Парадак аказання паслугі «SMS-рассылка»

1. АГУЛЬНЫЯ ПАЛАЖЭННІ

1.1 Гэты дакумент устанаўлівае парадак узаемаадносін паміж Рэспубліканскім унітарным прадпрыемствам электрасувязі «Белтэлекам» (далей - Аператар) і Абанентамі, якія заказываюць ці карыстаюцца прадастаўляемай Аператарам Паслугай, (далей – Паслуга) і ўводзіцца замест Парадку аказання паслугі «SMS-рассылка» ад 28.07.2015.

1.2 Паслуга аказваецца Аператарам на дагаворнай аснове на падставе Ліцэнзіі на аказанне паслуг электрасувязі.

1.3 Рассылка SMS-паведамленняў ажыццяўляецца Абанентам у адрас абанентаў сетак сотавай рухомай электрасувязі (далей – ССРЭ) Рэспублікі Беларусь згодна з дзеючым заканадаўствам.

1.4 Пры аказанні Паслугі Аператар выкарыстоўвае абсталяванне, сертыфікаванае ў Нацыянальнай сістэме пацвярджэння адпаведнасці Рэспублікі Беларусь.

1.5 Паслуга не з'яўляюцца патэнцыйна небяспечнай для жыцця, здароўя і спадчыннасці чалавека, маёмасці і навакольнага асяроддзя.

 

2. ТЭРМІНЫ, АЗНАЧЭННІ І СКАРАЧЭННІ

У гэтым Парадку прымяняюцца наступныя тэрміны з адпаведнымі азначэннямі.

2.1 Абанент - юрыдычная асоба, індывідуальны прадпрымальнік або самазанятая фізічная асоба, якая заключыла з Аператарам Дагавор аб аказанні паслуг электрасувязі (далей - Дагавор) і Дадатак аб аказанні Паслугі да Дагавора (далей - Дадатак).

2.2 Альфа-імя – ўнікальны тэкставы ідэнтыфікатар, які ўстанаўліваецца ў якасці нумара адпраўніка паведамлення пры атрыманні абанентам сеткі сотавай рухомай электрасувязі і ўзгоднены з Аператарам як нацыянальны код. 2.3 Аўтэнтыфікацыйныя дадзеныя - ўнікальны лагін (login) і пароль (password) Абанента, якія выдзяляюцца Аператарам Абаненту для доступу да Паслугі.

2.4 Аператар - Рэспубліканскае ўнітарнае прадпрыемства электрасувязі «Белтэлекам».

2.5 Паслуга «SMS-рассылка» – паслуга электрасувязі па адпраўцы кароткіх тэкставых паведамленняў Абанента аператару ССРЭ, з наступнай перадачай апошнім SMS-паведамленняў на мабільныя прылады абанентаў ССРЭ згодна з індывідуальнай базай нумароў Абанента, якія выказалі згоду на атрыманне SMS-паведамленняў. Паслуга даступна для Абанентаў па ўсёй тэрыторыі Рэспублікі Беларусь.

2.6 SMS-спам - рассылка SMS-паведамленняў абанентам ССРЭ без іх папярэдняй належнай згоды, якія ў т.л. падахвочваюць абанентаў ССРЭ стаць суб'ектамі ашуканскіх дзеянняў і/ці нядобрасумленных камерцыйных практык, у т.л. масавы характар якіх можа прыводзіць да парушэння (спынення) функцыянавання абаненцкіх прылад.

2.7 Web-партал – інфармацыйны рэсурс Аператара, які дае магчымасць Абаненту самастойна кіраваць Паслугай.

У гэтым Парадку прымяняюцца наступныя скарачэнні:

ССРЭ - сетка сотавай рухомай электрасувязі.

 

3. АФАРМЛЕННЕ ДАГАВОРНЫХ АДНОСІН

3.1 Паслуга прадастаўляецца ў рамках заключанага Дагавора і Дадатка аб аказанні паслугі «SMS-рассылка», які з'яўляецца неад'емнай часткай Дагавора.

3.2 Кансультацыі і афармленне дагаворных адносін на Паслугу ажыццяўляюцца ў службах продажаў Аператара.

