Партал рэйтынгавай ацэнкі абнавіў дызайн і пашырыў функцыянал
Партал рэйтынгавай ацэнкі – спецыялізаваны сэрвіс для грамадзян, які дае магчымасць выказаць сваё меркаванне аб якасці абслугоўвання дзяржаўнымі арганізацыямі.
Карыстачам стаў даступны абноўлены партал якасць-паслуг.бел, які атрымаў новы, сучасны дызайн і структуру.
Апроч палепшаных візуальных і тэхнічных аспектаў, прадстаўлены наступны функцыянал:
– новыя спосабы рэгістрацыі на партале для карыстальнікаў. Цяпер атрымаць доступ да ацэнкі арганізацый можна не толькі пасля рэгістрацыі і аўтарызацыі па лагіне і паролі, але і праз сацыяльныя сеткі.
– магчымасць атрымліваць шырэйшую аналітыку для арганізацый. Па выніках ацэнкі якасці работы карыстальнікамі, уключаючы дэталізацыю змяненняў пазіцый у рэйтынгу падпарадкаваных арганізацый і іх структурных падраздзяленняў, арганізацыі змогуць аператыўна і больш дакладна рэагаваць на змяненне меркаванняў аб рабоце і прымаць меры па павышэнні якасці абслугоўвання на розных узроўнях.
– функцыя для генерацыі QR-кодаў профіляў аб'ектаў ацэнкі. Карыстальнік, які атрымаў паслугу і жадае ацаніць якасць яе прадастаўлення, з дапамогай QR-кода зможа перайсці на старонку адпаведнага дзяржаўнага органа ці арганізацыі на партале. Гэта спрашчае доступ да опцый партала
На сённяшні дзень магчымасцямі партала карыстаюцца каля 53 тысяч чалавек. У якасці аб'ектаў ацэнкі зарэгістравана больш за 13 тысяч арганізацый, выстаўлена больш за 240 тысяч адзнак.
Цяпер на партале прадстаўлены 144 аб'екты РУП «Белтэлекам».
Як знайсці арганізацыю на партале:
– з дапамогай пошукавага радка;
– у пераліку арганізацый;
– на карце – у раздзеле «Рэйтынг»;
– па сферах жыццядзейнасці і катэгорыям.
Для ацэнкі неабходна выбраць з прапанаванага пераліку паслуг і ўказаць дату яе прадастаўлення. Далей па пяцібальнай шкале запаўняецца анкета.
Крытэрыі для ацэнкі:
– прастата і зразумеласць працэсу атрымання паслугі ці ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры;
– даступнасць інфармацыі аб парадку атрымання паслугі;
– выкананне ўстаноўленага тэрміну прадастаўлення паслугі;
– ветлівасць і добразычлівасць супрацоўнікаў.
Па жаданні, можна дадаць свае каментарыі аб якасці абслугоўвання.
Ацаніце нас на партале рэйтынгавай адзнакі! Нам вельмі важна Ваша меркаванне!