Парадак аказання паслугі «Доступ да сістэмы прадастаўлення інфармацыі аб абанентах тэлефоннай сеткі РУП «Белтэлекам» (СПІН) пры дапамозе аддаленага некамутаванага доступа»
1 Агульныя палажэнні
1.1 Сапраўдны дакумент устанаўлівае парадак узаемаадносін паміж Рэспубліканскім унітарным прадпрыемствам электрасувязі «Белтэлекам» (далей - «Аператар»), юрыдычнай асобай або індывідуальным прадпрымальнікам (далей - «Заказчык»), якія выкарыстоўваюць прадастаўляемую Аператарам паслугу «Доступ да сістэмы прадастаўлення інфармацыі аб абанентах тэлефоннай сеткі РУП «Белтэлекам» (СПІН)» (далей - «Паслуга»).
1.2 Паслуга можа быць выкарыстана Заказчыкам выключна для даведачна-інфармацыйных мэтаў, не звязаных з распаўсюджваннем абанентам тэлефоннай сеткі Аператара рэкламы або ажыццяўленнем супрацьпраўных дзеянняў. Паслуга не дазваляе атрымаць доступ да інфармацыі аб абанентах тэлефоннай сеткі Аператара, выключаных з даведачна-інфармацыйнага абслугоўвання ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.
1.3 Заказчык павінен забяспечваць у адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь меры па абароне атрыманай інфармацыі аб абанентах Аператара ад несанкцыянаванага доступу і не распаўсюджваць яе пасродкам продажу, апублікавання ў друку, сеткі Інтэрнэт ці іншага спосабу перадачы трэцім асобам, пры неабходнасці ажыццяўляць з выкарыстаннем сваіх праграмна-тэхнічных сродкаў кантроль доступу і рэгістрацыю фактаў зваротаў уласных карыстальнікаў да Паслугі.
1.4 Пры аказанні Паслуг Аператар выкарыстоўвае сродкі абароны інфармацыі, якія прайшлі атэстацыю ва ўстаноўленым заканадаўствам парадку.
1.5 Паслуга не з'яўляецца паслугай электрасувязі.
1.6 Паслуга не з'яўляецца патэнцыйна небяспечнай для жыцця, здароўя і спадчыннасці чалавека, маёмасці і навакольнага асяроддзя.
1.7 Сапраўдны дакумент уводзіцца наўзамен Парадку аказання паслугі «Доступ да сістэмы прадастаўлення інфармацыі аб абанентах тэлефоннай сеткі РУП «Белтэлекам» (СПІН)» з дапамогай аддаленага некамутаванага доступу, зацверджанага генеральным дырэктарам РУП «Белтэлекам» 18.06.2018.
2 Тэрміны і азначэнні
У гэтым дакуменце прымяняюцца наступныя тэрміны з адпаведнымі азначэннямі:
АРМ - аўтаматызаванае рабочае месца карыстальніка Паслугі на базе ПК, для якога арганізаваны доступ да СПІН з выкарыстаннем аднаго ўнікальнага камплекта карыстацкіх рэквізітаў (лагіна і пароля, IP-адрасы) і сродкаў абароны інфармацыі (праграмнага прадукта «Кліент бяспекі BeI VPN Client-P» або шлюза «Bel VPN Gate»).
Запыт (да СПІН) - зварот Карыстальніка да базы даных СПІН для атрымання інфармацыі аб абанентах тэлефоннай сеткі па наступных рэквізітах: прозвішча; імя; імя па бацьку; нумар тэлефона; адрас устаноўкі тэлефона.
ПК - стацыянарны (настольны) або партатыўны (ноўтбук) персанальны камп'ютар.
Карыстальнік - службовая асоба Заказчыка, упаўнаважаная карыстацца Паслугай.
САІ - сродак абароны інфармацыі (праграмны або праграмна-апаратны).
Злучэнне (са СПІН) - зварот Карыстальніка з АРМ да СПІН пасродкам лагіна і пароля для атрымання доступу да базы даных СПІН.
СПІН - апаратна-праграмны комплекс «Сістэма прадастаўлення інфармацыі аб абанентах РУП «Белтэлекам».
Патрабаванні інфармацыйнай бяспекі сістэмы СПІН - комплекс мер, накіраваных на забеспячэнне канфідэнцыяльнасці, цэласнасці, сапраўднасці, даступнасці і захаванасці інфармацыі сістэмы СПІН.
3 Заключэнне дагаворных адносін на аказанне Паслугі
3.1 Кансультацыі і заказ Паслугі ажыццяўляюцца ў службах продажаў Аператара.
