Парадак аказання паслуг

ПАРАДАК АКАЗАННЯ ПАСЛУГ У СКЛАДЗЕ ПАКЕТАЎ

1. Агульныя палажэнні

 

1.1 Гэты дакумент устанаўлівае парадак узаемаадносін паміж Рэспубліканскім унітарным прадпрыемствам электрасувязі «Белтэлекам» (далей - Аператар) і фізічнай, юрыдычнай асобай або індывідуальным прадпрымальнікам, (далей - Абанентам), якія выкарыстоўваюць Пакеты паслуг, якія аказваюцца Аператарам.

1.2 Пакет паслуг прадастаўляецца на дагаворнай аснове.

1.3 Паслугі, якія ўваходзяць у Пакет паслуг, не з'яўляюцца патэнцыйна небяспечнымі для жыцця, здароўя і спадчыннасці чалавека, маёмасці і навакольнага асяроддзя.

1.4 Пры аказанні паслуг, якія ўваходзяць у склад Пакета паслуг, Аператар выкарыстоўвае абсталяванне, сертыфікаванае ў Нацыянальнай сістэме пацвярджэння адпаведнасці Рэспублікі Беларусь.

1.5 Паслугі аказваюцца Аператарам на падставе Ліцэнзіі №02140/487, выдадзенай Міністэрствам сувязі і інфарматызацыі Рэспублікі Беларусь на падставе рашэння ад 20 жніўня 2004 года №47.

1.6 Гэты Парадак уводзіцца замест Парадку аказання паслуг у складзе пакетаў ад 01.04.2019.

2. Тэрміны і азначэнні

У гэтым дакуменце прымяняюцца наступныя тэрміны з адпаведнымі азначэннямі:

STB (Set Top Box) - канцавое абсталяванне (прыстаўка), неабходнае для прадастаўлення паслуг тэлебачання ZALA (інтэрактыўнага і эфірнага).

Абанент - фізічная або юрыдычная асоба, індывідуальны прадпрымальнік, якія заключылі з Аператарам Дагавор аб аказанні паслуг электрасувязі (далей - Дагавор), Дадатак аб аказанні Пакета паслуг, Дадатак аб аказанні паслуг тэлефоннай сувязі для пакета паслуг «Універсал» (далей - Дадатак на паслугі тэлефоннай сувязі).

Базавы пакет тэлебачання ZALA - набор тэлеканалаў розных жанраў з інтэрактыўнымі функцыямі або без іх.

Дадатковы пакет тэлебачання ZALA - набор тэлевізійных каналаў пэўнай тэматыкі, падключэнне якога магчыма пры афармленні дагаворных адносін на Пакет паслуг, які ўключае базавы пакет тэлебачання ZALA.

Кабінет карыстальніка - інфармацыйная сістэма па кантролю стану асабовага рахунка, плацяжоў і кіравання паслугамі, прызначаная для Абанента.

Карта экспрэс-аплаты - карта, якая змяшчае ідэнтыфікацыйныя даныя, неабходныя для папаўнення асабовага рахунка Абанента.

Асабовы рахунак - рэгістр аналітычнага ўліку ў разліковай сістэме Аператара, прызначаны для адлюстравання аперацый па аказанні паслуг сувязі Абаненту і налічэнні плацяжоў.

Канцавое абсталяванне - камплект абсталявання, які выкарыстоўваецца для аказання Паслуг.

Пакет паслуг - камерцыйная прапанова Аператара па аказанні паслуг электрасувязі ў пэўным наборы (згодна выбрнаму Пакету паслуг і тарыфам).

Прадстаўнік Аператара - асоба, якая мае права ажыццяўляць пэўныя дзеянні (афармленне дагаворных адносін, настройка падключэння да сеткі) ад імя Аператара.

Сэрвіс «Мой Белтэлекам» - сэрвіс самаабслугоўвання абанентаў, даступны праз вэб-партал my.beltelecom.by і дадатак «Мой Белтэлекам» (для аперацыйных сістэм iOS і Android).

Сэрвісы - пашыраныя магчымасці Паслуг, якімі Абанент можа скарыстацца ў дапаўненне да іх.

Паслуга «Разумны дом» - тэлематычная паслуга па арганізацыі ў памяшканні (на тэрыторыі) абанента сеткі бесправадных датчыкаў, кіруючых прылад, прылад відэаназірання (канцавых прылад), а таксама забеспячэння функцый маніторынгу стану бяспекі, кіравання камфортам і рэсурсазберажэннем у памяшканні (на тэрыторыі) Абанента.

