асобам) любымі магчымымі спосабамі;
  • выкарыстанне Аўтэнтыфікацыйных даных трэціх асоб для доступу да Паслугі, а таксама распаўсюджванне такіх даных у агульнадаступных рэсурсах сеткі Інтэрнэт.

5.3 Абанент нясе асабістую адказнасць за ўсе здзейсненыя дзеянні ў аб'ёме магчымасцяў Паслугі, зробленыя пад Аўтэнтыфікацыйнымі данымі Абанента.

5.4 Аператар не нясе адказнасці за неправамерныя дзеянні Абанента, здзейсненыя пры выкарыстанні Паслугі Аператара, выкананыя пад Аўтэнтыфікацыйнымі данымі Абанента.

5.5 Пароль доступу да Паслугі можа быць зменены Абанентам самастойна праз “Кабінет карыстальніка”, “Мой Белтэлекам” ці пры звароце Абанента ў службу продажаў Аператара.

5.6 Аднаўленне пароля да “Кабінета карыстальніка” (у выпадку, калі Абанент забыў пароль), а таксама змена пароля на Паслугу здзяйсняецца ў службе продажаў Аператара.

 

6 Неабходныя ўмовы для карыстання паслугай

6.1 Для выкарыстання Дадатку “Максіфон” неабходны доступ да сеткі Інтэрнэт.

6.2 Дадатак “Максіфон” працуе на базе аперацыйных сістэм:

6.2.1 Для персанальных камп'ютараў: Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10;

Сістэмныя патрабаванні для аперацыйнай сістэмы Windows:

- працэсар не менш за 2,06 ГГц;

- аператыўная памяць не менш за 1 Гб і свабодная прастора на жорсткім дыску 30 Гб;

- наяўнасць доступу ў сетку Інтэрнэт;

- наяўнасць відэапрылады з колькасцю пікселяў матрыцы не менш за 0,3 мегапікселяў.

6.2.2 Для мабільных прылад: Android версіі не ніжэй за 4.0.

Сістэмныя патрабаванні для аперацыйнай сістэмы Android:

- аператыўная памяць не менш за 512 Мбайт;

- наяўнасць доступу ў сетку Інтэрнэт;

- наяўнасць відэапрылады з колькасцю пікселяў матрыцы не менш за 0,3 мегапікселяў.

Пералік прылад, якія па сваіх тэхнічных параметрах рэкамендуюцца па выніках тэсціравання для ўстаноўкі і выкарыстання Дадатку “Максіфон”, размяшчаецца на сайце Аператара www.beltelecom.by.

6.3 Устаноўка Дадатку “Максіфон” на Абаненцкую прыладу здзяйсняецца Абанентам самастойна.

6.4 Параметры доступу ў Інтэрнэт, дастатковыя для ажыццяўлення:

- перадачы галасавога паведамлення: мінімальная хуткасць у кожным напрамку 100 кбіт/с, максімальная 150 кбіт/с;

- абмену імгненнымі паведамленнямі: мінімальная хуткасць у кожным напрамку 64 кбіт/с;

- перадачы відэа паведамлення: мінімальная хуткасць у кожным напрамку 484 кбіт/с, максімальная 640 кбіт/с.

6.5 Аператар гарантуе работу Паслугі толькі пры выкарыстанні Дадатку “Максіфон”.

6.6 Для поўнага выкарыстання ўсіх магчымасцяў Паслугі абаненцкая прылада павінна функцыянальна прадугледжваць наяўнасць мікрафона, дынамікаў і камеры.

6.7 Дадатак “Максіфон” даступны для запампоўкі і ўстаноўкі:

- для аперацыйнай сістэмы Windows на сайце Аператара http://www.beltelecom.by;

- для аперацыйнай сістэмы Android у краме Прыкладанняў Google Play.

