15 сакавіка - Дзень спажыўца

Штогод 15 сакавіка ў Рэспубліцы Беларусь, як і ва ўсім свеце, адзначаецца Дзень спажыўца. У 2024 годзе ён пройдзе пад дэвізам "Спажывец і прадпрымальнік: давер для развіцця". Гэта тэма выбрана не выпадкова, яна заклікана прыцягнуць увагу грамадства да праблем узаемадзеяння спажыўцоў і прадпрымальнікаў і ўмацавання прасторы даверу паміж імі.

Кампанія "Белтэлекам" актыўна развівае ўсе каналы ўзаемадзеяння са спажыўцамі сваіх паслуг. Штотыдзень па суботах праводзяцца прамыя тэлефонныя лініі з кіраўніцтвам прадпрыемства. Па тэлефоне (017) 217 ​​10 77 абаненты могуць падзяліцца сваім меркаваннем, выказаць прапановы па актуальных тэмах, якія адносяцца да кампетэнцыі РУП "Белтэлекам". Праводзяцца прыёмы грамадзян, працуюць тэлефонныя гарачыя лініі.

Абаненты могуць кругласутачна звяртацца ў тэлефонны цэнтр абслугоўвання кліентаў па нумары 123. Тут можна атрымаць кансультацыю па падключэнні паслуг, тэхнічных пытаннях і нават пры неабходнасці выклікаць спецыяліста дадому. Даведка па нумары 123 бясплатная. Папулярнай прыладай для абанентаў з'яўляецца мабільнае прыкладанне «Мой Белтэлекам». Усталяваўшы яго, карыстач атрымлівае магчымасць кіраваць паслугамі, знаёміцца ​​з даступнымі тарыфамі, здзяйсняць плацяжы. Таксама ў дадатку ёсць функцыя анлайн-падтрымкі абанентаў, якая ў аператыўным парадку дазваляе вырашаць пытанні, якія ўзнікаюць.

Сучасным і зручным сродкам камунікацыі сталі сацыяльныя сеткі. Супольнасці кампаніі ў Instagram, Укантакце, Facebook, Аднакласнікі, Twitter, YouTube аб'ядноўваюць каля 60000 падпісчыкаў. На гэтых пляцоўках можна даведвацца актуальныя навіны кампаніі, задаваць пытанні, пакідаць водгукі і ўносіць прапановы.


Source URL: http://beltelecom.by/node/971504