Палітыка РУП «Белтэлекам», місія і філасофія

Палітыка РУП «Белтэлекам» у галіне якасці

Стратэгічная мэта РУП «Белтэлекам» - забеспячэнне доўгатэрміновай канкурэнтаздольнасці і павышэнне эканамічнай эфектыўнасці кампаніі шляхам своечасовага і поўнага задавальнення попыту на сучасныя і даступныя паслугі электрасувязі
Для дасягнення стратэгічнай мэты РУП «Белтэлекам» ставіць перад сабой наступныя задачы:

  • якасна аказваць паслугі электрасувязі
  • пашыраць прысутнасць кампаніі на рынку за кошт укаранення новых паслуг, прапаноўваць зручныя для спажыўцоў тарыфныя планы, прымяняць эфектыўныя рынкавыя стратэгіі
  • бесперапынна паляпшаць вытворчую базу кампаніі шляхам укаранення тэхналагічных інавацый і ўдасканалення бізнес-працэсаў
  • развіваць і замацоўваць кадравы патэнцыял кампаніі

Прынцыпы выканання пастаўленых задач:

  • прымяненне інструментаў эфектыўнага менеджменту, у першую чаргу - сістэмы менеджменту якасці, працэснага падыходу з мышленнем на аснове рызык
  • адпаведнасць патрабаванням і пастаяннае павышэнне выніковасці сістэмы менеджменту якасці
  • арыентацыя на спажыўцоў, выкананне патрабаванняў спажыўцоў і павышэнне іх задаволенасці
  • стварэнне высокапрадукцыйных працоўных месцаў, развіццё кампетэнцый і забеспячэнне высокага ўзроўню прафесіяналізму персаналу кампаніі
  • лідэрства кіраўнікоў усіх узроўняў, прыцягненне персаналу да працэсаў павышэння якасці, дакладанае размеркаванне адказнасці і паўнамоцтваў
  • прызнанне асабістых заслуг супрацоўнікаў, узнагароджанне за ўклад у стварэнне паслуг высокай якасці і ўдасканаленне сістэмы менеджменту якасці
  • узаемавыгаднае доўгатэрміновае супрацоўніцтва з партнёрамі кампаніі на нацыянальным і міжнародным узроўнях

Вышэйшае кіраўніцтва РУП «Белтэлекам» прымае абавязацельства няўхільна прытрымлівацца выкладзеных прынцыпаў, бярэ на сябе адказнасць за забеспячэнне эфектыўнага кіравання прадпрыемствам, стварэнне неабходных арганізацыйных умоў, выдзяленне фінансавых, кадравых і матэрыяльных рэсурсаў

Генеральны дырэктар Ю.М.Петручэня

Місія і філасофія

Місія кампаніі «Белтэлекам» – аб'ядноўваць людзей, прадастаўляючы свабоду зносін і атрымання інфармацыі.

Філасофія

Пазіцыяніраванне: «Белтэлекам» – лідэр у сферы камунікацыйных паслуг.

Слоган, дэвіз: На сувязі са светам.

Свет - гэта не толькі планета Зямля. Свет - гэта ўсё, што вакол нас. І ў першую чаргу - гэта людзі. Людзі, з якімі і для якіх мы працуем, іх пачуцці, перажыванні, жаданні і імкненні, іх стаўленне адзін да аднаго і да грамадства. Быць на сувязі са светам - значыць быць у згодзе з самім сабой і тым, што акружае, разумець і прымаць адзін аднаго. 

Мэты і задачы

Наша мэта - быць лідэрам у сваёй галіне.

Для гэтага неабходна:

  • фарміраванне каманды прафесіяналаў, аб'яднаных агульнымі мэтамі;
  • якаснае прадастаўленне кліентам поўнага набора сучасных паслуг;
  • паслядоўнае пашырэнне сваёй прысутнасці на рынку паслуг сувязі;
  • фарміраванне і падтрыманне спрыяльных адносін з кліентамі,партнёрамі, канкурэнтамі, сродкамі масавай інфармацыі на падставе ўзаемнага даверу і павагі.

Каштоўнасці

Павага, увага, прафесійнае развіццё - з супрацоўнікамі.

