Парадак аказання паслугі «Разумны дом»

Дата ўвядзення 01.11.2022

ПАРАДАК АКАЗАННЯ ПАСЛУГІ

«Разумны дом»

1. Агульныя палажэнні

1.1. Гэты дакумент устанаўлівае парадак узаемаадносін паміж Рэспубліканскім унітарным прадпрыемствам электрасувязі «Белтэлекам» (далей - Аператарам) і юрыдычнай асобай, індывідуальным прадпрымальнікам або фiзiчнай асобай (далей - Абанентам), якія выкарыстоўваюць паслугу «Разумны дом» (далей - Паслуга), якая аказваецца Аператарам .

1.2. Паслуга не з'яўляецца паслугай аховы, бяспекі і/або сістэмай выключэння ўзнікнення непажаданых наступстваў, шкоды для маёмасці і/або здароўя Абанента. Звесткі, якія перадаюцца ад прылад, якія выкарыстоўваюцца пры прадастаўленні Паслугі, з'яўляюцца інфармацыяй, на аснове якой Абанент самастойна прымае неабходныя меры па захаванасці маёмасці/здароўя.

1.3. Паслуга прадастаўляецца на дагаворнай аснове.

1.4. Паслуга, не з'яўляецца патэнцыйна небяспечнай для жыцця, здароўя і спадчыннасці чалавека, маёмасці і навакольнага асяроддзя.

1.5. Пры аказанні Паслугі, Аператар выкарыстоўвае абсталяванне, сертыфікаванае ў Нацыянальнай сістэме пацвярджэння адпаведнасці Рэспублікі Беларусь.

1.6. Паслугі аказваюцца Аператарам на падставе Ліцэнзіі на права ажыццяўлення дзейнасці ў галіне сувязі, выдадзенай Міністэрствам сувязі і інфарматызацыі Рэспублікі Беларусь.

1.7. Тэхнічныя сродкі, якія выкарыстоўваюцца пры аказанні Паслугі, і звесткі, якія атрымліваюць пры гэтым, павінны прымяняцца Абанентам з улікам патрабаванняў заканадаўства ў частцы захавання правоў грамадзян на недатыкальнасць прыватнага жыцця і захаванне асабістай таямніцы.

 

2. Тэрміны і азначэнні

У гэтым дакуменце прымяняюцца наступныя тэрміны з адпаведнымі азначэннямі:

2.1. Абанент - юрыдычная, фізічная асоба або індывідуальны прадпрымальнік (таварыства ўласнікаў або жыллёва-эксплуатацыйная арганізацыя), з якім у Аператара заключаны Дадатак аб аказанні паслугі «Разумны дом».

2.2. Базавы камплект абсталявання - праграмна-апаратны комплекс, які дазваляе забяспечваць маніторынг і кіраванне бяспекай, камфортам і рэсурсазберажэннем у памяшканні карыстальніка і выдаецца пры заключэнні дагаворных адносін з Абанентам.

2.3. Кантролер сістэмы «Разумны дом» - кіруючая прылада, якая ўваходзіць у базавы камплект абсталявання, і перадае інфармацыю, прынятую ад канцавых прылад.

2.4. Канцавыя прылады - прылады, якія размяшчаюцца Абанентам для кантролю стану выбраных аб'ектаў. Да іх адносяцца датчыкі і відэакамеры.

2.5. Аператар - Рэспубліканскае ўнітарнае прадпрыемства электрасувязі «Белтэлекам».

2.6. Праграмны кліент - спецыяльнае праграмнае забеспячэнне, з выкарыстаннем якога з дапамогй доступу праз сетку І нтэрнэт Абанент ажыццяўляе кіраванне Паслугай і атрымлівае інфармацыю ад канцавых прылад.

2.7. Паслуга «Разумны дом» - тэлематычная паслуга па арганізацыі ў памяшканні (на тэрыторыі) абанента сеткі бесправадных датчыкаў, кіруючых прылад, прылад відэаназірання (далей - канцавыя прылады), а таксама забеспячэння функцый перадачы, збору і захоўвання інфармацыі з канцавых прылад і дыстанцыйнага кіравання Абанентам канцавымі прыладамі.

