Парадак аказання паслугі «SMS-рассылка»

1. АГУЛЬНЫЯ ПАЛАЖЭННІ
1.1. Наступны дакумент устанаўлівае парадак узаемаадносін паміж Рэспубліканскім унітарным прадпрыемствам электрасувязі «Белтэлекам» (далей - Аператар) і Абанентамі,якія заказваюць або выкарыстоўваюць прадстаўляемую Аператарам паслугу «SMS-рассылка-» (далей - Паслугу).

1.2. Паслуга прадастаўляецца Аператарам на дагаворнай аснове на падставе ліцэнзіі на аказанне паслуг электрасувязі.

1.3. Рассылка SMS-паведамленняў ажыццяўляецца Абанентам на адрас абанентаў сетак сотавай рухомай электрасувязі (далей - ССРЭ) Рэспублікі Беларусь паводле дзейнічаючага заканадаўства.

1.4. Пры аказанні Паслугі Аператар выкарыстоўвае абсталяванне, сертыфікаванае ў Нацыянальнай сістэме пацвярджэння адпаведнасці Рэспублікі Беларусь.

1.5. Паслуга не з'яўляецца патэнцыйна небяспечнай для жыцця, здароўя і спадчыннасці чалавека, маёмасці і навакольнага асяроддзя. 

2. ТЭРМІНЫ, ВЫЗНАЧЭННІ І СКАРАЧЭННІ
У дадзеным Парадку прымяняюцца наступныя тэрміны з адпаведнымі азначэннямі:

2.1. Абанент - юрыдычная асоба або індывідуальны прадпрымальнік, які заключыў з Аператарам Дагавор аб аказанні паслуг электрасувязі (далей - Дагавор) і Дадатак аб аказанні Паслугі да Дагавора (далей - Дадатак).

2.2. Альфа-імя - гэта ўнікальны тэкставы ідэнтыфікатар, які ўсталёўваецца ў якасці нумара адпраўніка паведамлення пры атрыманні абанентам сеткі сотавай рухомай электрасувязі. Альфа-імя можа ўтрымліваць да 11 сімвалаў (лацінскіх літар або камбінацыі лічбаў і лацінскіх літар) або да 15 лічбаў.

2.3.Аўтэнтыфікацыйныя дадзеныя - унікальны лагін (login) і пароль (password) Абанента, якія выдзяляюцца Аператарам Абаненту для доступу да паслуг.

2.4. Аператар - Рэспубліканскае ўнітарнае прадпрыемства электрасувязі «Белтэлекам».

2.5. Прэмадэрацыя - працэдура папярэдняга прагляду і ўзгаднення падрыхтаванага Абанентам SMS-паведамлення на прадмет адпаведнасці патрабаванням заканадаўства.

2.6. Паслуга «SMS-рассылка» - паслуга электрасувязі па адпраўцы тэкставых паведамленняў Абанента аператару ССРЭ, з наступнай перадачай апошнім СМС-паведамленняў на мабільныя прылады абанентаў ССРЭ згодна з індывідуальнай базай нумароў Абанента.

2.7. Вэб-партал - інфармацыйны рэсурс Аператара, які дае магчымасць Абаненту самастойна кіраваць Паслугай.

У дадзеным Парадку прымяняюцца наступныя скарачэння:ССПЭ - сетка сотавай рухомай электрасувязі.

3. АФАРМЛЕННЕ ДАГАВОРНЫХ АДНОСІН

3.1.Паслуга прадастаўляецца ў рамках заключанага Дагавора і Дадатку аб аказанні паслугі «SMS-рассылка», які з'яўляецца неад'емнай часткай Дагавора.

3.2. Кансультацыі і афармленне дагаворных адносін на Паслугу ажыццяўляюцца ў службах продажаў Аператара.

3.3 Для атрмання Паслугі Абаненту неабходна не менш чым за 15 рабочых дзён да плануемай даты правядзення SMS-рассылкі нкіраваць у службу продажаў заяву з указаннем:

1) пажаданага Альфа-імя;

Альфа-імя можа змяшчаць толькі літары лацінскага алфавіта або камбінацыю літар лацінскага алфавіта і лічбаў:

− даўжыня Альфа-імя не павінн 11 символов;

− дапускаецца камбінацыя маленькіх і вялікіх літар і знакаў прыпынку;

− не дапускаецца выкарыстанне прабелаў;

− выкарыстанне Альфа-імя з іншымі сімваламі дапускаецца толькі з улікам папярэдняга тасціравання;

− не дапускаецца выкарыстанне Альфа-імёнаў, якія носяць абязлічаны характар (напрыклад, CMC, SMS, INFO).