7 Тэхнічныя магчымасці дадаткУ “Максіфон”

7.1 Аб'ём Інтэрнэт-трафіку, які спажываецца Дадаткам “Максіфон” пры галасавым і відэа злучэннях, не стабільны і залежыць ад хуткасці падключэння да сеткі Інтэрнэт (і выклікаючых абанентаў, і выклікаемых абанентаў), а таксама ад насычанасці самой размовы. Такім чынам, трафік пры перадачы паведамленняў у розных умовах можа значна адрознівацца. У сярэднім аб'ём трафіка пры перадачы галасавых паведамленняў складае прыблізна 500 кбайт за хвіліну, пры перадачы відэа паведамленняў – 5 Мбайт за хвіліну.

7.2 Аб'ём перадаваемага файла (.doc, .docx, .xls, .xlsx, .txt, .pdf, .vsd) абмежаваны 20 Мбайт, выявы (.png, .gif, .jpg, .tif, .bmp) - не больш за 5 Мбайт.

7.3 Памер аднаго тэкставага паведамлення абмяжоўваецца 512 сімваламі. Пры перавышэнні колькасці сімвалаў у тэкставым паведамленні Абанент атрымае апавяшчэнне, што ўведзена максімальная колькасць сімвалаў.

7.4 Шматкарыстальніцкі чат пры неактыўнасці Абанентаў на працягу 5 хвілін прымусова закрываецца Дадаткам “Максіфон”.

7.5 Пры знікненні доступу да сеткі Інтэрнэт у аднаго з Абанентаў шматкарыстальніцкага чата, чат прымусова закрываецца Дадаткам “Максіфон”.

8 Прадастаўленне паслугі і спыненне доступу да паслугі

8.1 Паслуга становіцца даступнай Абаненту з 00:00 гадзін даты, азначанай у Бланку заказу да Дадатку аб аказанні Паслугі (калі Абанент заказвае Паслугу з адтэрмінаванай датай актывацыі). Калі дата актывацыі Паслугі адпавядае даце падпісання Бланка заказу – Паслуга становіцца даступнай абаненту з моманту падпісання.

8.2 Паслуга даступная 24 гадзіны ў суткі, 7 дзён у тыдзень.

8.3 Спыненне доступу да Паслугі ажыццяўляецца ў дату, азначаную ў заяве Абанента.

8.4 Пры карыстанні Паслугі Абаненту забараняецца:

- выкарыстоўваць Паслугу ў камерцыйных мэтах;

- выкарыстоўваць любое праграмнае забеспячэнне для атрымання аддаленага доступу да прылад, якія выкарыстоўваюць Паслугу;

- выкарыстоўваць любое праграмнае забеспячэнне і/ці настройкі праграмнага забеспячэння для падмены IP-адрасацыі (proxy);

- выкарыстоўваць нецэнзурную лексіку на Сайце Аператара (чатах, форумах і інш.);

- выкарыстоўваць нецэнзурную лексіку ў электронных лістах і размовах з супрацоўнікамі Аператара.

Пры парушэнні пералічаных абмежаванняў, а таксама ў выпадку ўзнікнення ў Аператара падстаў меркаваць, што Абанентам здзяйсняюцца правапарушэнні, якія наносяць урон Аператару, трэцім асобам ці дзяржаве, Аператар пакідае за сабой права прыпыніць аказанне Паслугі без папярэдняга паведамлення Абанента. Калі на працягу 30 дзён з моманту прыпынення аказання Паслугі Абанент не звернецца да Аператара за аднаўленнем доступу да Паслугі, Аператар здзяйсняе скасаванне Дадатку аб аказанні Паслугі ў аднабаковым парадку. Абаненцкі нумар блакіруецца на перыяд 180 дзён, пасля чаго можа быць прадастаўлены ў карыстанне іншаму Абаненту. Права пераважнага выкарыстання раней выдзеленага абаненцкага нумара на такіх Абанентаў не распаўсюджваецца.

