Парадак аказання паслугі «Музычны марафон»

1 ПРЫЗНАЧЭННЕ

Гэты дакумент устанаўлівае парадак узаемаадносін паміж Рэспубліканскім унітарным прадпрыемствам электрасувязі "Белтэлекам" (далей – Аператар) і фiзiчнай асобай, юрыдычнай асобай, або індывідуальным прадпрымальнікам (далей – Абанент), якія спажываюць прадастаўляемую Аператарам паслугу "Музычны марафон" (далей – Паслуга).

2 ВОБЛАСЦЬ УЖЫВАННЯ

2.1 Гэты дакумент уводзіцца замест Парадку аказання паслугі "Музычны марафон", зацверджанага 29.12.2018.

2.2 Умовы гэтага Парадку абавязковыя для прымянення ўсімі структурнымі падраздзяленнямі Аператара пры аказанні Паслугі і Абанентам пры карыстанні Паслугай.

2.3 Ключавыя словы: Абанент, тэлефон, Паслуга, мелодыя.

3ТЭРМІНЫ, АЗНАЧЭННІ, СКАРАЧЭННІ і АБРЭВІЯТУРЫ

У гэтым Парадку прымяняюцца наступныя тэрміны з адпаведнымі азначэннямі:

Абанент – фізічная, юрыдычная асоба або індывідуальны прадпрымальнік, які заключыў з Аператарам Дагавор аб аказанні паслуг і Дадатак аб аказанні паслуг тэлефоннай сувязі (на базе сеткі IMS) або Дадатак аб аказанні паслуг у складзе пакетаў, Дадатак аб аказанні паслугі "Віртуальны нумар".

Базавы варыянт – варыянт аказання Паслугі, які прадугледжвае прайграванне для ўсіх уваходных выклікаў адной мелодыі, вызначанай Аператарам.

"Музычны марафон" - дадатковая паслуга да паслугі тэлефоннай сувязі, якая дазваляе замяніць для ўваходных выклікаў стандартны тэлефонны сігнал чакання адказу на музычныя мелодыі ці фразы (далей - мелодыі).

Аператар – Рэспубліканскае ўнітарнае прадпрыемства электрасувязі "Белтэлекам".

Кіраванне мелодыяй – пошук Абанентам мелодый у каталогу, папярэдняе праслухоўванне мелодыі, выбар мелодыі і ўстанаўленне правілаў яе выкарыстання.

Платформа IMS/NGN – апаратна-праграмны комплекс "Абсталяванне платформы NGN/IMS, уключаючы абсталяванне сеткавых элементаў платформы NGN/IMS, сістэмы кіравання NGN/IMS".

4 АГУЛЬНЫЯ ПАЛАЖЭННІ

4.1 Паслуга прадастаўляюцца пры наяўнасці тэхнічнай магчымасці ў Аператара.

4.2 Узаемныя правы і абавязкі Аператара і Абанента ўстанаўліваюцца дагаворнымі адносінамі на аказанне Паслугі.

4.3 Паслуга не з"яўляецца патэнцыяльна небяспечнай для жыцця, здароўя чалавека, маёмасці і навакольнага асяроддзя.

4.4 Пры аказанні Паслугі, Аператар выкарыстоўвае абсталяванне, пацвярджэння адпаведнасці якога выканана згодна з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.

4.5 Паслуга аказваецца Аператарам на падставе Ліцэнзіі, выдадзенай Міністэрствам сувязі і інфарматызацыі Рэспублікі Беларусь.

4.6 Кансультацыі па пытаннях аказання Паслугі ажыццяўляюцца ў службах продажаў Аператара або ў службе тэхнічнай і кансультацыйнай падтрымкі Аператара па тэлефоне 123 (званок на службу 123 бясплатны для абанентаў сеткі стацыянарнай сувязі Аператара і для абанентаў аператараў сотавай рухомай электрасувязі Рэспублікі Беларусь). Таксама пытанне да спецыяліста па Паслузе можна задаць, запоўніўшы форму на сайце www.beltelecom.by на старонцы "Пытанне спецыялісту" https://www.beltelecom.by/feedback/appeals/vopros_specialistu).

5 УМОВЫ НАКАЗАННЯ ПАСЛУГІ

5.1 Паслуга даступная толькі для абаненцкіх нумароў з масіву нумарацыі, выдзеленай для платформы IMS/NGN (нумарацыю можна ўдакладніць у офісах продажаў Аператара і ў службе тэхнічнай і кансультацыйнай падтрымкі па тэлефоне 123).

5.2 Паслуга прадастаўляецца ў рамках заключанага Дагавора аб аказанні паслуг і Дадатку аб аказанні паслуг тэлефоннай сувязі (на сетцы IMS) або Дадатку аб аказанні пакетаў паслуг/Дадатку аб аказанні паслугі "Віртуальны нумар".

