Дадатковыя віды паслуг
Неадкладная (безумоўная) пераадрасацыя выкліку
|
Неадкладная пераадрасацыя дазваляе Вам перанакіроўваць усе ўваходныя званкі на іншы нумар тэлефона, у тым ліку мабільны.
|
Пераадрасацыя выкліку пры занятасці абанента
|
Калі пры паступленні выкліку Вы ўжо з кім-небудзь размаўляеце, званок будзе перанакіраваны на іншы, вызначаны вамі, нумар.
|
Пераадрасацыя выкліку пры адсутнасці адказу абанента
|
Гэтая паслуга дазваляе перанакіроўваць усе ўваходныя званкі на іншы тэлефонны нумар, калі Вы працяглы час не паднімаеце трубку, альбо калі на званок ніхто не можа адказаць.
|
Чаканне выкліку (апавяшчэнне аб паступленні новага выкліку) |
Сэрвіс «Чаканне выкліку» дазваляе наступнае: · Падчас размовы Вы пачуеце танальны сігнал аб паступленні новага выкліку; · Пры уключанай паслузе CLIP на Вашым тэлефонным апараце (ТА) адлюструецца нумар тэлефона новага ўваходнага выкліку (у залежнасці ад магчымасцяў Вашага ТА); · Пры наяўнасці актываванай дадаткова паслугі «Утрыманне выкліку» (паслуга прадастаўляецца бясплатна) Вы зможаце адказаць на новы ўваходны выклік, утрымліваючы бягучы, а затым вярнуцца да першапачатковага. |
Замена код-пароля
|
Вы можаце змяніць свой пароль, калі ён стаў вядомы іншым асобам.
|
Забарона некаторых відаў выходнай сувязі
|
Гэтая паслуга дазволіць вам у любы час забараніць дарагія віды сувязі, напрыклад, міжгароднюю і міжнароднюю. Акрамя таго, вы будзеце цалкам абаронены і ад несанкцыянаванага падключэння, так як забараніць можна нават выхад на гарадскія тэлефонныя нумары. Больш таго, існуе і іншая ступень абароны вашага тэлефона - пароль, які вы ўказваеце ў заяўцы пры заказе і адмене гэтай паслугі.
|
Часовая забарона ўваходнай сувязі (паслуга «Не турбаваць»)
|
Паслуга дазваляе цалкам забараніць уваходныя званкі. Часовая забарона ўваходнай сувязі абароніць вас ад назойлівых званкоў. Пры гэтым вы самі можаце тэлефанаваць без абмежаванняў.
|
Канферэнцсувязі (трохбаковая канферэнцыя)
|
Калі Вам пры размове з калегам або іншым спатрэбіўся яшчэ адзін суразмоўца, скарыстайцеся гэтай паслугай. Трохбаковая размова дазволіць Вам ўсталяваць адначасовае злучэнне з двума іншымі абанентамі. |
Паслуга напамінку (аўтаматычная пабудкі)
|
«Будзільнік» пазвоніць у прызначаны вамі час і абудзіць вас у любы час сутак, нагадае аб надыходзячым важнай падзеі, сустрэчы і г.д.
|
Скарочаны набор нумара
|
Карыстаючыся паслугай «Скарачэнне набору нумара», вы можаце поўным тэлефонным нумарах прызначыць кароткія нумары з адной або двух лічбаў.
|
Злучэнне без набору нумара |
Гэтая паслуга дазволіць вам устанаўліваць злучэнне з загадзя вызначаным абанентам без набору нумара. Калі вы паднімеце трубку і не будзеце нічога набіраць на працягу 5 секунд, тэлефон сам пачне аўтаматычны набор запраграмаванага нумара.
|
Перадача выкліку
|
«Перадача выкліку» дазваляе аператыўна пераключыць уваходны званок на іншага абанента. Паслуга надзвычай карысная для офіс-менеджэраў, сакратароў, тэлефонных дыспетчараў, якія прымаюць званкі, адрасаваныя шматлікім супрацоўнікам. |
Утрыманне выкліку |
Карыстаючыся гэтай паслугай, падчас тэлефоннай размовы з адным абанентам Вы можаце патэлефанаваць на любы іншы нумар і атрымаць усю неабходную інфармацыю, пасля чаго вярнуцца да першай размовы.
|
Заўвага:
- набор даступных паслуг для абанента залежыць ад тэхналогіі падлучэння і тэхнічнай магчымасці іх аказання;
- пры аказанні паслуг з пераадрасаванне выкліку, звыш кошту дадатковай паслугі пераадрасацыі абанент аплачвае кошт выходнага злучэння на переадресуемый нумар.
- набор даступных паслуг для абанента залежыць ад тэхналогіі падлучэння і тэхнічнай магчымасці іх аказання;
- пры аказанні паслуг з пераадрасаванне выкліку, звыш кошту дадатковай паслугі пераадрасацыі абанент аплачвае кошт выходнага злучэння на переадресуемый нумар.
Дадатковую інфармацыю аб паслугах можна атрымаць па тэлефоне 123.