2.8. Паслуга «Відэакантроль» - тэлематычная паслуга электрасувязі па перадачы карыстальніку відэаінфармацыі ад відэакамер у рэжыме рэальнага часу і запісанай з відэакамер.

 

3. Афармленне дагаворных адносін

3.1. Паслуга прадастаўляецца Абаненту ў рамках заключанага Дагавора аб аказанні паслуг электрасувязі (далей - Дагавор) і Дадатка аб аказанні паслугі «Разумны дом» (далей - Дадатак), які з'яўляецца неад'емнай часткай Дагавора.

3.2. Кансультацыі і афармленне дагаворных адносін на Паслугу ажыццяўляюцца ў службах продажаў Аператара.

3.3. У Дагаворы і Дадатку ўсталёўваюцца ўзаемныя правы і абавязкі Аператара і Абанента.

3.4. Працэдура заключэння Дагавора аб аказанні паслуг электрасувязі і Дадаткаў выконваецца згодна з патрабаваннямі нарматыўных дакументаў Аператара ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.
Дагавор заключаецца (падпісваецца) / у дагавор ўносяцца змены адным з названых спосабаў:

  • рукапісным подпісам абанента;
  • лічбавым рукапісным подпісам з дапамогай планшэтнага кампутара, дысплея і іншых праграмна-апаратных сродкаў.

3.5. Для Абанентаў паслугі «Разумны дом», якія з'яўляюцца фізічнымі асобамі, даступная дадатковая паслуга «Відэакантроль». Паслуга «Відэакантроль» аказваецца на ўмовах, устаноўленых Парадкам аказання паслугі «Відэакантроль» у жылых дамах, размешчаным на сайце Аператара beltelecom.by.

3.6. Перад пачаткам выкарыстання Паслугі Абанент абавязаны:

3.6.1. азнаёміцца з памяткай па кіраванні паслугай «Разумны дом», размешчанай на сайце прадпрыемства beltelecom.by;

3.6.2. змяніць першапачатковы пароль для ўваходу ў мабільны дадатак і/ці web-партал кіравання Паслугай.

 

4. Аказанне паслугі

4.1.Аказанне Паслугі прадугледжвае:

- настройку сістэмы кіравання Паслугай Аператарам або яго упаўнаважаным прадстаўніком на ўмовах дзеючых тарыфаў;

- прадастаўленне Абаненту для кіравання Паслугай рэквізітаў доступу: лагіна і пароля;

- магчымасць Абанента самастойна набываць неабходную колькасць сумяшчальных канцавых прылад звыш базавага камплекта.

- кантроль стану Паслугі і кіраванне канцавымі прыладамі па сетцы інтэрнэт з дапамогай спецыяльнага праграмнага кліента, даступнага для самастойнай устаноўкі абанентам на сваё канцавое абсталяванне (смартфон, планшэт, ноўтбук або стацыянарны камп'ютар) з крамы дадаткаў і з карпаратыўнага сайта кампаніі;

- інфармаванне Абанента шляхам паведамлення ў праграмным кліенце, адпраўкі SMS-паведамлення на названыя Абанентам нумары тэлефонаў і/або на адрас электроннай пошты пры спрацоўванні датчыкаў;

- прагляд Абанентам выяў, у тым ліку ў момант спрацоўвання датчыкаў аховы, пры наяўнасці камер відэаназірання;

- інфармаванне Абанента аб спыненні маніторынгу па прычыне адсутнасці сувязі з абаненцкай прыладай ці кантролерам пры адключэнні электрычнасці альбо пашкоджанні лініі сувязі. Абанент інфармуецца шляхам паведамлення ў праграмным кліенце, адпраўкі SMS-паведамлення на названыя Абанентам нумары тэлефонаў і/або на адрас электроннай пошты як пры знікненні сувязі, так і пры яе аднаўленні.

