Даведачна-інфармацыйныя паслугі іншых арганізацый

Даведачна-інфармацыйныя паслугі іншых арганізацый

Даведачна-інфармацыйныя паслугі іншых арганізацый - гэта даведачна-інфармацыйныя паслугі, якія аказваюцца спецыялістамі платных/бясплатных даведачна-інфармацыйных службаў юрыдычнай асобы або індывідуальнага прадпрымальніка, які заказаў паслугу па арганізацыі дадзеных службаў у РУП "Белтэлекам". Бясплатныя даведачна-інфармацыйныя паслугі іншых арганізацый даюцца з выкарыстаннем трохзнакавага нумару альбо доўгіх нумароў фарматаў 8-801-АВС-ХХХХ, дзе АВС - код галіны прадастаўлення паслугі. Платныя даведачна-iнфармацыйныя паслугi іншых арганізацый прадастаўляюцца з выкарыстаннем трохзнакавага нумару альбо доўгіх нумароў фарматаў 8-902-АВС-ХХХХ, дзе АВС - код галіны прадастаўлення паслугі, альбо 8-602-60ХХХХ.

РУП «Белтэлекам» забяспечвае тэхнічны доступ абанентаў да даведачна-інфармацыйнай службы, а даведачна-інфармацыйная служба нясе перад абанентам адказнасць за прадастаўленне паслугі ў цэлым, уключаючы якасць аказваемай паслугі, вызначэнне яе кошту, і спосабу аплаты паслугі. Каб засцерагчы сябе ад негатыўнага вопыту аплаты дарагіх паслуг, неабходна ўважліва вывучыць рэкламную інфармацыю аб умовах прадастаўлення платных даведачна-інфармацыйных паслуг, у прыватнасці, іх кошту. Для папярэджання аб тым, што паслуга платная, і для прадастаўлення інфармацыі аб сваёй паслузе, юрыдычная асоба або індывідуальны прадпрымальнік - уладальнік платнай даведачна-інфармацыйнай службы, абавязана размясціць галасавое паведамленне на працягу нетарыфікуемага інтэрвалу. Што такое нетарыфікуемы інтэрвал? Нетарыфікуемы інтэрвал - гэта галасавое паведамленне даведачнай службы, а таксама тэхналагічны інтэрвал, дастатковы для таго, каб абанент змог пакласці трубку, калі ўстаноўлены даведачна-інфармацыйнай службай кошт паслуг яго не задаволіла альбо абанент перадумаў выкарыстаць гэтую паслугу. Галасавое паведамленне павінна ўтрымліваць (падчас работы службы):

1. назва службы,

2. кароткае апісанне прадастаўляемай паслугі;

3. указанне кошту званка (тарыф) або паведамленне аб тым, што паслуга платная;

4. паведамленне «Застаючыся на лініі, Вы даяце згоду на аплату паслугі».

У нерабочы час службы галасавое паведамленне апавясціць аб назве службы і часе работы службы.

Плата за карыстанне паслугай, якая прадастаўляецца даведачнай службай, не ўключаецца ў агульны рахунак за паслугі электрасувязі РУП "Белтэлекам". Адключэнне тэлефона пры неаплаце дадзеных паслуг не ажыццяўляецца.

Рашэнне па спосабе выстаўлення аплаты і прыёму плацяжу ад абанента ўладальнік службы прымае самастойна ў рамках дзеючага заканадаўства.

Звяртаем увагу *! Пры нязгодзе з выстаўленым уладальнікам службы рахункам па паслузе і адмове аплаты, абанент можа напісаць на імя дырэктара (кiраўнiка) арганізацыі, якая прадстаўляе даведачна-інфармацыйныя паслугі (ўладальніка ПСІС), пісьмовую прэтэнзію аб неналежнай якасці прадастаўляемых даведачна-інфармацыйных паслуг з патрабаваннем вяртання грашовых сродкаў ( у выпадку ўжо ажыццёўленай аплаты) або анулявання аплаты за паслугі (калі аплаты яшчэ не было). Пры адмове ці адсутнасці адказу ад уладальніка ПСІС можна звярнуцца ў суд.

Даведачная інфармацыя па платных даведачна-інфармацыйныя паслугах, якія прадстаўляюцца іншымі арганізацыямі


Источник: https://beltelecom.by/private/spravochno-informatsionnye-uslugi-drugikh-organizatsii