3.2 Аказанне Паслугі ажыццяўляецца на падставе гарантыйнага ліста Заказчыка, накірава нага на адрас Аператара. У гарантыйным лісце Заказчык указвае:
- адрас працоўных месцаў Карыстальнікаў Паслугі;
- колькасць працоўных месцаў Карыстальніка і персанальны спіс Карыстальнікаў;
3.3 Пры наяўнасці ў Аператара тэхнічнай магчымасці аказання Паслугі з Заказчыкам заключаецца Дагавор аб аказанні Паслугі ўсталяванай Аператарам формы.
3.4 У Дагаворы вызначаюцца ўзаемныя правы і абавязкі Аператара і Заказчыка.
3.5 Карыстальнікі павінны мець навыкі працы з ПЭВМ для карыстання Паслугай.
3.6 Працэдура афармлення Дагавора выконваецца згодна з патрабаваннямі нарматыўных дакументаў Аператара ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.
4 Тэхнічныя патрабаванні да арганізацыі Паслугі
Аказанне Паслугі ажыццяўляецца ў адпаведнасці з дзеючым дакументам «Тэхнічныя патрабаваннямі да паслугі «Доступ да сістэмы прадастаўлення інфармацыі аб абанентах тэлефоннай сеткі РУП «Белтэлекам» (СПІН)».
5 Умовы аказання Паслугі
5.1 Заказчык самастойна і за ўласны кошт арганізуе доступ у сетку «Інтэрнэт» з хуткасцю перадачы даных прамога канала згодна з дакументам «Тэхнічныя патрабаванні да паслугі «Доступ да сістэмы прадастаўлення інфармацыі аб абанентах тэлефоннай сеткі РУП «Белтэлекам» (СПІН)» (не менш за 1 Мбіт/с на адно працоўнае месца Карыстальніка).
5.2 Аператар прадастаўляе Заказчыку на адказнае захоўванне (у карыстанне) на перыяд дзеяння заключанага Дагавора праграмнае забеспячэнне САІ з носьбітам ключавой інфармацыі «AvPass» або абсталяванне САІ, неабходныя для карыстання Паслугай, на падставе накладной на водпуск і апрыходванне матэрыяльных каштоўнасцяў (ТН2, ТТН1).
5.3 Паслуга дазваляе з аднаго АРМ Карыстальніка ўсталёўваць да 70 злучэнняў у суткі, да 10 запытаў за адно злучэнне. Пры запыце, што неадназначна ідэнтыфікуе абанента тэлефоннай сетцы, на адзін запыт магчыма выдача інфармацыі аб некалькіх абанентах. Максімальны аб'ём адказу на адзін запыт - 63 радкі даных.
6 Аплата Паслугі і парадак разлікаў
6.1 Аплата Паслугі ажыццяўляецца Заказчыкам на ўмовах i ў тэрмiны, вызначаныя Дагаворам, наступным Парадкам і ў адпаведнасці з зацверджанымі Аператарам тарыфамі.
6.2 Разліковы перыяд роўны каляндарнаму месяцу.
6.3 Форма аплаты за аказаную Паслугу - крэдытная.
6.4 Адначасная плата за арганізацыю Паслугі выстаўляецца ў рахунак за Паслугу за той месяц, у якім Паслуга была фактычна арганізавана.
6.5 Штомесячны рахунак на аплату выстаўляецца не пазней за 12-е чысло месяца, наступнага за месяцам аказання Паслугі.
6.6 Аплата выстаўленага рахунку ажыццяўляецца не пазней за 1-е чысло месяца, наступнага за месяцам выстаўлення рахунка.
6.7 У выпадку пратэрміноўкі аплаты выстаўленага рахунка Аператар часова абмяжоўвае доступ да Паслугі. За перыяд часовага абмежавання доступу да Паслугі штомесячная плата за карыстанне Паслугай налічваецца ў поўным аб'ёме.
6.8 Доступ да Паслугі аднаўляецца ў буднія дні не пазней за 24 гадзіны пасля аплаты Заказчыкам выстаўленага рахунка.
6.9 Калі на працягу 30 каляндарных дзён з дня абмежавання доступу да Паслуг і выстаўлены рахунак не аплачаны, дзеючы Дагавор скасоўваецца Аператарам у аднабаковым парадку.
