Памятка па карыстанні паслугай «Абаненцкі рахунак» | Beltelecom

Памятка па карыстанні паслугай «Абаненцкі рахунак»

«Абаненцкі рахунак» – паслуга, якая дазваляе скарыстаць міжгароднюю і міжнародную сувязь па загадзя аплачаным рахунку з пэўнага нумара тэлефона.
Скарыстаць паслугу «Абаненцкі рахунак» можна ў аўтаматычным рэжыме або паўаўтаматычным (праз аператара).

1. АЎТАМАТЫЧНЫ РЭЖЫМ.
Злучэнне магчыма толькі пры ўмове, што Ваш тэлефонны апарат мае танальны (частотны) набор нумара. У гэтым выпадку неабходна набраць адзіны для РБ нумар доступу або мясцовы гарадскі нумар у адпаведнасці з Табліцай 1


Табліца 1. Нумары доступу да паслугі.

Нумар доступу Руская мова Англійская мова
адзіны для РБ скарочаны * 176 няма
адзіны для РБ 8-805-100-4040 8-805-100-2020

 

Пасля галасавой падказкі аўтаінфарматара неабходна ўвесці нумар выклікаемага абанента ў наступным фармаце:

8 + код горада + нумар абанента (міжгародняе злучэнне);
8 + 10 + код краіны + код горада + нумар абанента (міжнароднае злучэнне);
Пасля набору «8» не трэба чакаць сігнал «доўгі гудок».
Пасля набору націсніце на клавішу #.

Паслуга «Абаненцкі рахунак»працуе толькі пры ўмове вызначэння Вашага нумара тэлефона (з якога Вы жадаеце ажыццяўляць званкі з дапамогай дадзенай паслугі) нашым абсталяваннем. Таму для вызначэння магчымасці карыстацца адзіным для РБ скарочаным нумарам доступу або мясцовым гарадскім неабходна здзейсніць наборы на аператара ў паўаўтаматычным рэжыме па нумары 176 або мясцовым гарадскім адпаведна (гл. Табліцу 1).

Удакладніце ў аператара, ці вызначыўся Ваш нумар у міжгароднім фармаце (напрыклад, для г. Мінска: 017 + нумар).
У выпадку, калі пры наборы Ваш нумар не вызначыўся ва ўказаным фармаце ў аператара, карыстанне паслугай «Абаненцкі рахунак» па набраным нумары НЕМАГЧЫМА

2. ПАЎАЎТАМАТЫЧНЫ РЭЖЫМ.
У тым выпадку, калі Ваш тэлефонны апарат не мае танальнага (частотнага) набору нумара, скарыстаць паслугу можна праз аператара. Пры гэтым неабходна набраць адзіны для РБ нумар доступу або мясцовы гарадскі нумар у адпаведнасці з Табліцай 1. Пасля вытрымкі сістэмай паўзы 7 секунд Ваш выклік будзе пераключаны на аператара.

Па запыце аператара назавіце неабходны нумар выклікаемага абанента.

3. АПЛАТА / ПАПАЎНЕННЕ РАХУНКУ.
Фізічным асобам аплаціць/папоўніць рахунак можна ў пунктах калектыўнага карыстання РУП «Белтэлекам», адрасы якіх Вы зможаце знайсці на нашымWeb-серверы, размешчаным па адрасе: http://www.beltelecom.by.

Юрыдычным асобам аплаціць/папоўніць рахунак можна наступным чынам:
– аплаціць рахунак-фактуру;
– прад’явіць АБАВЯЗКОВА плацежнае даручэнне (па факсе) па месцы заключэння дагавора


4. ІНТЭРАКТЫЎНАЕ МЕНЮ.
Скарыстаць Інтэрактыўнае меню можна толькі пры ўмове, калі Ваш тэлефонны апарат мае танальны (частотны) набор нумара. Для пераводу тэлефона ў рэжым танальнага набору кіруйцеся інструкцыяй карыстання да яго. Для таго каб скарыстаць меню, неабходна аўтарызавацца, г.зн. пасля набору нумара і запрашэння сістэмы ўвесці ПІН-код.

Інтэрактыўнае меню дае абаненту магчымасць самастойна атрымліваць інфармацыю аб рэшце на рахунку, здзяйсняць выклік аператара сэрвіснай службы для атрымання даведачнай інфармацыі. Меню выклікаецца націсканнем на клавішу # пасля набору нумара доступу да паслугі і праслухоўвання галасавога паведамлення.

 

Кнопка Функцыя Вынік
«1» Рэшта на рахунку Вы можаце атрымаць інфармацыю аб рэшце на рахунку.
«2»  Выклік аператара Вы можаце ажыццявіць выклік аператара сэрвіснай службы для атрымання даведачнай інфармацыі.
«4»  Змена пароля Вы можаце ўстанаўліваць (змяняць) дадатковы чатырохзначны пароль.
Замена / зняцце пароля адбываецца шляхам змены пароля на чатыры нулі «0000». 
«5»  Паўторны набор нумара Вы можаце ажыццявіць паўторны набор апошняга набранага нумара да таго часу, пакуль не здзейсніце раз’яднанне з сістэмай (пакладзеце трубку).
«6»  Інфармацыя аб здзейсненых  плацяжах Кіруючыся галасавымі падказкамі, Вы можаце даведацца пра залічаныя плацяжы на Ваш рахунак.