Добразычлівасць і ўзаемапавага - са спажыўцамі.

Надзейнасць і адкрытасць - з кліентамі.

Этычнасць - з канкурэнтамі.

Адкрытасць і сумленнасць у сваіх абавязацельствах - з дзяржавай.

Для нас галоўнай каштоўнасцю з'яўляюцца людзі - як працуюць на прадпрыемстве, так і тыя, для каго мы працуем.

Асновы палітыкі кампаніі

Мы разумеем, што дасягненню мэтаў спрыяе назапашванне вопыту і ведаў, развіццё знешняга і ўнутранага асяроддзя кампаніі. Мы абвяшчаем каштоўнасці, у якія верым. Мы заяўляем аб прыхільнасці каштоўнасцям і мэтам кампаніі і нашым імкненні рэалізаваць іх у адносінах з кліентамі, партнёрамі, канкурэнтамі і сродкамі масавай інфармацыі.

Палітыка кампаніі ў дачыненні да супрацоўнікаў накіравана на:

  • стварэнне ўмоў для поўнай рэалізацыі здольнасцяў супрацоўнікаў;
  • бесперапыннае ўдасканаленне прафесійных ведаў і навыкаў супрацоўнікаў, уключаючы інвестыцыі ў іх прафесійную адукацыю;
  • кар'ерны рост супрацоўнікаў у адпаведнасці з іх дасягненнямі і прафесійным патэнцыялам;
  • сацыяльную падтрымку супрацоўнікаў, удзел у праграмах сацыяльнага і пенсійнага страхавання;
  • захаванне этычных нормаў у адносінах паміж супрацоўнікамі, паміж кіраўнікамі і падначаленымі;
  • развіццё гарызантальных камунікацый і ўзаемадапамогі;
  • умацаванне духу агульнасці супрацоўнікаў кампаніі.

Палітыка ў дачыненні да кліентаў

На чале нашых адносін з кліентамі - іх інтарэсы. Мы імкнемся да таго, каб любы кліент, які звярнуўся да нас, знайшоў зацікаўлены водгук на яго патрэбы, атрымаў садзейнічанне і дапамогу ў вырашэнні любых пытанняў. Цэнтральнае месца ў адносінах да з кліентамі займае каманда кампетэнтных, адукаваных і камунікабельных супрацоўнікаў.

Палітыка ў дачыненні да канкурэнтаў:

  • арыентацыя на доўгатэрміновыя ўзаемавыгадныя адносіны;
  • няўхільнае выкананне ўзятых на сябе абавязацельстваў;
  • адкрытасць для партнёрства і ўзаемадзеяння як у рамках асобных праектаў, так і на доўгатэрміновую перспектыву;
  • паважлівае стаўленне да нашых канкурэнтаў, добрасумленная канкурэнцыя;
  • сумленныя і адкрытыя адносіны з канкурэнтамі і партнёрамі.

Карпаратыўная сімволіка

Фірмовы знак кампаніі ўяўляе сабой спалучэнне стылізаванай літары "Б", загалоўнай літары назвы кампаніі, і ўпісанага ў яе зямнога шара, глобуса, што сімвалізуе сувязь, зносіны з усім светам. Гэты сімвал паказвае на сферу і маштаб дзейнасці кампаніі «Белтэлекам».

front

Лагатып «Белтэлекам» – гэта стылізаванае напісанне назвы прадпрыемства.

front2

Фірмовы знак і лагатып кампаніі выкарыстоўваюцца заўсёды разам.

front3

Карпаратыўнымі кветкамі кампаніі з'яўляюцца сіні і блакітны.

Сіні спрадвеку ўвасабляў інтэлект, важнасць, моц, ісціну. Сіні колер лічыцца дзелавым, прафесійным і аўтарытэтным.

Блакітны колер асацыюецца са сталасцю, вернасцю, розумам, чысцінёй, надзейнасцю і гонарам. Ён выклікае адчуванне дабрабыту.

У сваёй дзейнасці «Белтэлекам» арыентуецца на прафесіяналізм, дзелавы падыход у вырашэнні пытанняў, партнёрскія адносіны, адкрытасць, сумленнасць і добразычлівасць.