Графік выязных прыёмаў

Графік прыёмаў грамадзян і правядзення сустрэч кіраўнікоў у структурных падраздзяленнях прадпрыемства з працоўнымі калектывамі па пытаннях паляпшэння стану работы з грамадзянамі (згодна з планам мерапрыемстваў РУП «Белтэлекам» па рэалізацыі Дырэктывы Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 27 снежня 2006 года № 2 «Аб мерах па далейшай дэбюракратызацыі дзяржаўнага апарату» (IV квартал)

Прозвішча, імя, імя па бацьку

службовай асобы, пасада

Дата і час прыёму

Месца правядзення

1

Мельнікаў Генадзь Васільевіч,

першы намеснік генеральнага дырэктара

11:00 – 13:00

Навагрудскі ўчастак электрасувязі

(Гродзенскі філіял)

Адмена.

Аб новай даце прыёму будзе паведамлена дадаткова

2

 

Буйніцкі Сяргей Аляксандравіч,

намеснік генеральнага дырэктара
па лічбавым развіцці і інфармацыйных тэхналогіях

 

11:00 – 13:00

Навагрудскі ўчастак электрасувязі

(Гродзенскі філіял)

Адмена.

Аб новай даце прыёму будзе паведамлена дадаткова

11:00 – 13:00

Галаўное падраздзяленне

(Гомельскі філіял)

26.11.2024

3

Жаркевiч Андрэй Рамуальдавіч,

намеснік генеральнага дырэктара
па тэхнічных пытаннях

11:00 – 13:00

Пінскі ЗВЭС

(Брэсцкі філіял)

27.11.2024

11:00 – 13:00

 Браслаўскі ўчастак электрасувязі

(Віцебскі філіял)

11.12.2024

Адмена.

Аб новай даце прыёму будзе паведамлена дадаткова

4

 

Заліўка Андрэй Аляксандравіч,

намеснік генеральнага дырэктара па кадрах, бяспецы і рэжыме

 

11:00 – 13:00

Ляхавіцкі ўчастак электрасувязі

(Брэсцкі філіял)

22.11.2024

11:00 – 13:00

Воранаўскі ўчастак электрасувязі

(Гродзенскі філіял)

06.12.2024

Заўвага:

Час і дата прыёму можа быць зменена, апавяшчэнне аб правядзенні выязных прыёмаў ажыццяўляецца праз мясцовыя СМІ і мясцовыя выканаўчыя камітэты.

Графік прыёму грамадзян зацвярджаецца генеральным дырэктарам РУП «Белтэлекам» штоквартальна.

Падчас выездаў у рэгіёны праводзяцца таксама сустрэчы з працоўнымі калектывамі раённых вузлоў электрасувязі, абмяркоўваюцца пытанні выканання бізнес-планаў развіцця, прагнозных паказчыкаў, перспектывы развіцця арганізацый і шляхі далейшага павышэння якасці аказання паслуг сувязі і прадастаўлення новых паслуг.