Адказваем на самыя папулярныя пытанні, якія задаюць нашы карыстальнікі

Як падключыць пакет паслуг?
Каб падключыць пакет паслуг, Вам неабходна звярнуцца ў сэрвісны цэнтр «Белтэлекам»: https://www.beltelecom.by/feedback/services-point, пакінуць заяўку на сайце: https://www.beltelecom.by/request-order або ў дадатку «Мой Белтэлекам»: https://play.google.com/store/apps/details?id=by.beltelecom.my&hl=ru.
Фізічным асобам неабходна мець пры сабе дакумент, які сведчыць асобу (пашпарт грамадзяніна Рэспублікі Беларусь, від на жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь, пасведчанне бежанца) і дакументы, якія пацвярджаюць права карыстання памяшканнем, у якім патрабуецца падключыць паслугі. Нашы спецыялісты акажуць дапамогу ў выбары тарыфнага плану, пракансультуюць па пытаннях карыстання паслугамі, выберуць дату і час выезду спецыяліста для падлучэння, аформяць дагавор і пададуць неабходнае абсталяванне. Дадаткова вы можаце набыць у растэрміноўку прыладыhttps://shop.beltelecom.by/, якія дазваляюць палепшыць прыём і распаўсюджванне тэлекамунікацыйных паслуг (роутер, знешняя антэна).
Як можна арганізаваць падключэнне пакета паслуг без выезду ў сэрвісны цэнтр?
Для гэтага варта пакінуць заяўку на сайце, і да вас дадому, пры неабходнасці, прывязуць і абсталяванне, і дагавор. Анлайн-заяўка апрацоўваецца на працягу 3 рабочых дзён.
Якія дзейнічаюць акцыі пры падключэнні пакета паслуг?
Даведацца даступныя акцыі на пакеты паслуг можна ў сэрвісным цэнтры па месцы аказання паслуг: https://www.beltelecom.by/feedback/services-point.
Як перайсці з асобнай паслугі доступу ў сетку Інтэрнэт на пакет паслуг або назад?
Для таго каб перайсці з асобных паслуг на пакет паслуг або назад, варта звярнуцца ў сэрвісны цэнтр вашага раёна: https://www.beltelecom.by/feedback/services-point.
Фізічным асобам неабходна мець пры сабе дакумент, які сведчыць асобу (пашпарт грамадзяніна Рэспублікі Беларусь, від на жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь, пасведчанне бежанца). Нагадваем, што ў складзе пакетаў паслугі прапануюцца абанентам па меншай кошту, чым у розніцу.
Навошта мне падключаць пакет паслуг з высокай хуткасцю Інтэрнэт (ад 200 Мбіт/з і больш)?
Выбар тарыфнага плану залежыць ад вашых патрэбаў і ад колькасці карыстальнікаў паслуг і падлучаных абаненцкіх прылад. РУП "Белтэлекам " рэкамендуе выбіраць тарыф з запасам хуткасці - хай яна будзе крыху вышэйшай за вашыя патрэбы, каб не заўважаць перападаў праз адначасовую працу некалькіх прылад або асаблівасцяў працы роўтара. Найбольшае значэнне хуткасць злучэння мае пры запампоўцы, адпраўцы аб'ёмных файлаў і праглядзе відэа онлайн.
У мяне падлучаны нізкахуткасных тарыфны план пакета, хачу памяняць на высакахуткасны тарыфны план. Як можна змяніць тарыфны план?
Папярэдне неабходна праверыць тэхнічную магчымасць падлучэння новага пакета па вашым адрасе па тэлефонным нумары 123. Пры наяўнасці тэхнічнай магчымасці змяніць тарыфны план пакета паслуг на іншы можна самастойна ў "Кабінеце карыстальніка": https://www.beltelecom.by/issa.html, дадатку "Мой Белтэлекам" : https://play.google.com/store/apps/details?id=by.beltelecom.my&hl=ru, або звярнуўшыся з дакументам, які сведчыць асобу, у сэрвісны цэнтр па месцы заключэння дагавора : https://www.beltelecom.by/feedback/services-point..
У якіх выпадках магчымая замена тэрмінала/прыстаўкі?
Замена спраўнага тэрмінала або прыстаўкі не праводзіцца, за выключэннем выпадкаў змен нізкахуткасных тарыфных планаў на высакахуткасныя тарыфныя планы або, калі на існуючым абсталяванні немагчыма падключэнне да іншых паслуг, да прыкладу, да паслуг інтэрактыўнага тэлебачання ZALA/SMART ZALA.
Не магу зайсці ў "Кабінет карыстальніка", дадатак "Мой Белтэлекам". Які лагін і пароль трэба ўводзіць? "
Лагінам для ўваходу ў "Кабінет карыстальніка": https://www.beltelecom.by/issa.html дадатак "Мой Белтэлекам": з'яўляецца лагін і першапачатковы пароль, названыя ў бланку замовы да дадатку аб аказанні пакетаў паслуг. Пры гэтым вы можаце ў «Кабінеце карыстальніка», дадатку «Мой Белтэлекам» : https://play.google.com/store/apps/details?id=by.beltelecom.my&hl=ru змяніць і лагін, і пароль для ўваходу.
Як можна скарыстацца ўваходзяць у склад некаторых пакетаў паслуг нелімітуемым доступам па тэхналогіі Wi-Fi з выкарыстаннем дзеючых рэквізітаў доступу (лагіна і пароля) у публічных кропках доступу Wi-Fi?
Удакладніць, ці ёсць дадзеная паслуга ў складзе вашага пакета паслуг, можна па нумары службы тэхнічнай падтрымкі 123. Каб скарыстацца доступам у сетку Інтэрнэт па тэхналогіі Wi-Fi, неабходна знаходзіцца ў зоне дзеяння пункту Wi-Fi, у якой імя (SSID) Beltelecom або byfly Wi-Fi. Увядзіце на сайце аўтарызацыі рэквізіты доступу, то ёсць лагін і пароль, названыя ў бланку замовы да дадатку аб аказанні пакетаў паслуг.
Як плаціць за пакеты паслуг?
Фізічныя асобы могуць аплачваць паслугі наяўнымі, з дапамогай банкаўскіх пластыкавых карт на сайце Белтэлекам, у банках, інфакіёсках, аддзяленнях сувязі РУП «Белпошта»; праз сістэму мабільных плацяжоў, Інтэрнэт-банкінг; з дапамогай карт экспрэс-аплаты. Абаненту таксама даступны сэрвіс "Абяцаны плацёж". Падрабязную інфармацыю пра спосабы і месцы аплаты можна знайсці ў адпаведным раздзеле сайта "Аплаціць": https://www.beltelecom.by/subscribers/payment/private-ways. аплата праводзіцца па нумары прыкладання аб аказанні пакетаў паслуг.
Як даведацца пра свой нумар дамовы для аплаты паслуг?
Нумар дагавора для аплаты паслуг з'яўляецца нумарам прыкладання аб аказанні пакетаў паслуг. Калі вы забыліся ці страцілі нумар дамовы для аплаты, то можаце даведацца яго ў сэрвісным цэнтры: https://www.beltelecom.by/feedback/services-point або ў службе падтрымкі па нумары 123.


Source URL: https://beltelecom.by/node/972556