У якасці альфа-імя рэкамендуецца выкарыстоўваць: назву прадпрыемства, адрас сайта кампаніі і .г.д.

2) сферы дзейнасці Абанента згодна з табліцай 1.

Табліца 1

Катэгорыя

Прыклад Альфа-імя

Аўта (усё, што датычыцца аўтамабільнай індустрыі, акрамя перавозак), запраўкі

Mercedes, AZS

Банкі/пазыкі

MTBank, Halva

Рытэйл: гіпермаркеты/гандлёвыя сеткі/гандлёвыя цэнтры/крамы/вытворцы

evroopt.by, gippo

Дзярж. установы і суды

GomelEcoSud

Гульні/казіно/квэсты

belaveja

Інтэрнэт-крамы/гандлёвыя пляцоўкі

dial.by, kufar.by

Кафэ/бары/рэстараны/іншыя забавы

Berezka, sushivesla

Медыцына, ветэрынарыя

LODE, Kravira.by

Мэсэнджэры/Сэрвісы/Прыкладанні

Tut.by

Нерухомасць/забудоўшчыкі/камунальныя службы

ZhKH_158, Realt.by

Адукацыя/рэлігіёзныя арганізацыі

TreningClub, Streamline

Правайдэры/аператары сотавай рухомай сувязі/аператары кабельнага ТБ

ITV.BY, CosmosTV

Салоны прыгажосці/цырульні/лазні/сауны

StarBeauty, BanyaNo1

Спорт: клубы, фітнес-залы

ADRENALIN

Страхаванне

BelGosStrach

Перавозкі(пасажырскія, грузавыя): таксі/маршруткі/аўтобусы/авія

Taxi_Almaz, Ecolines

Турызм і адпачынак: візы/гатэлі/базы адпачынку

Cosmosviza, Ozerny

Хостынг

Hosting.by

Электронныя грошы/плацёжныя сістэмы

Assist.by, ByCard

У выпадку, калі сфера дзейнасці Абанента не адпавядае катэгорыям, названым у табліцы, варта пазначыць «Іншыя».

3) мэты SMS-рассылкі:

- Рэкламная - рэкламна-інфармацыйныя паведамленні пра паслугі (тавары), цэны, зніжкі, акцыі;

- транзакцыйная - банкі і плацёжныя сістэмы;

- рэгістрацыйная - рэгістрацыйныя рэквізіты;

- націфікацыйныя - усе віды апавяшчэнняў.

4) прыкладу тэксту SMS - паведамлення. Напрыклад, кліенты, якія выказалі згоду на атрыманне SMS-паведамленняў, будуць атрымліваць рэкламна-інфармацыйныя паведамленні, якія змяшчаюць інфармацыю аб паслугах, якія аказваюцца прадпрыемствам, рэкламе, зніжках, паведамленнях.

3.4. Аказанне Паслугі афармляецца шляхам заключэння з Абанентам Дагавора і Дадатку аб аказанні паслугі.

3.5. У Дагаворы і Дадатку ўсталёўваюцца ўзаемныя правы і абавязкі Аператара і Абанента.

3.6. Працэдура заключэння Дагавора і Дадаткаў аб аказанні Паслугі выконваецца згодна з патрабаваннямі нарматыўных дакументаў Аператара і ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.


4. ПРАДАСТАЎЛЕННЕ І СПЫНЕННЕ доступу ДА ПАСЛУГІ
4.1. Паслуга становіцца даступнай Абаненту з 00:00 гадзін даты, указанай у Бланку заказа да Дадатку аб аказанні Паслугі (калі Абанент заказвае Паслугу з адтэрмінаванай датай актывацыі). Калі дата актывацыі Паслугі адпавядае даце падпісання Бланка заказу - Паслуга становіцца даступнай абаненту з моманту падпісання.

4.2. Паслуга Даступная 24 гадзіны ў суткі, 7 дзён у тыдзень.

4.3. Доступ да паслуг часова спыняецца, калі Паслуга своечасова не аплачана.

4.5. Доступ да паслуг аднаўляецца пасля аплаты Абанентам выстаўленага рахунку.

4.6. Для адмовы ад Паслугі Абаненту неабходна звярнуцца ў службу продажаў Аператара для скасавання Дадатку.

4.7. Поўнае спыненне прадастаўлення Абаненту Паслугі ажыццяўляецца пасля скасавання Дадатку да Дагавора.

4.8. Для карыстання Паслугай Абаненту неабходны доступ у сетку Інтэрнэт.