Увод пароля абараняе Ваш «Абаненцкі рахунак» о ад несанкцыяніраванага выкарыстання. Пасля змены пароля і пры кожным наборы доступу сістэма запросіць яго, і ў выпадку, калі Вы не ведаеце або забылі пароль, то не зможаце пазваніць з гэтага рахунку.
Зняцце забытага або несупадаючага пароля магчыма толькі пры пісьмовым звароце абанента па месцы заключэння дагавора

5. ЗВАНОК З АБАНЕНЦКАГА РАХУНКУ ПА ПІН-кодзе КАРТАЧНАГА РАХУНКУ АБО СТК.

5.1. Ажыццяўленне размовы з «Абаненцкага рахунку» з дапамогай карты СТК.

У выпадку, калі на Вашым рахунку не дастаткова сродкаў для ажыццяўлення размовы, а папаўненне рахунку немагчыма, прарабіце наступнае:
– купіце карту СТК;
– набярыце нумар доступу да паслугі;
– перавядзіце свой тэлефон у рэжым танальнага набору;
– устанавіце чатырохзначны пароль на Ваш «Абаненцкі рахунак», адрозны ад 0000;
– здзейсніце раз’яднанне з сістэмай (пакладзіце трубку) і вытрымайце паўзу 10-15 секунд;
– набярыце доступ да паслугі і пасля фразы прывітання «Добро пожаловать…” / “Сардэчна запрашаем...» націсніце на кнопку #;
– пачуўшы паведамленне аўтаінфарматара аб уводзе ПІН-кода, увядзіце ПІН-код з карты СТК;
– далей кіруйцеся галасавымі падказкамі аўтаінфарматара.


Грашовыя сродкі будуць спісвацца з карты СТК, ПІН-код якой Вы ўвялі.
СТК, якую Вы падключаеце, павінна быць у актыўным стане і не выкарыстоўвацца ў дадзены момант іншымі карыстальнікамі.
Калі Вы ажыццявілі раз’яднанне з сістэмай і паклалі трубку, то ўказаныя вышэй дзеянні неабходна паўтарыць.
Пры заключэнні дагавора на выдачу расшыфровак па размовах магчыма наяўнасць у раздрукоўках з Вашага «Абаненцкага рахунку» (пры яго вызначэнні) размоў, здзейсненых з дапамогай СТК, ПІН-код якой Вы ўвялі.

5.2. Пераключэнне на рэзервовы «Картачны рахунак» у час размоў (для СТК не дзейнічае).
У выпадку, калі на «Абаненцкім рахунку» заканчваюцца грашовыя сродкі (або іх недастаткова, пра што сістэма за 1 мін., 30 сек., 10 сек. да канца размовы папярэджвае абанента танальнымі сігналамі) або мяркуецца доўгая размова, а Вы хочаце, каб размова не перарвалася, то выканайце наступнае:
– у час размовы з абанентам націсніце на кнопку #;
– увядзіце ПІН-код рэзервовага «Картачнага рахунку».

Пасля паспяховага ўводу рэзервовага рахунку Вы пачуеце сігнал. Спісанне сродкаў будзе адбывацца спачатку з першапачаткова ўведзенага і толькі пасля вычарпання неабходнай сумы спісанне працягнецца з рэзервовага рахунку.

Рэзервовы рахунак павінен быць у актыўным стане і не выкарыстоўвацца ў дадзены момант іншымі карыстальнікамі
Рахункі павінны быць аднаго Тарыфнага плана («насельніцтва» / «арганізацыя»).
Дапускаецца шматкратнае рэзерваванне (пасля расходавання на папярэднім рахунку).
Момант пераходу ў час размовы на рэзервовы рахунак пацвярджаецца двума танальнымі сігналамі.
Расшыфроўкі па размовах фарміруюцца асобна па кожным рахунку (Абаненцкім або Картачным).

6. КАРПАРАТЫЎНЫ РАХУНАК.
Паслуга дае абаненту магчымасць аб’яднаць грашовыя сродкі, наяўныя на некалькіх«Абаненцкіх рахунках» і (або) «Картачных рахунках», у адзін «Карпаратыўны рахунак». Такім чынам, доступ да кожнага з рахункаў, якія ўваходзяць у склад «Карпаратыўнага рахунку», застанецца асобным і ўнікальным, але сродкі будуць расходавацца з «Карпаратыўнага рахунку», а не з кожнага паасобку. Гэта, у першую чаргу, дае магчымасць:
– здзяйсняць кантроль за расходаваннем грашовых сродкаў;
– папаўняць сродкі для ўсіх абанентаў у цэлым.