Паслуга «Відэакантроль» - тэлематычная паслуга электрасувязі па перадачы карыстальніку відэаінфармацыі ад відэакамер у рэжыме рэальнага часу і запісанай з відэакамер.

Паслуга «Забеспячэнне бяспекі сеткавага трафіку» паслуг доступу ў сетку Інтэрнэт - дадатковая паслуга byfly, якая забяспечвае фільтрацыю ўваходнага трафіку, міжсеткавае экранаванне і абарону ад розных тыпаў размеркаваных нападаў (DDoS-нападаў) у адпаведнасці з патрабаваннямі заканадаўства.

Паслуга byfly - паслуга доступу ў сетку Інтэрнэт.

Паслуга ZALA - паслуга тэлебачання. У межах гандлёвай маркі ZALA Аператар аказвае наступныя паслугі:

паслуга IPTV (інтэрактыўнае тэлебачанне ZALA);

паслуга ЭТ (эфірнае тэлебачанне ZALA);

паслуга ІТ (інтэрнэт-тэлебачанне SMART ZALA).

Паслугі - паслуга byfly, паслуга ZALA, паслуга тэлефоннай сувязі, паслуга «Разумны дом», а таксама дадатковыя паслугі/сэрвісы, якія ўваходзяць у склад Пакета паслуг.

3. Афармленне дагаворных адносін
  • Кансультацыі і афармленне дагаворных адносін на Пакет паслугажыццяўляюцца ў службах продажаў Аператара.
  • Пры наяўнасці ў Аператара тэхнічнай магчымасці прадастаўлення паслуг, якія ўваходзяць у Пакет паслуг, прадстаўнік Аператара афармляе дагаворныя адносіны з Абанентам, выдае ўнікальныя рэквізіты (лагін, пароль) і інфармуе аб парадку разлікаў. Неабходнай умовай афармлення дагаворных адносін на Пакет паслугз'яўляецца адсутнасць запазычанасці Абанента за паслугі электрасувязі на дату заключэння Дадатка аб аказанні Пакета паслуг .
  • Пасля афармлення дагаворных адносін прадстаўнік Аператара пры неабходнасці выдае Абаненту на тэрмін дзеяння Дадатка канцавое абсталяванне:

- камплект абсталявання STB;

- камплект мадэмнага абсталявання;

- кантролер і базавы камплект датчыкаў «Разумны дом».

Дадатковая плата за карыстанне азначаным абсталяваннем не спаганяецца.

  • Узаемныя правы і абавязкі Аператара і Абанента ўстанаўліваюцца ў Дагаворы аб аказанні паслуг электрасувязі і Дадатку аб аказанні Пакета паслуг.
  • У дапаўненне да Пакета паслуг, які ўключае паслугу ZALA, Абанент можа аформіць аказанне дадатковых пакетаў і сэрвісаў паслугі ZALA у любым іх спалучэнні ў адпаведнасці з дзеючымі тарыфамі.
  • У дапаўненне да Пакета паслуг, які ўключае паслугу byfly, Абанент можа аформіць аказанне сэрвісаў у любым іх спалучэнні ў адпаведнасці з дзеючымі тарыфамі.
  • У дапаўненне да Пакета паслуг, які ўключае паслугу тэлефоннай сувязі, Абанент можа аформіць аказанне дадатковых паслуг і сэрвісаў у любым іх спалучэнні ў адпаведнасці з дзеючымі тарыфамі.
  • У дапаўненне да Пакета паслуг, які ўключае паслугу «Разумны дом», Абанент можа аформіць прадастаўленне дадатковых датчыкаў і відэакамеры ў любым іх спалучэнні ў адпаведнасці з дзеючымі тарыфамі.
  • Працэдура падпісання Дагавора аб аказанні паслуг электрасувязі і Дадатка аб аказанні Пакета паслугвыконваецца згодна з патрабаваннямі нарматыўных дакументаў Аператара ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.

У дапаўненне да Пакета паслуг, які не ўключае паслугу «Відэакантроль», фізічныя асобы могуць аформіць прадастаўленне дадатковай паслугі «Відэакантроль» у адпаведнасці з дзеючымі тарыфамі і на ўмовах, указаных у Парадку паслугі «Відэакантроль» у жылых дамах, размешчаным на сайце Аператара www.beltelecom.by

4. Актывацыя і прадастаўленне Паслуг

4.1 Агульныя ўмовы

Падключэнне канцавога абсталявання і настройка паслуг, якія ўваходзяць у Пакет паслуг, можа рабіцца прадстаўніком Аператара. Дата выезду прадстаўніка Аператара вызначаецца па ўзгадненні з Абанентам на момант падпісання Дадатка аб аказанні Пакета паслуг.