- выдзяленне Абаненту 1 Гб памяці для запісу фота- і відэаматэрыялаў. Пры дасягненні парогавага значэння старыя фота- і відэаматэрыялы аўтаматычна замяняюцца новымі. Захаванне фота- і відэаматэрыялаў з дадатку на лічбавы носьбіт немагчыма.

4.1.1. Для паслугі «Відэакантроль» патрабаванні да арганізацыі паслугі пазначаны ў Парадку аказання паслугі «Відэакантроль» у жылых дамах, размешчаным на сайце Аператара beltelecom.by.

4.2. Паслуга не прадугледжвае:

- мантаж канцавых прылад, пракладку камунікацый і правядзенне іншых будаўніча-мантажных работ на тэрыторыі Абанента, забеспячэнне канцавых прылад электрасілкаваннем;

- арганізацыю канала доступу ў сетку Інтэрнэт на хуткасці ад 64 Кбіт/с пры адсутнасці відэаназірання або 1Мбіт/с пры яго наяўнасці. Канал доступу арганізуецца Абанентам, у тым ліку з выкарыстаннем бесправадных сетак перадачы даных

- адказнасць Аператара за якасць канала доступу ў сетку інтэрнэт, арганізаванага з выкарыстаннем паслуг і абсталявання трэціх асоб;

- выкарыстанне датчыкаў кіруемых прылад, відэакамеры ва ўмовах, якія не адпавядаюць названым у кіраўніцтве па эксплуатацыі да абсталявання.

4.3. Пры скасаванні дагаворных адносін і невяртанні кантролера і (ці) асобных канцавых прылад у азначаныя дагаворам (дадаткам да дагавора) тэрміны Абанент аплачвае пеню ў памеры 3% ад базавай велічыні за кожны дзень пратэрміноўкі вяртання любой адзінкі (кантролера, канцавога ўстройства) з нявернутага Базавага (Пашыранага) камплекта абсталявання, але не больш за 3 базавыя велічыні сумарна. Памер базавай велічыні вызначаецца на дату выстаўлення плацяжу.

4.4. Пры пашкоджанні абсталявання або яго страце па віне Абанента, яму выдаецца спраўнае абсталяванне толькі пасля кампенсацыі кошту пашкоджанага або згубленага абсталявання з улікам пераацэнкі.

4.5. У выпадку зносу паверхні і/або парушэння працаздольнасці датчыкаў (відэакамеры) па віне Абанента (расколіны або іншыя пашкоджанні, якія сведчаць аб неакуратным мантажы, падзенні, нядбайным выкарыстанні) або страты датчыкаў (відэакамеры), не залежна ад заканчэння гарантыйнага тэрміну, Абанент пакрывае Аператару поўны кошт новага датчыка (відэакамеры).

 

5. Парадак аплаты Паслугі

5.1. Аплата Паслугі ажыццяўляецца Абанентам на ўмовах і ў тэрміны, вызначаныя Дадаткам аб аказанні Паслугі, і ў адпаведнасці з зацверджанымі Аператарам тарыфамі.

5.2. Аплата за Паслугу ўключае штомесячную абаненцкую плату за падключэнне базавага камплекта абсталявання і дадатковых канцавых прылад пры іх заказе Абанентам.

5.3. У кошт базавага камплекта абсталявання ўваходзіць прадастаўленне 3 (трох) датчыкаў - датчыка адкрыцця, датчыка дыму, датчыка руху або іншага набору з трох датчыкаў (акрамя відэакамеры) у адпаведнасці з дзеючымі тарыфамі.

5.4. Абаненцкая плата за карыстанне Паслугай налічваецца штомесяц. Калі Паслуга актываваная не з 1-га дня месяца, то памер абаненцкай платы будзе разлічвацца прапарцыянальна колькасці фактычных дзён аказання Паслугі.