4.9. Абанент ажыццяўляе ўваход на персанальную старонку карыстальніка Інтэрнэт-партала па адрасе: http://sms.beltelecom.by па прадстаўленых прадстаўніком Аператара лагіне і паролю.

4.10. Пасля ўводу тэксту паведамлення Абанент ўручную ўводзіць да 10 нумароў абанентаў ССРЭ для SMS-рассылкі, альбо загружае праз інтэрфейс Інтэрнэт-партала файл з нумарамі тэлефонаў у фармаце MS Excel, выкарыстоўваючы ўласную базу дадзеных нумароў абанентаў ССРЭ.

4.11. Абанент актывуе SMS-рассылку на зададзеную ім дату і час.

4.12. Абанент мае магчымасць выдаліць (адмяніць) рассылку, але не пазней, чым за 1 хвіліну да зададзенага часу адпраўкі.

4.13. SMS-паведамленне, сфарміраванае Абанентам, можа ўтрымліваць сімвалы кірыліцы, лічбы, знакі прыпынку, прабелы.

4.14. Пры наборы тэксту паведамлення, Абаненту даступныя звесткі пра колькасць уведзеных сімвалаў і колькасці фарміруюцца SMS-паведамленняў у інфармацыйнай радку выгляду: «Засталося знакаў: __ Уведзена: __ Колькасць паведамленняў: __», размешчанай над акном ўводу тэксту.

4.15. Максімальная даўжыня аднаго SMS-паведамлення складае 70 знакаў (лацінкай ці кірыліцай), уключаючы прабелы.

4.16. Перадача доўгага SMS-паведамлення (звыш 70 сімвалаў) аператару ССПЭ будзе ажыццяўляцца некалькімі асобнымі (да 3-х), ўзаемазлучанымі паміж сабой SMS-паведамленнямі, даўжынёй кожнага да 67 сімвалаў, з іх наступным аб'яднаннем («злепваннем») на тэрмінале (сотавым тэлефоне) абанента ССПЭ і адлюстраваннем ў выглядзе бесперапыннага доўгага паведамлення.

Аплата Паслугі ў дадзеным выпадку ажыццяўляецца за фактычна адпраўленае аператару ССПЭ колькасць асобных SMS-паведамленняў пры перадачы аднаго доўгага SMS-паведамлення.

4.17. Доўгае СМС-паведамленне не можа ўтрымліваць больш за 210 сімвалаў (лацінкай ці кірыліцай), уключаючы прабелы.

4.18. Адпраўка аператару ССРЭ ажыццяўляецца з хуткасцю 30 SMS-паведамленняў у секунду.

5. АЎТЭНТЫФІКАЦЫЙНЫЯ ДАДЗЕНЫЯ
5.1. Для доступу да Паслугі Абанент выкарыстоўвае Аўтэнтыфікацыйныя дадзеныя (лагін і пароль), захаванне канфідэнцыяльнасці якіх Абанент забяспечвае самастойна.
5.2. Абаненту забараняецца выкарыстанне для доступу да паслуг іншых, не выдадзеных яму па дагаворы, Аўтэнтыфікацыйных дадзеных, а таксама распаўсюджванне выдадзеных яму аўтэнтыфікацыйных дадзеных любымі магчымымі спосабамі.

5.3. Абаненту забараняецца выкарыстанне Аўтэнтыфікацыйных дадзеных трэціх асоб для доступу да паслуг, а таксама забараняецца распаўсюджваць такія дадзеныя ў агульнадаступных рэсурсах сеткі Інтэрнэт.

5.4. Абанент нясе асабістую адказнасць за ўсе здзейсненыя дзеянні ў аб'ёме магчымасцяў Паслугі, якія ён ажыццявіў пад Аўтэнтыфікацыйнымі дадзенымі Абанента.

5.5. Аператар не нясе адказнасць за неправамерныя дзеянні Абанента, учыненыя пры выкарыстанні Паслугі Аператара, якія ён ажыццявіў пад Аўтэнтыфікацыйнымі дадзенымі Абанента.

5.6. Пароль доступу да паслугі можа быць зменены Абанентам самастойна. Аднаўленне пароля (у выпадку, калі Абанент забыў пароль) ажыццяўляецца пры звароце Абанента ў службу продажаў Аператара.

6. ПАРАДАК АПЛАТЫ ПАСЛУГІ
6.1. Аплата Паслугі ажыццяўляецца Абанентам на ўмовах і ў тэрміны, вызначаныя Дадаткам да Дагавора, у адпаведнасці з зацверджанымі Аператарам тарыфамі.

