Графік прыёму грамадзян і правядзення сустрэч кіраўнікоў у структурных падраздзяленнях прадпрыемства з працоўнымі калектывамі па пытаннях паляпшэння стану працы з грамадзянамі (згодна з планам мерапрыемстваў РУП «Белтэлекам» па рэалізацыі Дырэктывы Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 27 снежня 2006 года № 2 «Аб мерах па далейшай дэбюракратызацыі дзяржаўнага апарату» (IV квартал)
№ |
Прозвішча, імя, імя па бацьку службовай асобы, займаемая пасада |
Дата і час прыёму |
Месца правядзення |
2 |
Мельнікаў Першы намеснік генеральнага дырэктара
|
11:00 – 13:00 |
Талачынскі ўчастак электрасувязі (Віцебскі філіял) Адмена. Дата і час правядзення будуць паведамлены дадаткова |
11:00 – 13:00 |
Пружанскі ўчастак электрасувязі (Брэсцкі філіял) Адмена. Дата і час правядзення будуць паведамлены дадаткова |
||
3 |
Туромша Намеснік генеральнага дырэктара па эканоміцы і камерцыйных пытаннях
|
11:00 – 13:00 |
г. Віцебск (галаўное падраздзяленне) 22.11.2022 |
11:00 – 13:00 |
Крычаўскі ЗВЭС (Магілёўскі філіял) 20.12.2022 |
||
4 |
Жаркевiч Намеснік генеральнага дырэктара па тэхнічных пытаннях
|
11:00 – 13:00 |
Аршанскі ЗВЭС (Віцебскі філіял) Адмена. Дата і час правядзення будуць паведамлены дадаткова |
11:00 – 13:00 |
г. Гомель (галаўное падраздзяленне) Адмена. Дата і час правядзення будуць паведамлены дадаткова |
||
5 |
Заліўка Намеснік генеральнага дырэктара па кадрах, бяспецы і рэжыме
|
11:00 – 13:00 |
Мазырскі ЗВЭС (Гомельскі філіял) Адмена. Дата і час правядзення будуць паведамлены дадаткова |
11:00 – 13:00 |
Карэліцкі ўчастак электрасувязі (Гродзенскі філіял) Адмена. Дата і час правядзення будуць паведамлены дадаткова |
Заўвага:
Час і дата прыёму можа быць зменена, апавяшчэнне аб правядзенні выязных прыёмаў ажыццяўляецца праз мясцовыя СМІ і мясцовыя выканаўчыя камітэты.
Графік прыёму грамадзян зацвярджаецца генеральным дырэктарам РУП «Белтэлекам» штоквартальна.
Падчас выездаў у рэгіёны праводзяцца таксама сустрэчы з працоўнымі калектывамі раённых вузлоў электрасувязі, абмяркоўваюцца пытанні выканання бізнес-планаў развіцця, прагнозных паказчыкаў, перспектывы развіцця арганізацый і шляхі далейшага павышэння якасці аказання паслуг сувязі і прадастаўлення новых паслуг.