Інструкцыя аб парадку прымянення тарыфаў
аб парадку ўстанаўлення і прымянення тарыфаў на паслугі па рамонце канцавых
абаненцкіх прылад (КАП) для юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў
1. У адпаведнасці з дзеючым заканадаўствам, тарыфы па тэхнічным абслугоўванні і паслуг па рамонце КАП устаноўлены без уліку падатку на дададзеную вартасць. |
2. Тарыфы дыферэнцыраваны ў залежнасці ад класа складанасці КАП і ўзроўню складанасці рамонту. Класіфікацыя КАП вызначаецца згодна з СТБ 1170-99 і зацверджанымі дакументамі РУП "Белтэлекам". Узровень складанасці рамонту КАП вызначаецца Пералікам работ па рамонце КАП згодна з Дадаткам А СТБ 1303-2007. |
3. Кошт дапаможных матэрыялаў (прыпоя, спірту, тэхнічнага клею, каніфолі, мантажнага провада, крапежных і ізаляцыйных матэрыялаў і інш.) у зацверджаных тарыфах улічана і дадаткова абанентам не аплачваецца. |
4. Кошт асноўных дэталяў і радыеэлементаў, якія выкарыстоўваюцца пры рамонце, у зацверджаных тарыфах не улічана і аплачваецца абанентам дадаткова. |
5. Тэрмін рамонту КАП ў майстэрні усталяваны не больш за 14 дзён, а пры выяўленні схаваных дэфектаў тэрмін выканання замовы усталёўваецца на дагаворнай аснове па ўзгадненні бакоў. |
6. Пры выкананні тэрміновага рамонту КАП да тарыфаў на рамонт прымяняюцца надбаўкі ў наступных памерах: |
- у прысутнасці заказчыка (у тэрмін не больш за дзве гадзіны) - 30%; |
- на працягу 24 гадзін - 10%. |
7. Пры не выкананні тэрміновага рамонту ва ўстаноўлены тэрмін сума надбаўкі, атрыманая пры афармленні заказу, цалкам вяртаецца заказчыку. |
8. У выпадку невыканання рамонту на працягу тэрміну, названага ў пункце 5, плата за часовае карыстанне КАП звыш гэтага часу да заканчэння рамонту апарата не спаганяецца. |
9. Рамонт першага ўзроўню складанасці КАП ў майстэрні можа ажыццяўляцца ў прысутнасці заказчыка (не больш за дзве паслугі адначасова) пры гэтым аплата за тэрміновасць не бярэцца. |
10.Калі рамонт КАП ўключае больш за адзін від рамонту, то аплата за рамонт вызначаецца як сума ўсіх аказаных рамонтаў па ўсіх узроўнях складанасці. |
11. Аплата паслуг ажыццяўляецца па дзеючых тарыфах на момант выстаўлення рахунку. |
12. Па відах работ, кошт якіх адсутнічае ў зацверджаных тарыфах, аплата ажыццяўляецца па тарыфах, што вызначаюцца ў разавым парадку, узгодненым з заказчыкам і зацверджаным кіраўніком прадпрыемства. Тарыф вызначаецца зыходзячы з кошту нормы-гадзіны і разліковых нормаў часу. |
13. На адрамантаваную КАП і замененую дэталь устанаўліваецца гарантыйны тэрмін - 4 месяцы. |
14. Рамонт КАП, эксплуатацыя якой ажыццяўлялася без выканання патрабаванняў, указаных у эксплуатацыйных дакументах, г.зн. прылад, якія трапілі пад уздзеянне вільгаці, хімічных рэчываў, некваліфікаванае ўмяшанне і якія маюць моцныя механічныя пашкоджанні (глыбокія ўвагнутасці, драпіны і расколіны на корпусе; дэфармацыю друкаваных плат; зрушэнне навясных элементаў; расколіны ў керамічнай падкладцы мікрасхем; разбурэнне канструкцыі і да т.п.) ажыццяўляецца без прадастаўлення гарантыі на аказаную паслугу. |
15. У выпадку ўзнікнення ў перыяд гарантыйнага тэрміну няспраўнасцяў, ухіленых ў аб'ёме раней выкананага рамонту, паўторны рамонт выконваецца на бязвыплатнай аснове. У гэтым выпадку якія выйшлі з ладу дэталі і зборачныя адзінкі, устаноўленыя пры раней выкананым рамонце, замяняюцца бясплатна і заказчыку ня выдаюцца. |
16. Пры выкананні па заяўцы заказчыка рамонту першага ўзроўню складанасці апаратаў тэлефонных агульнага прымянення на месцы эксплуатацыі дадаткова да кошту рамонту спаганяецца выклік электраманцёра ў адпаведнасці з тарыфамі на дадатковыя работы па абаненцкіх пунктах, зацверджанымі загадамі РУП "Белтэлекам". |
17. За выдачу даведкі з указаннем тыпу няспраўнасці КАП аплата спаганяецца па кошту паслугі "Поўная дыягностыка". Для абанентаў, якія маюць дагавор на тэхнічнае абслугоўванне КАП, за выдачу даведкі з указаннем тыпу няспраўнасці КАП аплата не спаганяецца. |