3.3 Для атрымання Паслугі Абаненту неабходна не меней чым за 15 працоўных дзён да запланаванай даты правядзення SMS-рассылкі накіраваць у службу продажаў заяву на аказанне Паслугі з указаннем:

1) жаданага Альфа-імя;

Альфа-імя можа ўтрымваць толькі літары лацінскага алфавіта ці камбінацыю літар лацінскага алфавіта і лічбаў:

− даўжыня Альфа-імя не можа перавышаць 11 сімвалаў;

− дапускаецца камбінацыя малых і прапісных літар і знакаў прыпынку;

− не дапускаецца выкарыстанне прабелаў;

− выкарыстанне Альфа-імя з іншымі знакамі дапускаецца толькі з улікам папярэдняга тэставання;

− не дапускаецца выкарыстанне Альфа-імёнаў, якія носяць абязлічаны характар (напрыклад, CMC, SMS, INFO).

У якасці Альфа-імя рэкамендуецца выкарыстаць: найменне прадпрыемства, адрас сайта кампаніі і г.д.

2) сферы дзейнасці Абанента паводле Табліцы 1.

Табліца 1

Катэгорыя

Прыклад Альфа-імя

Аўта (усё, што тычыцца аўтамабільнай індустрыі, акрамя перавозак), запраўкі

Mercedes, AZS

Банкі/пазыкі

MTBank, Halva

Рытэйл: гіпермаркеты/гандлёвыя сеткі/гандлёвыя цэнтры/крамы/вытворцы

evroopt.by, gippo

Дзяржаўныя ўстановы і суды

GomelEcoSud

Гульні/казіно/квэсты

belaveja

Інтэрнэт-крамы/гандлёвыя пляцоўкі

dial.by, kufar.by

Кафэ/бары/рэстараны/іншыя забаўкі

Berezka, sushivesla

Медыцына, ветэрынарыя

LODE, Kravira.by

Месенджары/Сэрвісы/Дадаткі

Viber

Нерухомасць/забудоўшчыкі/

камунальныя службы

ZhKH_158, Realt.by

Адукацыя/рэлігійныя арганізацыі

TreningClub, Streamline

Правайдэры/аператары сотавай рухомай сувязі/аператары кабельнага ТБ

ITV.BY, CosmosTV

Салоны прыгажосці/цырульніцкія паслугі/лазні/саўны

StarBeauty, BanyaNo1

Спорт: клубы, фітнес-залы

ADRENALIN

Страхаванне

BelGosStrach

Перавозкі (пасажырскія, грузавыя): таксі/маршруткі/аўтобусы/авія

Taxi_Almaz, Ecolines

Турызм і адпачынак: візы/гатэлі/базы адпачынку

Cosmosviza, Ozerny

Хостынг

Hosting.by

Электронныя грошы/плацежныя сістэмы

Assist.by, ByCard

У выпадку, калі сфера дзейнасці Абанента не адпавядае катэгорыям, указаным у табліцы, варта пазначыць «Іншае».

3) мэты SMS-рассылкі:

− Рэкламная – рэкламна-інфармацыйныя паведамленні аб паслугах (таварах), цэнах, зніжкі, акцыях;

− Транзакцыйная – банкі і плацежныя сістэмы;

− Рэгістрацыйная – рэгістрацыйныя рэквізіты;

− Натыфікацыйная - ўсе віды апавяшчэнняў.

4) прыкладу тэксту SMS- паведамлення. Напрыклад, кліенты, якія выказалі згоду на атрыманне SMS-паведамленняў, будуць атрымліваць рэкламна-інфармацыйныя паведамленні, якія змяшчаюць інфармацыю аб паслугах, прадстаўляемых прадпрыемствам, рэкламе, скідках, апавяшчэнні.

3.4 Аказанне Паслугі афармляецца шляхам заключэння з Абанентам Дагавора і Дадатка аб аказанні Паслугі.

3.5 У Дагаворы і Дадатку ўстанаўліваюцца ўзаемныя правы і абавязкі Аператара і Абанента.

3.6 Працэдура заключэння Дагавора і Дадаткаў аб аказанні Паслугі выконваецца згодна з патрабаваннямі нарматыўных дакументаў Аператара і ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.

 

4. ПРАДСТАЎЛЕННЕ І СПЫНЕННЕ ДОСТУПУ ДА ПАСЛУГІ

4.1 Паслуга становіцца даступнай Абаненту з 00:00 гадзін даты, азначанай у Бланку заказу да Дадатку аб аказанні Паслугі (калі Абанент заказвае Паслугу з адтэрмінаванай датай актывацыі). Калі дата актывацыі Паслугі адпавядае даце падпісання Бланка заказу – Паслуга становіцца даступнай абаненту з моманту падпісання.

