Кампанія «Белтэлекам» імкнецца да адкрытага прадуктыўнага дыялогу са сваімі кліентамі і пастаянна пашырае прысутнасць у інтэрнэце. Нашы суполкі ў сацыяльных сетках Twitter ,ВКонтакте ,Facebook ,Одноклассники і Instagram аб"ядноўваюць больш за 30 тыс. падпісчыкаў. Адной з галоўных задач гэтых інтэрнэт-пляцовак з"яўляецца прадастаўленне поўнай і аператыўнай інфармацыі аб дзейнасці і паслугах кампаніі. Тут карыстальнікі могуць таксама задаць свае пытанні і атрымаць адказы спецыялістаў.
У акаўнце ў Twitter мы размяшчаем інфармацыю аб дзеючых і плануемых акцыях, прапануем навіны па тэме сувязі і камунікацый, расказваем пра нашых паслугах, адказваем на пытанні карыстальнікаў.
На базе нашай суполкі ў сетцы ВКонтакте можна пагутарыць з супрацоўнікамі «Белтэлекама» - задаць пытанні, паўдзельнічаць у канструктыўным абмеркаванні прапанаваных паслуг, аператыўна даведацца пра навіны кампаніі, выказаць свае прапановы.
Жадаючы дапамагчы кліентам, якім патрэбна тэхнічная падтрымка, кіраўніцтва кампаніі «Белтэлекам» падтрымала ідэю адкрыцця ў сацыяльнай сетцы Вконтакте группы технической поддержки byfly и ZALA. Любы карыстальнік Укантакце можа задаць сваё пытанне тэхнічным спецыялістам ў супольнасці, а пры неабходнасці - напісаць нашаму супрацоўніку ў асабістыя паведамленні для больш дэталёвага разгляду сітуацыі і аказання аператыўнай дапамогі, афармлення заяўкі на выклік майстра.
Актыўна працуюць старонкі РУП «Белтэлекам» у сацыяльных сетках Facebook і Одноклассники, дзе ўсе жадаючыя могуць азнаёміцца з навінамі кампаніі і задаць свае пытанні.
Дзейнічае рахунак нашай кампаніі і ў папулярнай соцсеть Instagram. Там можна на свае вочы ўбачыць, чым жыве сёння «Белтэлекам» і яго супрацоўнікі.
Сачыце за нашымі навінамі ў сацыяльных сетках і ўдзельнічайце ў абмеркаванні актуальных тэм. Мы спадзяемся, што нашы профілі будуць для Вас карыснымі.
Далучайцеся - з намі больш за 30 000 падпісчыкаў!