Мантажныя работы па дадатковай пракладцы/ўкладцы абаненцкай праводкі ў памяшканні Абанента могуць ажыццяўляцца Аператарам пры іх папярэднім заказе Абанентам у службе продажаў і згодна з дзеючымі тарыфамі Аператара.

Аператар не ажыццяўляе работы па ўстаноўцы і/або настройцы аперацыйнай сістэмы на абсталяванні Абанента.

Аказанне паслуг, уключаных у Пакет паслуг, асобам, якія прайшлі ідэнтыфікацыю па лагіне і паролі (у тым ліку і праз Кабінет карыстальніка), разглядаецца як аказанне Паслуг Абаненту. Дзеянні асобы, ідэнтыфікаванай як Абанент, лічацца дзеяннямі Абанента.

Для адмовы ад аказання Паслуг Абаненту неабходна звярнуцца ў службу продажаў Аператара для скасавання Дадатка аб аказанні Пакета паслуг, вяртання ўсіх выдадзеных камплектаў канцавога абсталявання.

Статыстыка па паслугах, аказаных у складзе Пакета паслуг, даступная Абаненту праз Кабінет карыстальніка па адрасе https://issa.beltelecom.by і праз вэб-партал my.beltelecom.by сэрвісу «Мой Белтэлекам».

Рэквізіты доступу (лагін і пароль) у Кабінет карыстальніка Аператар перадае Абаненту на момант заключэння Дадатка аб аказанні Пакета паслуг (адлюстроўваюцца ў Бланку замовы да Дадатка) .

Вяртанне або замена няспраўнага канцавога абсталявання, прадастаўленага Аператарам Абаненту для карыстання Паслугамі, ажыццяўляецца Абанентам у Службах продажу Аператара або, па ўзгадненні з Абанентам - пры выездзе спецыяліста непасрэдна да Абанента.

Пры замене або вяртанні канцавога абсталявання Абанент абавязаны прадаставіць яго ў камплектацыі, якая адпавядае «Акту прыёму-перадачы абсталявання», аформленым пры заключэнні дагаворных адносін, у належным стане і чыстым выглядзе.

Пры скасаванні Дадатка аб аказанні Пакетаў паслуг і незвароце канцавога абсталявання ў азначаныя ў Дадатку тэрміны Абанент па кожнай адзінцы нявернутага канцавога абсталявання аплачвае пеню ў памеры 3% ад базавай велічыні за кожны дзень пратэрміноўкі вяртання, але не больш за 3 базавыя велічыні за ўвесь перыяд пратэрміноўкі за кожную адзінку нявернутага абсталявання. Памер базавай велічыні вызначаецца на дату выстаўлення плацяжу.

4.2 Асаблівасці аказання паслуг byfly у складзе Пакетаў паслуг

Умовы аказання паслугі byfly адлюстроўваюцца ў дакуменце «Парадак аказання паслуг доступу ў сетку Інтэрнэт byfly», размешчаным на сайце www.byfly.by.

Заказ/адмена заказу сэрвісаў да паслугі byfly, даступныя Абаненту праз Кабінет карыстальніка па адрасе https://issa.beltelecom.by і праз сэрвіс «Мой Белтэлекам».

У рамках аказання паслугі byfly Аператар робіць у памяшканні Абанента наладку праваднога злучэння для падключэння паслуг доступу да сеткі Інтэрнэт byfly толькі на адну прыладу (камп'ютар) Абанента і аднаго злучэння Wi-Fi без спагнання дадатковай платы.

Паслуга «Забеспячэнне бяспекі сеткавага трафіку» паслуг доступу ў сетку Інтэрнэт аказваецца пасродкам спецыялізаваных апаратна-праграмных сродкаў Аператара ў выглядзе аднаго з набораў прымаемых мер. Паслуга прадастаўляецца на ўмовах «Парадку аказання паслуг доступу ў сетку Інтэрнэт byfly» і дзеючых тарыфаў і ў адпаведнасці з патрабаваннямі заканадаўства Рэспублікі Беларусь юрыдычным асобам, якія з'яўляюцца дзяржаўнымі органамі і арганізацыямі, у абавязковым парадку, а таксама іншым юрыдычным асобам і індывідуальным прадпрымальнікам - па іх запыце пры наяўнасці тэхнічнай магчымасці.

4.3 Асаблівасці аказання паслуг ZALA у складзе Пакетаў паслуг

Умовы аказання паслугі ZALA адлюстроўваюцца ў дакуменце «Парадак аказання паслуг тэлебачання ZALAТМ», размешчаным на сайце www.ZALA.by

Заказ/адмена заказу сэрвісаў паслугі ZALA, даступныя Абаненту праз Кабінет карыстальніка па адрасе https://issa.beltelecom.by і праз сэрвіс «Мой Белтэлекам».