7 Тэхнічнае абслугоўванне і падтрымка Заказчыкаў
7.1 Аператар плануе і вырабляе перыядычнае тэставанне і наладку ўласнага абсталявання, неабходнага для забеспячэння якасці Паслугі. Планавыя перапынкі аказання Паслугі абумоўлены неабходнасцю правядзення перыядычных планава-прафілактычных работ на абсталяванні Аператара.
7.2 Інфармацыя аб планавых работах Аператара і магчымых перапынках у прадастаўленні Паслугі размяшчаецца на сайце www.beltelecom.by.
7.3 Аператар не нясе адказнасці і не вырабляе пераразлік кошту Паслугі ў выпадку недаступнасці Паслугі ў сувязі з:
- адсутнасцю доступу ў сетку «Інтэрнэт» у Заказчыка;
- парушэннем энергазабеспячэння ў Заказчыка, пашкоджаннем лінейных збудаванняў, сродкаў электрасувязі і ПК, абслугоўваемых Заказчыкам;
- недахопам у праграмным забеспячэнні Заказчыка, уключаючы дзеянне камп'ютарных вірусаў;
- выкарыстаннем Паслугі спосабамі, не прадугледжанымі або забароненымі Дагаворам;
- наступам (наступствамі) абставін непераадольнай сілы ў агульнапрынятым сэнсе з улікам умоў Дагавора.
7.4 Служба тэхнічнай падтрымкі, арганізаваная Аператарам, ажыццяўляе інфармацыйна-даведачнае абслугоўванне і тэхнічную падтрымку Заказчыкаў. Пры звароце ў службу тэхнічнай падтрымкі Аператар:
- фіксуе ў журнале ўстаноўленай формы час і дату звароту, а таксама кантактныя дадзеныя і нумар Дагавора Заказчыка;
- неадкладна прымае ўсе неабходныя меры да выяснення прычын звароту;
- у выпадку аварыі інфармуе Заказчыка аб прапанаваных сродках яе ліквідацыі, пры неабходнасці арганізуе выезд тэхнічнага спецыяліста да Заказчыка;
- праводзіць мерапрыемствы па аднаўленні працэса аказання Паслугі.
7.5 Тэлефоны тэхнічнай падтрымкі Карыстальнікаў Паслугі:
+375172173584; +375172173506; +375172173536.
Рэжым працы: (з 01.04 па 30.09) пн.- чц. 8.30-17.15, пт. 8.30-17.15
(з 01.10 па 31.03) пн.- пт. 8.30-17.30
e-mail: sadmbd@irc.beltelecom.by.
8 Прад'яўленне рэкламацый, вырашэнне рознагалоссяў
8.1 Пры невыкананнi або неналежным выкананнi Аператарам абавязацельстваў, абумоўленых у дагаворных адносінах на прадастаўленне Паслугі, Заказчык мае права прад'явіць рэкламацыю Аператару.
8.2 Рэкламацыя прад'яўляецца ў пісьмовым выглядзе.
8.3 Аператар разглядае рэкламацыю Заказчыка згодна з патрабаваннямі заканадаўства і стандартамі прадпремства па разглядзе зваротаў карыстальнікаў.
8.4 Рознагалосі, звязаныя з дагаварнымі адносінамі, якія не могуць быць вырашаны бакамі шляхам перамоў, а таксама ў парадку разгляду прэтэнзій, разглядаюцца ў судовым парадку ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.
8.5 У выпадках, калі Аператар установіць, што работа Заказчыка парушае патрабаванні інфармацыйнай бяспекі сістэмы СПІН, то ён мае права блакаваць доступ апошняга да СПІН і прадастаўленне Паслугі, з наступным паведамленнем аб узнікшым выпадку.
8.6 У выпадках, калі Аператар атрымае пацверджанне, што Заказчык парушае п.п. 1.2 і 1.3 сапраўднага Парадку, то ён мае права скасаваць заключаны Дагавор у аднабаковым парадку без звароту ў суд і адмовіць Аператару ў заключэнні новага Дагавора на працягу 6 месяцаў з даты скасавання заключанага Дагавора, а таксама запатрабаваць пакрыццё страт, панесеных Аператарам з прычыны парушэння Заказчыкам умоў Дагавора.
9 Увядзенне ў дзеянне Парадку і ўнясенне змяненняў
9.1 Наступны парадак устанаўліваецца Аператарам самастойна.
9.2 Наступны парадак уступае ў сілу з моманту яго зацверджання Аператарам.
Аператар мае права паводле свайго меркавання ўносціь змяненні (дапаўненні) у наступны Парадак, публікуючы гэты Парадак з улікам унесеных змяненняў і/або дапаўненняў на сайце Аператара www.beltelecom.by.