6.2. Для аплаты Паслугі ўжываецца крэдытная форма аплаты па факце выкарыстання Абанентам Паслугі.

6.3. Разліковы перыяд аказання Паслугі роўны каляндарным месяцу.

6.4. Кошт Паслугі вызначаецца колькасцю адпраўленых Абанентам SMS-паведамленняў за каляндарны месяц, памножаны на тарыф. У выпадку, калі Абанентам не адпраўлена за каляндарны месяц ні аднаго SMS-паведамленні, спаганяецца плата за захаванне Альфа-імя згодна з дзеючымі тарыфамі. Плата за захаванне Альфа-імя налічваецца першага чысла кожнага наступнага месяца, калі ў папярэднім месяцы з выкарыстаннем Альфа-імя не былі адпраўленыя платныя SMS-паведамленні. Выключэнне складае месяц, у якім была актываваная Паслуга. За гэты месяц, незалежна ад даты актывацыі Паслугі, плата за захаванне Альфа-імя не налічваецца.

6.5. Налічэнне кошту Паслугі ажыццяўляецца з дня яе прадастаўлення Аператарам.

6.6. Сума кошту Паслугі за мінулы месяц ўключаецца ў агульны рахунак за паслугі электрасувязі і падлягае аплаце Абанентам не пазней за 1-га чысла месяца, наступнага за месяцам выстаўлення платы.

6.7. У выпадку наяўнасці ў Абанента непагашанай запазычанасці па аплаце на працягу 30 дзён з дня прыпынення доступу да паслуг, дзеянне Дадатку спыняецца.

6.8. Тарыфы на Паслугу не прадугледжваюць аплату паслуг доступу ў сетку Інтэрнэт (да WEB-парталу).

6.9. Інфармацыя аб дзеючых тарыфах на Паслугу даступная на сайце Аператара https://beltelecom.by.

7. ТЭХНІЧНАЕ АБСЛУГОЎВАННЕ І ПАДТРЫМКА АБАНЕНТА
7.1. Планавае тэхнічнае абслугоўванне.

7.1.1. Аператар плануе і ажыццяўляе перыядычнае тэставанне, наладку і рамонт абсталявання, неабходнага для забеспячэння якаснага прадастаўлення Паслугі.

7.1.2. Магчымыя перапынкі прадастаўлення Паслугі абумоўлены неабходнасцю правядзення на абсталяванні Аператара перыядычных планава-прафілактычных работ, рамонтна-аднаўленчых работ, а таксама ўмовамі і іншымі фактарамі, якія ўплываюць на распаўсюджванне радыёсігналу.

7.1.3. Інфармацыя пра час і працягласць планава-прафілактычных работ размяшчаецца на сайце https://beltelecom.by.

7.2. Служба тэхнічнай падтрымкі Абанентаў.

7.2.1. Служба тэхнічнай падтрымкі Абанентаў Паслугі функцыянуе на базе службаў тэлефоннай сувязі Аператара.

7.2.2. Зварот да службы тэхнічнай падтрымкі Абанентаў Паслугі ажыццяўляецца па тэлефонным нумары 123.

8. ПРАД'ЯЎЛЕННЕ РЭКЛАМАЦЫЙ, ВЫРЭШЕННЕ РОЗНАГАЛОССЯЎ
8.1. Пры выкананні або неналежным выкананні Аператарам абавязацельстваў, абумоўленых у дагаворных адносінах на прадастаўленне Паслугі, Абанент мае права прад'явіць рэкламацыю Аператару.
8.2. Рэкламацыя прад'яўляецца ў пісьмовым выглядзе.
8.3. Аператар разглядае рэкламацыю Абанента згодна з патрабаваннямі заканадаўства і стандартаў прадпрыемства па разглядзе зваротаў карыстальнікаў.
8.4. Рознагалоссі, звязаныя з дагаворными адносінамі, якія не могуць быць дазволеныя бакамі шляхам перамоваў, а таксама ў парадку разгляду рэкламацый, разглядаюцца ў судовым парадку ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.

9. УНЯСЕННЕ ЗМЯНЕННЯЎ І ЎВЯДЗЕННЕ Ў ДЗЕЯННЕ ПАРАДКУ

9.1. Наступны парадак устанаўліваецца Аператарам самастойна.
9.2. Аператар мае права на свой погляд уносіць змяненні (дапаўненні) у наступны Парадак, публікуючы дадзены Парадак з улікам унесеных змяненняў і / або дапаўненняў на сайце Аператара https://beltelecom.by.
9.3. Наступны Парадак уступае ў сілу з моманту яго зацверджання Аператарам.