4.2 Паслуга даступна 24 гадзіны ў суткі, 7 дзён у тыдзень.

4.3 Доступ да Паслугі часова спыняецца, калі Паслуга своечасова не аплачана.

4.4 Доступ да Паслугі аднаўляецца пасля аплаты Абанентам выстаўленага рахунку.

4.5 Для адмовы ад Паслугі Абаненту неабходна звярнуцца ў службу продажаў Аператара для скасавання Дадатку.

4.6 Поўнае спыненне прадастаўлення Абаненту Паслугі ажыццяўляецца пасля скасавання Дадатку да Дагавора.

4.7 Для карыстання Паслугай Абаненту неабходны доступ да сеткі Інтэрнэт.

4.8 Па выдзеленым лагіне і паролі ажыццяўляецца аўтэнтыфікацыя/аўтарызацыя Абанента на Web-партале Паслугі па адрасе: http://sms.beltelecom.by. Доступ прадастаўляецца толькі з IP адрасоў нацыянальнага сегмента сеткі Інтэрнет Рэспублікі Беларусь.

4.9 Пасля ўводу тэксту паведамлення Абанент уручную ўводзіць да 10 нумароў абанентаў ССРЭ для SMS-рассылкі, або загружае праз інтэрфейс Web-партала файл у фармаце MS Excel з нумарамі тэлефонаў у міжнародным фармаце 375ХХХХХХХХХ, выкарыстоўваючы ўласную базу даных нумароў абанентаў ССРЭ. Для рассылкі SMS-паведамленняў, якія маюць фіксіраваныя фрагменты тэксту (напрыклад, апавяшчэнне аб чым-небудзь) і змяняльныя (напрыклад, П.І.І. кліента), Абанент можа скарыстацца на персанальнай старонцы карыстальніка Web-партала шаблонамі SMS-паведамленняў. Шаблон можа быць эфектыўны, напрыклад, для персанальнага інфармавання карыстальнікаў аб запазычанасці па аплаце. Абанент можа адпраўляць SMS-паведамленні з дапамогай прадастаўленага Аператарам API, самастойна выканаўшы інтэграцыю з уласнымі аўтаматызаванымі (інфармацыйнымі) сістэмамі кіравання.

4.10 Абанент актывіруе SMS-рассылку на зададзеную ім дату і час.

4.11 Абанент мае магчымасць выдаліць (адмяніць) рассылку, але не пазней чым за 1 хвіліну да зададзенага часу адпраўкі.

4.12 Паведамленне даўжынёй да 70 знакаў уключна (лацініцай ці кірыліцай), улучаючы прабелы, лічыцца кароткім і перадаецца аператару ССРЭ і абаненту адным SMS-паведамленнем.

4.13 Доўгае паведамленне (ад 71 да 670 сімвалаў) перадаецца аператару ССРЭ і абаненту некалькімі асобнымі (да 10-ці), узаемазвязанымі паміж сабой SMS-паведамленнямі, даўжынёй кожнага да 67 сімвалаў, з іх наступным аб'яднаннем («склейкай») на тэрмінале (сотавым тэлефоне) абанента ССРЭ і адлюстраваннем у выглядзе неперарыўнага доўгага паведамлення. Аплата Паслугі ў дадзеным выпадку здзяйсняецца за фактычна адпраўленую аператару ССРЭ колькасць асобных SMS-паведамленняў пры перадачы аднаго доўгага паведамлення.

4.14 Пры наборы тэксту паведамлення, Абаненту даступныя звесткі аб колькасці ўведзеных сімвалаў і колькасці фарміруемых SMS-паведамленняў у інфармацыйным радку выгляду: «Засталося сімвалаў: __. Уведзена: __. Колькасць паведамленняў: __.», размешчаным над акном уводу тэксту. Поле паведамлення не павінна заставацца незапоўненым, тэкст не павінен быць бессэнсоўным наборам літар і лічбаў, а павінен мець змястоўную каштоўнасць для атрымальніка.

4.15 Адпраўка аператару ССРЭ ажыццяўляецца з хуткасцю 140 SMS-паведамленняў у секунду.