У рамках аказання паслугі інтэрактыўнага тэлебачання ZALA Аператар робіць у памяшканні Абанента падключэнне асноўнага STB (для базавага пакета тэлебачання ZALA) і дадатковых STB (пры іх дадатковым заказе) без спагнання дадатковай платы.

 Аказанне паслуг, якія ўваходзяць у склад пакета, арганізуецца па адрасе ўстаноўкі канцавога абсталявання, за выключэннем паслугі эфірнага тэлебачання ZALA, якая можа быць арганізавана ў любым населеным пункце Рэспублікі Беларусь з упэўненым прыёмам тэлевізійнага сігналу. Пры гэтым падключэнне і настройка STB для эфірнага тэлебачання ZALA робіцца абанентам самастойна.

4.4 Асаблівасці падключэння дадатковых STB на адну абаненцкую лінію для аказання паслуг інтэрактыўнага тэлебачання ZALA

  • Пры наяўнасці ў Аператара тэхнічнай магчымасці па заяўцы Абанента можа быць арганізавана падключэнне дадатковых STB на адну абаненцкую лінію. Падключэнне дадатковых STB ажыццяўляецца ў рамках заключанага Дадатка аб аказанні Пакета паслуг.
  • Устаноўка дадатковых STB на адну абаненцкую лінію для Пакета паслуг лінейкі «Рацыянальны» не робіцца.
  • Падключэнне/адключэнне дадатковых STB ажыццяўляецца пры звароце Абанента ў службу продажаў.
  • Пры афармленні дагаворных адносін Абанент для кожнага падключаемага STB выбірае адзін з базавых пакетаў тэлебачання ZALA у адпаведнасці з дзеючымі тарыфамі.
  • У дапаўненне да абранага базавага пакета Абанент можа выбраць дадатковыя пакеты і сэрвісы тэлебачання ZALA у любым іх спалучэнні ў адпаведнасці з дзеючымі тарыфамі. Асобна ад базавага пакета дадатковыя пакеты і сэрвісы тэлебачання ZALA не прадастаўляюцца.
  • Пры падключэнні дадатковых STB спаганяецца аднаразовая плата за кожнае падключэнне згодна з дзеючымі тарыфамі.

4.5 Асаблівасці аказання паслуг тэлефоннай сувязі ў складзе Пакетаў паслуг

4.5.1 Умовы аказання паслуг тэлефоннай сувязі ўстанаўліваюцца Правіламі аказання паслуг электрасувязі (дзеючай рэдакцыяй).

4.5.2 Аказанне паслуг тэлефоннай сувязі ажыццяўляецца пры наяўнасці ў Абанента доступу да стацыянарнай сеткі электрасувязі і выдзеленага абаненцкага нумара (нумара тэлефона). Пры адсутнасцi - іх арганізацыя можа быць выканана Аператарам па пісьмовай заяўцы Абанента ў рамках Дадатка аб аказанні Пакета паслуг.

4.5.3 У склад Пакета паслуг не ўключаюцца наступныя паслугі тэлефоннай сувязі:

  • прадастаўленне міжнароднага тэлефоннага злучэння;
  • прадастаўленне міжгародняга тэлефоннага злучэння, устаноўленага з дапамогай тэлефаніста;
  • прадастаўленне міжгародняга тэлефоннага злучэння з негеаграфічным кодам нумарацыі (8-902abc ..., 8-600abc ..., 8-810abc ..., 8-603abc і інш.);
  • прадастаўленне злучэнняў з абанентамі сотавых рухомых сетак электрасувязі;
  • прадастаўленне тэлефоннага злучэння з платнымі даведачна-інфармацыйнымі службамі, арганізаванымі на нумарацыі тыпу 1хх.

4.5.4 Заказ/адмена заказу сэрвісаў да паслугі тэлефоннай сувязі, якая аказваецца ў складзе Пакета паслуг, даступныя Абаненту праз Кабінет карыстальніка па адрасе https://issa.beltelecom.by і праз сэрвіс «Мой Белтэлекам».

4.6 Асаблівасці аказання паслугі «Разумны дом» у складзе Пакетаў паслуг

Умовы аказання паслугі «Разумны дом» адлюстроўваюцца ў дакуменце «Парадак аказання паслугі «Разумны дом», размешчаным на сайце www.beltelecom.by.

Пры аказанні паслугі «Разумны дом» у складзе Пакета паслуг першапачатковая настройка сістэмы кіравання паслугай «Разумны дом» здзяйсняецца без спаганяння дадатковай аплаты.

