Штогод 15 сакавіка ў Рэспубліцы Беларусь, як і ва ўсім свеце, адзначаецца Дзень спажыўца. У 2024 годзе ён пройдзе пад дэвізам «Спажывец і прадпрымальнік: давер для развіцця». Гэта тэма выбрана не выпадкова, яна заклікана прыцягнуць увагу грамадства да праблем узаемадзеяння спажыўцоў і прадпрымальнікаў і ўмацавання прасторы даверу паміж імі.
Кампанія «Белтэлекам» актыўна развівае ўсе каналы ўзаемадзеяння са спажыўцамі сваіх паслуг. Штотыдзень па суботах праводзяцца прамыя тэлефонныя лініі з кіраўніцтвам прадпрыемства. Па тэлефоне (017) 217 10 77 абаненты могуць падзяліцца сваім меркаваннем, выказаць прапановы па актуальных тэмах, якія адносяцца да кампетэнцыі РУП «Белтэлекам». Праводзяцца прыёмы грамадзян, працуюць тэлефонныя гарачыя лініі.
Абаненты могуць кругласутачна звяртацца ў тэлефонны цэнтр абслугоўвання кліентаў па нумары 123. Тут можна атрымаць кансультацыю па падключэнні паслуг, тэхнічных пытаннях і нават пры неабходнасці выклікаць спецыяліста дадому. Даведка па нумары 123 бясплатная.
Папулярнай прыладай для абанентаў з'яўляецца мабільнае прыкладанне «Мой Белтэлекам». Усталяваўшы яго, карыстач атрымлівае магчымасць кіраваць паслугамі, знаёміцца з даступнымі тарыфамі, здзяйсняць плацяжы. Таксама ў дадатку ёсць функцыя анлайн-падтрымкі абанентаў, якая ў аператыўным парадку дазваляе вырашаць пытанні, якія ўзнікаюць.
Сучасным і зручным сродкам камунікацыі сталі сацыяльныя сеткі. Супольнасці кампаніі ў Instagram, Укантакце, Facebook, Аднакласнікі, Twitter, YouTube аб'ядноўваюць каля 60000 падпісчыкаў. На гэтых пляцоўках можна даведвацца актуальныя навіны кампаніі, задаваць пытанні, пакідаць водгукі і ўносіць прапановы.
У Дзень спажыўца, 15 сакавіка, у афіцыйных суполках «Белтэлекама» ў сацыяльных сетках пройдуць анлайн-кансультацыі. Карыстальнікі змогуць задаць свае пытанні аб паслугах кампаніі і атрымаць адказы.