4.16 Аператары ССРЭ сумесна з Аператарам забяспечваюць блакіроўку дастаўкі рассылкі SMS-паведамленняў, якая ажыццяўляецца Абанентам, для вызначанага абанента ССРЭ ў наступных выпадках:

− па патрабаванні абанента ССРЭ;

− спынення з абанентам ССРЭ дагавора.

Аплата Паслугі ў дадзеным выпадку ажыццяўляецца за фактычна адпраўленую аператару ССРЭ (у адпаведнасці з п.п. 4.12-4.13) колькасць асобных SMS-паведамленняў.

4.17 Аператар прыпыняе аказанне Паслугі Абаненту, у выпадку, калі выявіць, што Альфа-імя, выдзеленае Абаненту, супадае з міжнародным кодам, з пісьмовым паведамленнем аб гэтым Абаненту. Прадастаўленне Паслугі аднаўляецца пасля змены Альфа-імя і ўзгаднення яго з Аператарам.

4.18 Абанент уключае ў адрасаты рассылкі SMS-паведамленняў толькі нумары абанентаў ССРЭ, якія далі згоду на атрыманне SMS-паведамленняў, выказаўшы яго пасродкам здзяйснення абанентам ССРЭ дзеянняў, якія дазваляюць дакладна ўстанавіць яго волевыяўленне на атрыманне рассылкі.

4.19 Абанент накіроўвае рассылкі SMS-паведамленняў са зместам інфармацыйнага матэрыялу (тэксту), які поўнасцю адпавядае патрабаванням заканадаўства Рэспублікі Беларусь.

4.20 Абанент не дапускае дзеянняў, якія прыводзяць да ўзнікнення SMS-спаму.

 

5. АЎТЭНТЫФІКАЦЫЙНЫЯ ДАДЗЕНЫЯ

5.1 Для доступу да Паслугі Абанент выкарыстоўвае Аўтэнтыфікацыйныя дадзеныя (лагін і пароль), захаванне канфідэнцыйнасці якіх Абанент забяспечвае самастойна.

5.2 Абаненту забараняецца выкарыстанне для доступу да Паслугі іншых, не выдадзеных яму па Дагаворы, Аўтэнтыфікацыйных дадзеных, а таксама распаўсюджванне выдадзеных яму Аўтэнтыфікацыйных дадзеных любымі магчымымі спосабамі.

5.3 Абаненту забараняецца выкарыстанне Аўтэнтыфікацыйных дадзеных трэціх асоб для доступу да Паслугі, а таксама забараняецца распаўсюджваць такія дадзеныя ў агульнадаступных рэсурсах сеткі Інтэрнет.

5.4 Абанент нясе асабістую адказнасць за ўсе здзейсненыя дзеянні ў аб'ёме магчымасцяў Паслугі, вырабленыя пад Аўтэнтыфікацыйнымі дадзенымі Абанента.

5.5 Аператар не нясе адказнасці за неправамерныя дзеянні Абанента, здзейсненыя пры выкарыстанні Паслугі Аператара, вырабленыя пад Аўтэнтыфікацыйнымі дадзенымі Абанента.

5.6 Пароль доступу да Паслугі можа быць зменены Абанентам самастойна. Аднаўленне пароля (у выпадку, калі Абанент забыўся пароль) ажыццяўляецца пры звароце Абанента ў службу продажаў Аператара.

 

6. ПАРАДАК АПЛАТЫ ПАСЛУГІ

6.1 Аплата Паслугі ажыццяўляецца Абанентам на ўмовах і ў тэрміны, вызначаныя Дадаткам да Дагавора, у адпаведнасці з зацверджанымі Аператарам тарыфамі.

6.2 Для аплаты Паслугі прымяняецца крэдытная форма аплаты па факце выкарыстання Абанентам Паслугі.

6.3 Разліковы перыяд аказання Паслугі роўны каляндарнаму месяцу.

6.4 Кошт Паслугі вызначаецца колькасцю адпраўленых Абанентам SMS-паведамленняў за каляндарны месяц, памножаных на тарыф. У выпадку, калі Абанентам не адпраўлена за каляндарны месяц ніводнага SMS-паведамлення, спаганяецца плата за захаванне Альфа-імя згодна з дзеючымі тарыфамі. Плата за захаванне Альфа-імя налічваецца першага чысла кожнага наступнага месяца, калі ў папярэднім месяцы з выкарыстаннем Альфа-імя не былі адпраўлены платныя SMS-паведамленні. Выключэнне складае месяц, у якім была актывавана Паслуга. За гэты месяц, незалежна ад даты актывацыі Паслугі, плата за захаванне Альфа-імя не налічваецца.