4.7 Асаблівасці прадастаўлення гульнёвых рэсурсаў гульні World of Tanks у складзе Пакетаў паслуг

4.7.1 Абанентам тарыфных планаў Пакетаў паслуг Ясна Гульнёвы і Ясна Гульнёвы SMART даступныя гульнёвыя рэсурсы гульні World of Tanks.

4.7.2 Актывацыя гульнёвых рэсурсаў гульні World of Tanks ажыццяўляецца Абанентам самастойна праз сэрвіс «Мой Белтэлекам», або ў Кабінеце карыстальніка па адрасе https://issa.beltelecom.by шляхам падключэння опцыі Wargaming WOT і ўвядзення лагіна і пароля акаўнта сістэмы Wargaming.

4.7.3 Гульнёвыя рэсурсы гульні World of Tanks могуць быць даступныя Абаненту толькі з выкарыстаннем аднаго акаўнта Wargaming аднаразова.

4.7.4 У Кабінеце карыстальніка па адрасе https://issa.beltelecom.by і праз сэрвіс «Мой Белтэлекам» Абанент мае магчымасць не часцей за адзін раз у 24 гадзіны зрабіць змену бягучага акаўнта Wargaming на іншы рахунак, якому будуць прадастаўлены дадатковыя гульнявыя рэсурсы гульні World of Tanks.

4.7.5 Пры выдаленні акаўнта Wargaming з сістэмы Wargaming, Аператар адключае опцыю Wargaming WOT. Для яе актывацыі трэба ўвесці новы акаўнт Wargaming.

4.8 Асаблівасці аказання паслугі «Відэакантроль» у складзе Пакетаў паслуг

Паслуга «Відэакантроль» прадастаўляецца абанентам - фізічным асобам на ўмовах, указаных у Парадку аказання паслугі «Відэакатроль» у жылых дамах, размешчаным на сайце Аператара www.beltelecom.by.

У рамках аказання паслугі «Відэакантроль» у складзе Пакета паслуг абанент атрымлівае рэкізіты для доступа да прагляду інфармацыі з відэкамер, устаноўленых па адрасе аказання паслуг у складзе Пакета (адрас адпавядае адрасу ўстаноўкі відэакамер).

5. Блакіроўка Пакета паслуг
  • Абанент можа часова заблакаваць доступ да Пакету паслуг.
  • На перыяд блакіроўкіПакета паслуг (за выключэннем пакетаў паслуг «Эканом» і «Ўніверсал») часова прыпыняецца прадастаўленне ўсіх паслуг, якія ўваходзяць у Пакет паслуг, а таксама ўсіх іншых паслуг і сэрвісаў, якія аказваюцца дадаткова да Пакета паслуг.
  • На перыяд блакіроўкі Пакета паслуг «Эканом» і «Ўніверсал» прадастаўленне паслуг тэлефоннай сувязі не прыпыняецца. Паслугі тэлефоннай сувязі, у перыяд блакіроўкі і да канца бягучага месяца, аказваюцца на ўмовах Дагавора і Дадатка на паслугі тэлефоннай сувязі, згодна з дзеючымі тарыфамі. Аднаўленне аказання паслуг тэлефоннай сувязі на ўмовах Пакета паслуг ажыццяўляцца з 1 (першага) дня месяца, наступнага за месяцам заканчэння блакіроўкі.
  • Блакіроўка доступу да Пакету паслуг можа ажыццяўляцца:
  • шляхам замовы паслугі бясплатнай (добраахвотнай) блакіроўкі (без спагнання штомесячнай платы). Бясплатная блакіроўка прадастаўляецца пры звароце Абанента да прадстаўніка Аператара і падпісанні бланка замовы на блакіроўку. Бясплатная блакіроўка прадастаўляецца на 15 або 30 каляндарных дзён. Сумарны час карыстання паслугай складае 30 каляндарных дзён у каляндарны год.
  • шляхам замовы паслугі платнай блакіроўкі (дадаткова да бясплатнай блакіроўкі). Паслуга платнай блакіроўкі прадастаўляецца на 15, 30, 45 або 90 каляндарных дзён. Сумарны час карыстання паслугай платнай блакіроўкі складае 90 каляндарных дзён у каляндарны год.
  • Паслугі добраахвотнай бясплатнай і платнай блакіроўкі прадастаўляюцца пры звароце Абанента да прадстаўніка Аператара і падпісання бланка замовы або самастойна праз Кабінет карыстальніка, але толькі з бягучай даты.
  • Абавязковай умовай актывацыі паслугі добраахвотнайбясплатнай блакіроўкі з'яўляецца наяўнасць на дату пачатку блакіроўкі на асабовым рахунку станоўчага балансу.
  • Абавязковай умовай актывацыі паслугі платнай блакіроўкі Пакета паслуг з'яўляецца наяўнасць на дату пачатку блакіроўкі на асабовым рахунку грашовых сродкаў у памеры, дастатковым для аплаты паслугі платнай блакіроўкі.
 
