Інструкцыя аб парадку прымянення тарыфаў

ІНСТРУКЦЫЯ
аб парадку ўстанаўлення і прымянення тарыфаў на паслугі па рамонце канцавых
абаненцкіх прылад (КАП) для фізічных асоб (акрамя індывідуальных прадпрымальнікаў)

1. У адпаведнасці з дзейнічаючым заканадаўствам тарыфы па тэхнічным абслугоўванні і паслугах па рамонце КАП устаноўлены з улікам падатку на дададзеную вартасць.

2. Тарыфы дыферэнцыраваны ў залежнасці ад класа складанасці КАП і ўзроўню складанасці рамонту. Класіфікацыя КАП вызначаецца згодна з СТБ 1170 і зацверджанымі дакументамі РУП "Белтэлекам". Узровень складанасці рамонту КАП вызначаецца Пералікам работ па рамонце КАП згодна з Дадаткам А СТБ 1303.

3. Кошт дапаможных матэрыялаў (прыпоя, спірту, тэхнічнага клею, каніфолі, мантажнага провада, крапежных і ізаляцыйных матэрыялаў і інш.) у зацверджаных тарыфах улічана і дадаткова абанентам не аплачваецца.

4. Кошт асноўных дэталяў і радыеэлементаў, якія выкарыстоўваюцца пры рамонце, у зацверджаных тарыфах не улічана і аплачваецца абанентам дадаткова.

5. Тэрмін рамонту КАП ў майстэрні усталяваны не больш за 14 дзён, а пры выяўленні схаваных дэфектаў тэрмін выканання замовы усталёўваецца на дагаворнай аснове па ўзгадненні бакоў.

6. Пры выкананні тэрміновага рамонту КАП да тарыфаў на рамонт прымяняюцца надбаўкі ў наступных памерах:

 - ў прысутнасці заказчыка (у тэрмін не больш за дзве гадзіны) - 30%;

 - на працягу 24 гадзін - 10%.

7. Пры не выкананні тэрміновага рамонту ва ўстаноўлены тэрмін сума надбаўкі, атрыманая пры афармленні заказу, цалкам вяртаецца заказчыку.

8. У выпадку невыканання рамонту на працягу тэрміну, названага ў пункце 5, плата за часовае карыстанне КАП звыш гэтага часу да заканчэння рамонту апарата не спаганяецца.

9. Рамонт першага ўзроўню складанасці КАП ў майстэрні можа ажыццяўляцца ў прысутнасці заказчыка (не больш за дзве паслугі адначасова) пры гэтым аплата за тэрміновасць не бярэцца.

10. Калі рамонт КАП ўключае больш за адзін від рамонту, то аплата за рамонт вызначаецца як сума ўсіх аказаных рамонтаў па ўсіх узроўнях складанасці.

11. Аплата паслуг ажыццяўляецца па дзеючых тарыфах на момант выстаўлення рахунку.

12. Па відах работ, кошт якіх адсутнічае ў зацверджаных тарыфах, аплата ажыццяўляецца па тарыфах, што вызначаюцца ў разавым парадку, узгодненым з заказчыкам і зацверджаным кіраўніком прадпрыемства. Тарыф вызначаецца зыходзячы з кошту нормы-гадзіны і разліковых нормаў часу.

13. На адрамантаваную КАП і замененую дэталь устанаўліваецца гарантыйны тэрмін - 4 месяцы.

14. Рамонт КАП, эксплуатацыя якой ажыццяўлялася без выканання патрабаванняў, указаных у эксплуатацыйных дакументах, г.зн. прылад, якія трапілі пад уздзеянне вільгаці, хімічных рэчываў, некваліфікаванае ўмяшанне і якія маюць моцныя механічныя пашкоджанні (глыбокія ўвагнутасці, драпіны і расколіны на корпусе; дэфармацыю друкаваных плат; зрушэнне навясных элементаў; расколіны ў керамічнай падкладцы мікрасхем; разбурэнне канструкцыі і да т.п.) ажыццяўляецца без прадастаўлення гарантыі на аказаную паслугу.

15. У выпадку ўзнікнення ў перыяд гарантыйнага тэрміну няспраўнасцяў, ухіленых ў аб'ёме раней выкананага рамонту, паўторны рамонт выконваецца на бязвыплатнай аснове. У гэтым выпадку якія выйшлі з ладу дэталі і зборачныя адзінкі, устаноўленыя пры раней выкананым рамонце, замяняюцца бясплатна і заказчыку ня выдаюцца.

16. Пры выкананні па заяўцы заказчыка рамонту першага ўзроўню складанасці апаратаў тэлефонных агульнага прымянення на месцы эксплуатацыі дадаткова да кошту рамонту спаганяецца выклік электраманцёра ў адпаведнасці з тарыфамі на дадатковыя работы па абаненцкіх пунктах, зацверджанымі загадамі РУП "Белтэлекам".

17. За выдачу даведкі з указаннем тыпу няспраўнасці КАП аплата спаганяецца па кошту паслугі "Поўная дыягностыка". Для абанентаў, якія маюць дагавор на тэхнічнае абслугоўванне КАП, за выдачу даведкі з указаннем тыпу няспраўнасці КАП аплата не спаганяецца.