Аферта аб змяненні тэрмінаў аплаты (для юрыдычных асоб)
Паважаны абанент!
З мэтай устанаўлення адзіных прынцыпаў пры фарміраванні налічэнняў і выстаўленні рахункаў за аказаныя паслугі ў разліковых сістэмах РУП «Белтэлекам» з 01.10.2023 года будзе прыменены крэдытны метад разлікаў у адносінах да наступных паслуг:
- прадастаўленне ў карыстанне каналаў і ліній электрасувязі (у тым ліку паслуга канал доступу і лакальнае злучэнне);
- аб'яднанне карпаратыўных сетак па IP-пратаколу (VPN) (абаненцкая плата за паслугу);
- арганізацыя каналаў сувязі па IP-пратаколу для падключэння да паслугі электроннага дакументазвароту дзяржаўных органаў і іншых дзяржаўных арганізацый (абаненцкая плата);
- хостынг (у тым ліку паслуга карпаратыўнай пошты і дадатковая паслуга «Забеспячэнне бяспекі сеткавага трафіку»);
- стварэнне сеткі збору і перадачы інфармацыі ў сістэмах тэлеметрыі (абаненцкая плата за кропку сеткі);
- аказанне рэкламна-інфармацыйных паслуг;
- доступ да сістэмы прадастаўлення інфармацыі аб абанентах тэлефоннай сеткі РУП «Белтэлекам» (СПІН);
- эксплуатацыйна-тэхнічнае абслугоўванне;
- размяшчэнне абсталявання іншых арганізацый у шафах/стойках (абаненцкая плата);
- вылучэнне статычнага IP-адрасу (абаненцкая плата за карыстанне);
- іншыя паслугі, штомесячныя плацяжы за якія ў цяперашні час выстаўляюцца ў рахунак у месяцы аказання дадзенай паслугі (за выключэннем паслугі «Прадастаўленне доступу ў лінейна-кабельныя збудаванні электрасувязі»).
У сувязі з гэтым РУП «Белтэлекам» інфармуе аб унясенні змяненняў ва ўсе дзеючыя Дагаворы/Дадаткі аб аказанні паслуг.
Пункты, якія вызначаюць патрабаванні да тэрмінаў аплаты аказаных паслуг, з 01.10.2023 будуць мець наступную рэдакцыю: «Аператар накіроўвае рахунак на аплату Паслугі не пазней за 12-е чысло месяца, наступнага за месяцам яе аказання. Аплата за аказаную Паслугу ўносіцца Абанентам не пазней за 1-е чысло месяца, наступнага за месяцам выстаўлення рахунку».
Абанент, працягваючы карыстацца Паслугай пасля 01.11.2023, прымае ўмовы сапраўднай аферты, згаджаецца з унясеннем змяненняў у яго Дагавор(ы)/Дадатак(я) аб аказанні паслуг.
У выпадку нязгоды з умовамі сапраўднай аферты Абанент мае права звярнуцца ў службу продажу Аператара (па месцы заключэння Дагавора/Дадатку аб аказанні паслуг) для ўрэгулявання дагаворных адносін.