6. Змена тарыфнага плана Пакета паслуг

6.1 Абанент мае права змяніць тарыфны план Пакета паслуг (за выключэннем тарыфнага плана, выбранага Абанентам на ўмовах акцыйнай гандлёвай прапановы Аператара) не раней, чым праз 30 дзён пасля падключэння або пераходу на дзеючы тарыфны план пры звароце да прадстаўніка Аператара і падпісанні бланка замовы на змену тарыфнага плана. Змена тарыфнага плана ажыццяўляецца пры станоўчым балансе асабовага рахунку. Пры змене Абанентам тарыфнага плана раз у два месяцы ці часцей, а таксама падчас дзеяння акцыйнай гандлёвай прапановы, Аператар пакідае за сабой права ўстанаўліваць пачатак дзеяння новага тарыфнага плана з пачатку наступнага каляндарнага месяца.

6.2 Абанент мае права змяніць тарыфны план не раней, чым праз 30 дзён пасля падключэння або пераходу на дзеючы тарыфны план самастойна праз Кабінет карыстальніка або сэрвіс «Мой Белтэлекам», але не раней, чым з пачатку наступнага каляндарнага месяца.

6.3 Пры змене тарыфнага плана з павышэннем хуткасці праз Кабінет карыстальніка або сэрвіс «Мой Белтэлекам» Абаненту неабходна звярнуцца ў службу тэхнічнай падтрымкі па тэлефоне 123 (кругласутачна) або ў Сэрвісны цэнтр Аператара для ўдакладнення тэхнічнай магчымасці змянення тарыфнага плана.

6.4 Пры змене тарыфнага плана праз Кабінет карыстальніка або сэрвіс «Мой Белтэлекам» магчымыя абмежаванні, звязаныя з немагчымасцю забяспечыць патрэбныя параметры Паслуг у складзе пакета з тэхналогіяй перадачы даных, якая прымяняецца Абанентам, і, адпаведна, з пералікам даступных для выбару тарыфных планаў.

6.5 У выпадку, калі Абанент змяніў тарыфны план насуперак абмежаванням тэхнічнай магчымасці, Аператар не нясе адказнасці за наступствы ўказанага дзеяння і не ажыццяўляе пераразлік штомесячнай/абанементнай платы за Пакет паслуг.

6.6 Па факце звароту Абанента, звязанага з якасцю прадастаўлення Паслуг, Аператар пакідае за сабой права змены тарыфнага плана, выбранага Абанентам згодна з п.6.4, у выпадку неадпаведнасці фактычнай хуткасці перадачы даных Паслуг тарыфнаму плану Абанента.

6.7 У выпадку, калі Аператар спыняе аказанне Паслуг на ўмовах тарыфнага плана Абанента, Абанент праз Кабінет карыстальніка, сэрвіс «Мой Белтэлекам» альбо ў Сэрвісным цэнтры можа змяніць тарыфны план на адзін з актуальных з улікам тэхнічнай магчымасці абаненцкай лініі. Для ўдакладнення тэхнічнай магчымасці неабходна звярнуцца ў службу тэхнічнай падтрымкі па тэлефоне 123 ці ў Сэрвісны цэнтр. У выпадку, калі ў прапанаваны Аператарам перыяд часу Абанент не змяніў тарыфны план, тарыфны план Абанента аўтаматычна змяняецца разліковай сістэмай Аператара на актуальны тарыфны план па меркаванні Аператара.

7. Парадак аплаты Пакета паслуг

Калі аказанне Паслуг пачата не з 1 (першага) дня месяца, яго кошт у бягучым месяцы будзе разлічвацца прапарцыйна колькасці фактычных дзён аказання Паслуг.

У выпадку няспраўнасці сеткі электрасувязі і/або адной з Паслуг у складзе Пакета не па віне Абанента больш за 48 гадзін з моманту рэгістрацыі заяўкі ў службе тэхнічнай падтрымкі 123 робіцца пераразлік штомесячнай/абанементнай платы за Пакет паслуг.