8.5 Змена тарыфнага плана здзяйсняецца па заканчэнні не меней 30 (трыццаці) дзён з моманту актывацыі ці папярэдняй змены тарыфнага плана.

9 Аплата паслуг

9.1 Аплата Паслуг ажыццяўляецца Абанентам на ўмовах і ў тэрміны, вызначаныя дагаворнымі адносінамі, гэтым Парадкам і ў адпаведнасці з зацверджанымі Аператарам тарыфамі.

9.2 Для аплаты Паслуг выкарыстоўваецца:

- крэдытная і авансавая форма аплаты - для юрыдычных асоб (рэзідэнтаў Рэспублікі Беларусь);

- авансавая форма аплаты - для юрыдычных асоб (нерэзідэнтаў Рэспублікі Беларусь).

9.3 Спісанне грашовых сродкаў з асабовага рахунку Абанента ажыццяўляецца ў адпаведнасці з умовамі абранага тарыфнага плана.

9.4 Працягласць злучэння, якая выкарыстоўваецца для вызначэння памеру платы за трафік, вызначаецца з 1-ай секунды пасля адказу выклікаемага абанента (або абсталявання, якое яго замяняе) да моманту адбоя выклікаючага ці выклікаемага абанента (або абсталявання, якое яго замяняе).

9.5 Адзінкай тарыфікацыі злучэння з'яўляецца працягласць злучэння, за прадастаўленне якога з абанента спаганяецца плата, роўная тарыфу, устаноўленаму для злучэння гэтага віду.

9.6 Кошт злучэння вызначаецца зыходзячы з яго працягласці, памножанай на тарыф.

9.7 Аператар не ажыццяўляе прымусовы разрыў злучэння. Калі падчас злучэння ў абанентаў Паслугі (ці аднаго з абанентаў Паслугі) узніклі праблемы з доступам да сеткі Інтэрнэт (разрыў злучэння, знікненне пакетаў, паніжэнне ўзроўню сігналу сеткі бесправадной сувязі), то такія злучэнні ўлічваюцца і тарыфікуюцца ў поўным аб'ёме, зафіксаваным білінгавай сістэмай Аператара.

9.8 Тарыфікацыя ўстаноўленага абанентам злучэння здзяйсняецца білінгавай сістэмай Аператара пасля яго завяршэння.

9.9 Тарыфы на Паслугу не прадугледжваюць аказанне паслуг доступу да сеткі Інтэрнэт.

9.10 Абанент самастойна кантралюе стан асабовага рахунку з дапамогай “Кабінета карыстальніка” і “Мой Белтэлекам”.

9.11 Абанент самастойна вызначае суму папаўнення асабовага рахунку.

9.12 Асаблівасці налічэнняў пры выкарыстанні авансавай формы аплаты:

9.12.1 Аператар не ажыццяўляе прымусовы разрыў злучэння, калі на момант усталявання гэтага злучэння на асабовым рахунку быў станоўчы баланс, сума якога па факце меншая за кошт усталяванага злучэння.

9.12.2 Абанементная плата, у тым ліку за дадатковыя паслугі, спісваецца з асабовага рахунку штодня роўнымі долямі на працягу перыяду аказання Паслуг. Сума, якая падлягае штодзённаму спісанню, разлічваецца зыходзячы з тарыфу, падзеленага на колькасць дзён у бягучым месяцы.

9.12.3 Плата за захаванне нумара спісваецца з асабовага рахунку абанента разава першага чысла кожнага наступнага месяца, калі ў папярэднім месяцы з абаненцкага нумара не зарэгістраваны ўстаноўленыя платныя злучэнні. Выключэнне складае месяц, у якім была актывавана Паслуга. За гэты месяц, незалежна ад даты актывацыі Паслугі, плата за захаванне нумара не спісваецца.