6.5 Налічэнне кошту Паслугі здзяйсняецца з дня яе прадастаўлення Аператарам.

6.6 Сума кошту Паслугі за мінулы месяц уключаецца ў агульны рахунак за паслугі электрасувязі і падлягае аплаце Абанентам не пазней за 1-е чысло месяца, наступнага за месяцам выстаўлення платы.

6.7 У выпадку наяўнасці ў Абанента непагашанай запазычанасці па аплаце на працягу 30 дзён з дня прыпынення доступу да Паслугі, дзеянне Дадатку спыняецца.

6.8 Тарыфы на Паслугу не прадугледжваюць аплату паслуг доступу ў сетку Інтэрнэт (да WEB-партала).

6.9 Інфармацыя аб дзеючых тарыфах на Паслугу даступна на сайце Аператара http://beltelecom.by.

6.10 Пры парушэнні заканадаўства пры выкарыстанні Паслугі і ажыццяўленні дзеянняў, якія прыводзяць да ўзнікнення SMS-спаму, Аператар мае права запатрабаваць у Абанента выплаты Аператару няўстойкі ў памеры 5 (пяці) базавых велічынь за кожны нумар абанента ССРЭ па кожным факце парушэння, а таксама кампенсацыі рэальнай шкоды ў частцы, не пакрытай няўстойкай (за кожны нумар абанента ССРЭ).

 

7. ТЭХНІЧНАЕ АБСЛУГОЎВАННЕ І ПАДТРЫМКА АБАНЕНТАЎ

7.1 Планавае тэхнічнае абслугоўванне.

7.1.1 Аператар плануе і робіць перыядычнае тэставанне, наладку і рамонт абсталявання, неабходнага для забеспячэння якаснага прадастаўлення Паслугі.

7.1.2 Магчымыя перапынкі прадастаўлення Паслугі абумоўленыя неабходнасцю правядзення на абсталяванні Аператара перыядычных планава-прафілактычных работ, рамонтна-аднаўленчых работ, а таксама пагоднымі і іншымі фактарамі, якія ўплываюць на распаўсюджванне радыёсігналу.

7.1.3 Інфармацыя пра час і працягласць планава-прафілактычных работ размяшчаецца на сайце http://beltelecom.by.

7.2 Служба тэхнічнай падтрымкі Абанентаў.

7.2.1 Служба тэхнічнай падтрымкі Абанентаў Паслугі працуе на базе службаў тэлефоннай сувязі Аператара.

7.2.2 Зварот да службы тэхнічнай падтрымкі Абанентаў Паслугі ажыццяўляецца па тэлефонным нумары 123.

 

8. ПРАД'ЯЎЛЕННЕ РЭКЛАМАЦЫЙ, ВЫРАШЭННЕ РОЗНАГАЛОССЯЎ

8.1 Пры невыкананні або неналежным выкананні Аператарам абавязацельстваў, абумоўленых у дагаворных адносінах на прадастаўленне Паслугі, Абанент мае права прад'явіць рэкламацыю Аператару.

8.2 Рэкламацыя прад'яўляецца ў пісьмовым выглядзе.

8.3 Аператар разглядае рэкламацыю Абанента згодна з патрабаваннямі заканадаўства і стандартаў прадпрыемства па разглядзе зваротаў карыстальнікаў.

8.4 Рознагалоссі, звязаныя з дагаворнымі адносінамі, якія не могуць быць вырашаныя бакамі шляхам перамоваў, а таксама ў парадку разгляду прэтэнзій, разглядаюцца ў судовым парадку ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.

 

9. УНЯСЕННЕ ЗМЯНЕННЯЎ І ЎВЯДЗЕННЕ Ў ДЗЕЯННЕ ПАРАДКУ

9.1 Гэты Парадак устанаўліваецца Аператарам самастойна.

9.2 Аператар мае права па сваім меркаванні ўносіць змяненні (дапаўненні) у гэты Парадак, публікуючы гэты Парадак з улікам унесеных змяненняў і/ці дапаўненняў на сайце Аператара http://beltelecom.by.

9.3 Гэты Парадак уступае ў сілу з моманту яго зацвярджэння Аператарам.