7.1      Асаблівасці разлікаў пры авансавай форме аплаты

7.1.1 Аплата кошту Пакета паслуг, які прадастаўляецца Абаненту, вырабляецца ў выглядзе спісання сродкаў з асабовага рахунку, створанага ў разліковай сістэме Аператара, па зацверджаных дзеючых тарыфах, пачынаючы з даты, азначанай у Бланку замовы.

7.1.2   Звыш кошту Пакета паслуг з асабовага рахунку спісваецца плата за iншыя дадатковыя віды паслуг тэлефоннай сувязі, дадатковыя паслугі і сэрвісы паслугі ZALA, byfly і «Разумны дом» (пры іх замове/карыстанні Абанентам).

7.1.3 Абанент пералічвае на асабовы кошт грашовыя сродкі авансам і самастойна кантралюе наяўнасць станоўчага астатку для аплаты Пакета паслуг.

7.1.4 Для прадастаўлення Паслуг (уключаючы дадатковыя паслугі і сэрвісы) абавязковай умовай з'яўляецца станоўчы баланс асабовага рахунку.

7.1.5 Спісанне грашовых сродкаў з асабовага рахунку за Паслугі ажыццяўляецца штодня роўнымі долямі на працягу ўсяго месяца аказання Паслуг, прапарцыйна колькасці дзён у месяцы.

7.1.6 Спісанне грашовых сродкаў з асабовага рахунку за прадастаўленне іншых дадатковых паслуг і сэрвісаў, якія ўваходзяць у склад Пакета паслуг, ажыццяўляецца ў адпаведнасці з прынятым для кожнай канкрэтнай паслугі/сэрвісу прынцыпам аплаты:

  • аплата за факт замовы/карыстання - ў выглядзе разавага спісання сумы па факце пацверджання Абанентам замовы;
  • штомесячная/абанементная плата - штодня роўнымі долямі на працягу ўсяго перыяду аказання паслуг, прапарцыйна колькасці дзён у месяцы.

7.1.7 Рэшта грашовых сродкаў на асабовым рахунку, якая ўтварылася на апошні дзень месяца, пераносіцца на наступныя месяцы.

7.1.8 У выпадку, калі на асабовым рахунку недастаткова сродкаў для аплаты штосутачнага аб'ёму Паслуг, Аператар часова прыпыняе аказанне Паслуг, уключаючы дадатковыя паслугі/сэрвісы. На перыяд часовага спынення доступу да Пакету паслуг, у тым ліку да іншых дадатковых паслуг і сэрвісаў, якія ўваходзяць у склад Пакета паслуг, па прычыне нулявога або адмоўнага балансу асабовага рахунку, Абанент не вызваляецца ад планавых штомесячных плацяжоў. Налічэнне штомесячнай платы ажыццяўляецца да канца бягучага каляндарнага месяца. З пачатку новага каляндарнага месяца штомесячная плата не налічваецца. Аднаўленне аказання Паслуг ажыццяўляецца пасля папаўнення Абанентам асабовага рахунку на суму пагашэння ўтворанай запазычанасці, і дасягнення станоўчага астатку на асабовым рахунку.

7.1.9 Па жаданні Абанента доступ да паслуг, уключаючы дадатковыя паслугі/сэрвісы, можа быць часова заблакаваны.

7.1.10 Першапачатковы выезд тэхнічнага спецыяліста Аператара да Абанента для падключэння абсталявання і настройкі паслуг, якія ўваходзяць у склад Пакета паслуг, здзяйсняецца без спагнання платы. У выпадку адмовы Абанента ад выезду тэхнічнага спецыяліста пры першаснай арганізацыі Паслугі, плата за наступны выезд тэхнічнага персаналу спаганяецца згодна з дзеючымі тарыфамі.

7.1.11 Абанент мае магчымасць папаўняць асабовы рахунак любой сумай на сваё меркаванне.

7.1.12 Абанент самастойна выбірае спосаб аплаты Пакета паслуг з тэхнічна даступных:

  • наяўны разлік;
  • безнаяўны разлік, у тым ліку з выкарыстаннем банкаўскіх карт;
  • з дапамогай карт экспрэс аплаты.

7.1.13 Абаненту Пакета паслуг даступны сэрвіс «Абяцаны плацёж». Кіраванне сэрвісам «Абяцаны плацёж» вырабляецца Абанентам самастойна праз Кабінет карыстальніка па адрасе https://issa.beltelecom.by або сэрвіс «Мой Белтэлекам». Максімальная сума абяцанага плацяжу адлюстроўваецца пры замове сэрвісу праз Кабінет карыстальніка. На працягу 72 гадзін з моманту замовы сэрвісу «Абяцаны плацёж» неабходна пацвердзіць яго рэальнай аплатай. Калі на працягу 72 гадзін з моманту замовы сэрвісу «Абяцаны плацёж» Абанент не пацвердзіць яго рэальнай аплатай, то сума абяцанага плацяжу спісваецца з асабовага рахунку Абанента.