Для аб’яднання наяўных рахункаў у адзін «Карпаратыўны рахунак» кліенту неабходна аформіць заяўку з абавязковым указаннем нумароў рахункаў, уключаных у «Карпаратыўны рахунак», а таксама нумар «Карпаратыўнага рахунку» (аднаго з пералічаных, Абаненцкага або Картачнага), дзе гэтыя сродкі будуць знаходзіцца. Пры гэтым рэшты сродкаў, якія знаходзяцца на кожным рахунку, падсумоўваюцца і пераносяцца на адзін з рахункаў, указаны абанентам як Карпаратыўны. Менавіта з «Карпаратыўнага рахунку» абанент можа самастойна праз Інтэрактыўнае меню або ў аператара даведвацца пра рэшту на рахунку, астатнім абанентам іншых рахункаў гэта магчымасць НЕДАСТУПНА.

6.1. Парадак спісання сродкаў з рахунку.
Работа паслугі «Карпаратыўны рахунак» пабудавана па прынцыпе рэзервавання грашовых сродкаў.
Пры ажыццяўленні выкліку для абанента, які звоніць, у залежнасці ад набранага нумара (напрамку) рэзервуюцца (здымаюцца) з асноўнага («Карпаратыўнага») рахунку грашовыя сродкі з разліку дзвюх мінут, далей з інтэрвалам 30 секунд. Пры наяўнасці сродкаў і ў залежнасці ад іх колькасці на рахунку абанент мае гарантаваную працягласць размовы, роўную дзвюм мінутам або больш па выбраным напрамку.

Адначасова можа працаваць любая колькасць абанентаў, у складзе могуць быць як «Абаненцкія рахункі», так і «Картачныя рахункі».
Рэзерваваныя, але нявыкарыстаныя грашовыя сродкі вяртаюцца на асноўны рахунак і становяцца даступнымі для іншых.

6.2. Папаўненне рахунку.
Папаўненне «Карпаратыўнага рахунку» адбываецца аналагічна «Абаненцкаму рахунку». Пры гэтым на астатніх рахунках, якія ўваходзяць у «Карпаратыўны рахунак», баланс роўны нулю, і іх папаўняць не трэба.

6.3. Інфармацыя аб рэшце на рахунку.
Пры наяўнасці танальнага набору пра інфармацыю аб рэшце на «Карпаратыўным рахунку» можна даведацца праз Інтэрактыўнае меню.
Пры адсутнасці танальнага набору пра інфармацыю аб рэшце на «Карпаратыўным рахунку» можна даведацца ў паўаўтаматычным рэжыме ў аператара, назваўшы ПІН-код «Картачнага рахунку», які з’яўляецца Карпаратыўным.

Рэшта на рахунку з’яўляецца арыенціровачнай у сувязі з тым, што адначасова могуць размаўляць некалькі абанентаў.

6.4. Патрабаванні для заключэння дагавора на «Карпаратыўны рахунак».

Для пераходу на «Карпаратыўны рахунак» неабходна часовае «замарожванне» ўсіх рахункаў абанента для высвятлення рэальнай рэшты на рахунках. У гэтым выпадку пры спробе скарыстаць рахунак абанент пачуе фразу: «Дзеянне карты або рахунку часова прыпынена».

Рэкамендуемы час «замарожвання» рахункаў – канец рабочага дня 16.00-17.00. Пры надыходзе наступнага рабочага дня на працягу 1 гадзіны (у парадку чарговасці) указаныя ў заяўцы рахункі пераводзяцца на «Карпаратыўны рахунак».

6.5. Раздзяленне «Карпаратыўнага рахунку».
Па жаданні заказчыка «Абаненцкія рахункі» або «Картачныя рахункі», аб’яднаныя ў «Карпаратыўны рахунак», могуць быць раздзелены і выкарыстоўвацца самастойна. У выпадку выхаду з «Карпаратыўнага рахунку» рахункаў, якія ўваходзілі ў яго склад да раздзялення, баланс кожнага з іх застаецца нулявым і ў далейшым на кожны паасобку павінны паступаць НОВЫЯ грашовыя сродкі (без пераносу з «Карпаратыўнага рахунку»). Па жаданні ўладальніка асноўнага, «Карпаратыўнага рахунку», частка грашовых сродкаў можа быць перанесена на рахункі, якія аддзяліліся.

7. ВЫДАЧА РАСШЫФРОВАК ЗА ЗДЗЕЙСНЕНЫЯ РАЗМОВЫ.
Расшыфроўкі прадастаўляюцца на папяровым носьбіце або высылаюцца па электроннай пошце штомесячна згодна з дагаворам на прадастаўленне паслугі. У выпадку карыстання паслугай «Карпаратыўны рахунак» расшыфроўкі выдаюцца па кожным рахунку, які ўваходзіць у «Карпаратыўны рахунак», паасобку.