9.12.4 Абаненту даступны сэрвіс “Абяцаны плацёж”. Рэгістрацыя абяцанага плацяжу ажыццяўляецца Абанентам самастойна праз “Кабінет карыстальніка” ці “Мой Белтэлекам”. Калі на працягу трох дзён з моманту заказу сервісу “Абяцаны плацёж” Абанент не пацвердзіць яго рэальнай аплатай, то сума абяцанага плацяжу спісваецца з асабовага рахунку Абанента. Ізноў скарыстацца сэрвісам “Абяцаны плацёж” будзе немагчыма да пагашэння Абанентам узнікшай запазычанасці.

9.12.5 Пры нулявым ці адмоўным балансе асабовага рахунку Аператар прымусова блакіруе толькі выходную сувязь (пры гэтым уваходная сувязь даступная, у тым ліку пры ўстанаўленні злучэнняў за межамі Рэспублікі Беларусь).

9.12.6 Абанент не вызваляецца ад абанементнай платы на перыяд часовага спынення доступу да Паслугі па прычыне нулявога ці адмоўнага балансу асабовага рахунка (прымусовая блакіроўка). Налічэнне абанементнай платы ажыццяўляецца да канца бягучага каляндарнага месяца. З пачатку новага каляндарнага месяца да даты аднаўлення аказання Паслугі абанементная плата не налічваецца. Доступ да паслугі аднаўляецца пасля папаўнення асабовага рахунку Абанента да ўтварэння станоўчага балансу рахунку.

9.12.7 Тэрмін знаходжання Паслугі ў прымусовай блакіроўцы не павінен перавышаць 60 дзён. Па заканчэнні азначанага перыяду часу Аператар здзяйсняе скасаванне Дадатку аб аказанні Паслугі ў аднабаковым парадку. Абаненцкі нумар блакіруецца на перыяд 180 дзён, пасля чаго можа быць прадастаўлены ў карыстанне іншаму Абаненту. На працягу 180 дзён Абанент мае права звярнуцца да Аператара за заключэннем новага Дадатку аб аказанні Паслугі з выкарыстаннем абаненцкага нумара, выдзеленага па раней заключаным Дагаворы.

9.13 Асаблівасці налічэнняў пры выкарыстанні крэдытнай формы аплаты:

9.13.1 Налічэнне абанементнай платы, у тым ліку за дадатковыя паслугі, ажыццяўляецца штодзённа роўнымі долямі на працягу перыяду аказання паслуг. Сума, якая падлягае штодзённаму налічэнню, разлічваецца зыходзячы з тарыфу, падзеленага на колькасць дзён у бягучым месяцы.

9.13.2 Налічэнне платы за захаванне нумара ажыццяўляецца разава ў білінгавай сістэме Аператара, калі ў папярэднім месяцы на ўліковым запісе Абанента не было зарэгістравана ніякіх платных паслуг. Выключэнне складае месяц падключэння: калі ў месяц падключэння на ўліковым запісе Абанента не было зарэгістравана ніякіх платных паслуг, плата за захаванне нумара не налічаецца.

9.13.3 Пры непагашэнні сумы выстаўленага рахунку ў тэрміны, вызначаныя заключаным Дадаткам аб аказанні Паслугі, Аператар блакіруе толькі выходную сувязь. Налічэнне абанементнай платы ажыццяўляецца да канца бягучага каляндарнага месяца. З пачатку новага каляндарнага месяца да даты аднаўлення аказання Паслугі абанементная плата не налічваецца (пры гэтым уваходная сувязь даступная, у тым ліку пры ўстанаўленні злучэнняў за межамі Рэспублікі Беларусь).

9.13.4 Тэрмін знаходжання Паслугі ў блакіроўцы па прычыне неаплаты не павінен перавышаць 60 дзён. Па заканчэнні азначанага перыяду часу Аператар ажыццяўляе скасаванне Дадатку аб аказанні Паслугі ў аднабаковым парадку. Абаненцкі нумар блакіруецца на перыяд 180 дзён, пасля чаго можа быць прадастаўлены ў карыстанне іншаму Абаненту. На працягу 180 дзён Абанент мае права звярнуцца да Аператара за заключэннем новага Дадатку аб аказанні Паслугі з выкарыстаннем раней выдзеленага абаненцкага нумара.