7.1.14 Аплата паслугі платнай блакіроўкі Пакета паслуг ажыццяўляецца ў выглядзе разавага спісання сродкаў у момант актывацыі паслугі ў адпаведнасці з дзеючымі тарыфамі.

7.1.15 Пры датэрміновай адмове ад паслугі блакіроўкі Пакета паслуг (платнай і бясплатнай) нявыкарыстаныя дні блакіроўкі не назапашваюцца, на наступны перыяд блакіроўкі не пераносяцца.

7.1.16 Пры датэрміновай адмове ад паслугі платнай блакіроўкі Пакета паслуг грашовыя сродкі Абаненту не вяртаюцца.

7.2      Асаблівасці разлікаў пры крэдытнай форме аплаты (для юрыдычных асоб)

7.2.1   Сума налічэнняў за аказаныя Паслугі штомесяц уключаецца ў агульны рахунак за аказаныя паслугі электрасувязі.

7.2.2   Аператар не радзей за адзін раз у месяц накіроўвае Абаненту для аплаты плацёжныя дакументы і кантралюе паступленне аплаты.

7.2.3   Выстаўлены рахунак павінен быць аплачаны не пазней за 1-ы дзень месяца, наступнага за месяцам выстаўлення рахунка.

7.2.4   Пры неаплаце Пакета паслуг ва ўстаноўлены тэрмін Аператар часова блакіруе Абаненту доступ да Пакета паслуг. Пры гэтым штомесячная/абанементная плата за Паслугі працягвае налічвацца да канца бягучага месяца. Аднаўленне аказання Паслуг ажыцяўляецца пасля поўнага пагашэння Абанентам утворанай запазычанасці.

8. Тэхнічнае абслугоўванне і падтрымка абанентаў

8.1      Аператар плануе і робіць перыядычнае тэставанне, наладку і рамонт абсталявання, неабходнага для забеспячэння якаснага прадастаўлення паслуг, якія ўваходзяць у Пакет паслуг.

8.2      Магчымыя перапынкі прадастаўлення паслуг, якія ўваходзяць у Пакет паслуг, абумоўленыя неабходнасцю правядзення на абсталяванні Аператара перыядычных планава-прафілактычных работ, рамонтна-аднаўленчых работ.

8.3      Інфармацыя пра час і працягласць планава-прафілактычных работ размяшчаецца на карпаратыўных сайтах Аператара www.beltelecom.by, www.byfly.by, www.ZALA.by.

8.4      Служба тэхнічнай падтрымкі Абанентаў працуе на базе службаў тэлефоннай сувязі Аператара і даступная па нумары 123.

8.5      Зварот да службы тэхнічнай падтрымкі Абанентаў ажыццяўляецца па тэлефонным нумары, азначаным у Дадатку на аказанне Пакета паслуг.

9. Прад'яўленне рэкламацый, вырашэнне рознагалоссяў

9.1 Пры невыкананні або неналежным выкананні Аператарам абавязацельстваў, абумоўленых у дагаворных адносінах на прадастаўленне Паслуг, Абанент мае права прад'явіць рэкламацыю Аператару.

9.2 Рэкламацыя прад'яўляецца ў пісьмовым выглядзе.

9.3 Аператар разглядае рэкламацыю Абанента згодна з патрабаваннямі заканадаўства і стандартаў прадпрыемства па разглядзе зваротаў карыстальнікаў.

9.4 Рознагалоссі, звязаныя з дагаворнымі адносінамі, якія не могуць быць вырашаныя бакамі шляхам перамоваў, а таксама ў парадку разгляду прэтэнзій, разглядаюцца ў судовым парадку ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.

10. Унясенне змяненняў і ўвядзенне ў дзеянне парадку

10.1    Гэты Парадак устанаўліваецца Аператарам самастойна.

10.2    Аператар мае права па сваім меркаванні ўносіць змены (дапаўненні) у гэты Парадак, публікуючы гэты Парадак з улікам унесеных змяненняў і дапаўненняў на сайце Аператара www.beltelecom.by.

10.3    Гэты Парадак уступае ў сілу з моманту яго зацвярджэння Аператарам.

11. Дадатковыя ўмовы

Іншыя пытанні аказання паслуг, якія ўваходзяць у Пакет паслуг, не закранутыя гэтым Парадкам, рэгулююцца дзеючым заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.


Source URL: https://beltelecom.by/private/packages/paradak-akazannya-paslug