5.5 Налада дадатковых датчыкаў ці відэакамеры ажыццяўляецца толькі пры наладзе Базавага камплекта абсталявання.
Першасная налада Базавага камплекта абсталявання і дадатковых канцавых прылад, якія наладжваюцца адначасова з ім, вырабляецца без спагнання платы.
Паўторная налада Базавага камплекта абсталявання і дадатковых канцавых прылад, якія наладжваюцца адначасова з ім, ажыццяўляецца па зацверджаных тарыфах.
У выпадку неабходнасці паўторнай налады толькі дадатковых датчыкаў (прылады) без налады Базавага камплекта абсталявання, то дадаткова спаганяецца кошт выкліку прадстаўніка прадпрыемства ў адпаведнасці з дзеючымі тарыфамі на дадатковыя віды работ па абаненцкіх пунктах.
Ва ўсіх выпадках плата за мацаванне датчыкаў спаганяецца ў адпаведнасці з дзеючымі тарыфамі на дадатковыя віды работ па абаненцкіх пунктах.

5.6 Пры скасаванні Дадатку Аператар вяртае Абаненту суму грашовых сродкаў, якія засталіся на яго асабовым рахунку, шляхам іх пералічэння ў кошт аплаты за паслугі электрасувязі або шляхам вяртання грашовых сродкаў.
Для вяртання памылкова залічаных грашовых сродкаў Абаненту неабходна звярнуцца ў Сэрвісны цэнтр Аператара для напісання заявы ўстаноўленага ўзору. Зварот грашовых сродкаў будзе здзейснены на ўмовах, азначаных на сайце Аператара beltelecom.by.
Грашовыя сродкі вяртаюцца Абаненту за вылікам расходаў па пералічэнні/перасылцы.

 

6. Тэхнічнае абслугоўванне і падтрымка абанентаў

6.1. Аператар плануе і праводзіць планавыя рамонтна-наладныя працы на абсталяванні, якое выкарыстоўваецца пры аказанні Паслугі, неабходныя для забеспячэння яе якаснага прадастаўлення.

6.2. Служба тэхнічнай падтрымкі Абанентаў Паслугі функцыянуе на базе службаў тэлефоннай сувязі Аператара.

6.3. Зварот да службы тэхнічнай падтрымкі Абанентаў Паслугі ажыццяўляецца па тэлефонным нумары 123.

 

7. Прад'яўленне рэкламацый, вырашэнне рознагалоссяў

7.1. Пры невыкананнi або неналежным выкананнi Аператарам абавязацельстваў, абумоўленых у дагаворных адносінах на прадастаўленне Паслугі, Абанент мае права прад'явіць рэкламацыю Аператару.

7.2. Рэкламацыя прад'яўляецца ў пісьмовым выглядзе.

7.3. Аператар разглядае рэкламацыю Абанента згодна з патрабаваннямі заканадаўства і стандартаў прадпрыемства па разглядзе зваротаў карыстальнікаў.

7.4. Рознагалоссі, звязаныя з дагаворнымі адносінамі, якія не могуць быць вырашаныя бакамі шляхам перамоваў, а таксама ў парадку разгляду прэтэнзій, разглядаюцца ў судовым парадку ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.

 

8. Унясенне змяненняў і ўвядзенне ў дзеянне Парадку

8.1. Гэты Парадак устанаўліваецца Аператарам самастойна.

8.2. Аператар мае права па сваім меркаванні ўносіць змены (дапаўненні) у гэты Парадак, публікуючы гэты Парадак з улікам унесеных змяненняў і дапаўненняў на сайце Аператара www.beltelecom.by.

8.3. Гэты Парадак уступае ў сілу з моманту яго зацвярджэння Аператарам.

 

9. Дадатковыя ўмовы

9.1. Іншыя пытанні аказання паслуг, якія ўваходзяць у Паслугу, не закранутыя гэтым Парадкам, рэгулююцца дзеючым заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.


Source URL: https://beltelecom.by/poryadok-okazaniya-uslugi-umnyi-dom