9.13.5 Доступ да паслуг выходнай сувязі спыняецца пры не аплаце выстаўленага рахунку ў тэрміны, вызначаныя ўмовамі Дадатку аб аказанні Паслугі.

9.13.6 Абанент не вызваляецца ад абанементнай платы на перыяд часовага спынення доступу да Паслугі па прычыне неаплаты выстаўленага рахунку. З пачатку новага каляндарнага месяца да даты ўключэння абанементная плата не налічваецца. Доступ да паслугі аднаўляецца пасля поўнага пагашэння ўтворанай запазычанасці.

9.14 Асаблівасці налічэнняў для тарыфнага плана з уключанымі аб'ёмамі тэлефоннага трафіку:

9.14.1 Улік аб'ёму тэлефоннага трафіка, уключанага ў тарыфны план, ажыццяўляецца за перыяд з першага па апошні дзень каляндарнага месяца.

9.14.2 Калі аказанне Паслугі пачата не з першага чысла каляндарнага месяца, увесь аб'ём трафіку, прадугледжаны тарыфным планам, прадастаўляецца абаненту з моманту актывацыі тарыфнага плана (падключэння) да заканчэння каляндарнага месяца.

9.14.3 Нявыкарыстаны ў каляндарным месяцы аб'ём уключанага трафіку не сумуецца і не пераносіцца на наступны месяц.

9.14.4 Увесь аб'ём тэлефоннага трафіку, які перавысіў аб'ём, уключаны ў тарыфны план, тарыфікуецца згодна з дзеючымі тарыфамі.

9.14.5 Інфармацыя аб аб'ёме зрасходаванага Абанентам трафіку ў бягучым каляндарным месяцы даступна праз “Кабінет карыстальніка” і “Мой Белтэлекам”.

10 Тэхнічная падтрымка паслугі

10.1 Аператар плануе і ажыццяўляе перыядычнае тэсціраванне, наладку і рамонт абсталявання, неабходнага для забеспячэння якаснага прадастаўлення Паслугі.

10.2 Служба тэхнічнай падтрымкі Абанентаў Паслугі функцыянуе на базе службаў тэлефоннай сувязі Аператара.

10.3 Зварот да службы тэхнічнай падтрымкі Абанентаў Паслугі ажыццяўляецца па тэлефонным нумары 123.

11 Прад'яўленне рэкламацый, вырашэнне рознагалоссяў

11.1 Пры невыкананні ці неналежным выкананні Аператарам умоў, абумоўленых у Дагаворы і Дадатку аб аказанні Паслугі, Абанент мае права прад'явіць рэкламацыю Аператару.

11.2 Парадак прад'яўлення і разгляду рэкламацыі ўстаноўлены ў Дагаворы і Дадатку аб аказанні Паслугі.

11.3 Рознагалоссі, звязаныя з Дагаворам, якія не могуць быць вырашаны старанамі шляхам перагавораў, а таксама ў парадку разгляду прэтэнзій, разглядаюцца ў судовым парадку ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.

12 УНЕСЕННЕ змяненняў І ЎВЯДЗЕННЕ Ў ДЗЕЯННЕ Парадку

12.1 Гэты Парадак устанаўліваецца Аператарам самастойна.

12.2 Аператар мае права паводле свайго меркавання ўносіць змяненні (дапаўненні) у гэты Парадак, публікуючы апавяшчэнні аб унесеных змяненнях (дапаўненнях) на вэб-сайце Аператара http://www.beltelecom.by.

12.3 Гэты Парадак уступае ў сілу з моманту яго зацвярджэння Аператарам.