5.3 Аператар здзяйсняе актывацыю Паслугі ў офісе продажаў толькі ў базавым варыянце.

5.4 Спецыяліст офіса продажаў Аператара не вырабляе змену мелодый. Упраўленне мелодыямі ажыццяўляецца Абанентам самастойна праз web-партал самаабслугоўвання па адрасе: https://marafon.beltelecom.by/user/, спасылка на які таксама даступна на сайце Аператара www.beltelecom.by.

5.5 Пасля пацверджання факту замовы абранай мелодыі яна становіцца даступнай на працягу наступных 30 дзён[1]. Калі на працягу 30 дзён Абанент не адмовіўся ад выбранай мелодыі, то яе выкарыстанне пралангуецца аўтаматычна на наступныя 30 дзён.

5.6 У выпадку, калі Абанент не жадае выкарыстоўваць выбраную мелодыю пасля заканчэння тэрміну яе дзеяння, яму неабходна да заканчэння гэтага тэрміну адмовіцца ад падаўжэння мелодыі на новы тэрмін праз web-партал замовы мелодый. Заказ мелодыі будзе дэактываваны з моманту пацверджання факта адмовы.

5.7 Абанент таксама можа адмовіцца ад выкарыстання мелодыі ў любы час праз web-партал замовы мелодый, не чакаючы заканчэння тэрміну яе дзеяння. Выкарыстанне мелодыі будзе спынена з моманту пацверджання факта адмовы. Пры гэтым пераразлік платы за выкарыстанне мелодыі не ажыццяўляецца.

5.8 Пасля пацверджання факта адмовы ад выбранай мелодыі Абаненту становіцца даступнай Паслуга ў базавым варыянце.

5.9 Адмова ад Паслугі афармляецца спецыялістам Аператара ў офісе продажаў па заяўцы з прад'яўленнем Абанентам дакумента, які сведчыць асобу, або самастойна Абанентам праз web-партал самаабслугоўвання, які размешчаны па адрасе: https://marafon.beltelecom.by/user/, а таксама на сайце Аператара www.beltelecom.by. Адмова ад Паслугі не з'яўляецца скасаваннем Дагавора.

7 ТЭХНІЧНАЕ АБСЛУГОЎВАННЕ І ПАДТРЫМКА АБАНЕНТАЎ

7.1 Аператар плануе і праводзіць перыядычнае тэсціраванне, настройку і рамонт абсталявання, неабходнага для забеспячэння якаснага прадастаўлення Паслугі.

7.2 Інфармацыя пра час і працягласць планава-прафілактычных работ, а таксама аб буйных аварыях, іх прычынах і меркаваных тэрмінах устаранення, размяшчаецца на карпаратыўным сайце Аператара па адрасе: https://www.beltelecom.by.

7.3 Зварот да службы тэхнічнай падтрымкі Аператара ажыццяўляецца па тэлефонным нумары 123.

8 ПРАД"ЯЎЛЕННЕ РЭКЛАМАЦЫЙ, ВЫРАШЭННЕ РОЗНАГАЛОССЯЎ

8.1 Пры невыкананнi або неналежным выкананнi Аператарам абавязацельстваў, абумоўленых у дагаворных адносінах на прадастаўленне Паслугі, Абанент мае права прад"явіць рэкламацыю Аператару.

8.2 Рэкламацыя прад'яўляецца ў пісьмовым выглядзе.

8.3 Аператар разглядае рэкламацыю Абанента згодна з патрабаваннямі заканадаўства і стандартамі прадпрыемства па разглядзе зваротаў карыстальнікаў.

8.4 Рознагалоссі, звязаныя з дагаворнымі адносінамі, якія не могуць быць вырашаныя Бакамі шляхам перагавораў, а таксама ў парадку разгляду прэтэнзій, разглядаюцца ў судовым парадку ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.

9 УНЯСЕННЕ ЗМЯНЕННЯЎ І ЎВЯДЗЕННЕ Ў ДЗЕЯННЕ ПАРАДКУ

9.1 Гэты Парадак устанаўліваецца Аператарам самастойна.

9.2 Аператар мае права па сваім меркаванні ўносіць змены (дапаўненні) у гэты Парадак, публікуючы гэты Парадак з улікам унесеных змяненняў і дапаўненняў на сайце Аператара www.beltelecom.by.

9.3 Гэты Парадак уступае ў сілу з моманту яго зацвярджэння Аператарам.

10 Дадатковыя ўмовы

Іншыя пытанні аказання Паслугі, не закранутыя гэтым Парадкам, рэгулююцца дзеючым заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.


[1] Для мэт гэтага Парадку пад 30 днямі разумеецца прамежак часу роўны 30 каляндарным суткам (пачатак сутак 00 гадзін, заканчэнне сутак 24 гадзіны)


Source URL: https://beltelecom.by/telephony/additional-services/mmarathon/procedure-provision-Music-Marathon-service