Місія і філасофія
Місія кампаніі «Белтэлекам» – аб'ядноўваць людзей, прадастаўляючы свабоду зносін і атрымання інфармацыі.
Філасофія
Пазіцыяніраванне: «Белтэлекам» – лідэр у сферы камунікацыйных паслуг.
Слоган, дэвіз: На сувязі са светам.
Свет - гэта не толькі планета Зямля. Свет - гэта ўсё, што вакол нас. І ў першую чаргу - гэта людзі. Людзі, з якімі і для якіх мы працуем, іх пачуцці, перажыванні, жаданні і імкненні, іх стаўленне адзін да аднаго і да грамадства. Быць на сувязі са светам - значыць быць у згодзе з самім сабой і тым, што акружае, разумець і прымаць адзін аднаго.
Мэты і задачы
Наша мэта - быць лідэрам у сваёй галіне.
Для гэтага неабходна:
- фарміраванне каманды прафесіяналаў, аб'яднаных агульнымі мэтамі;
- якаснае прадастаўленне кліентам поўнага набора сучасных паслуг;
- паслядоўнае пашырэнне сваёй прысутнасці на рынку паслуг сувязі;
- фарміраванне і падтрыманне спрыяльных адносін з кліентамі,партнёрамі, канкурэнтамі, сродкамі масавай інфармацыі на падставе ўзаемнага даверу і павагі.
Каштоўнасці
Павага, увага, прафесійнае развіццё - з супрацоўнікамі.
Добразычлівасць і ўзаемапавага - са спажыўцамі.
Надзейнасць і адкрытасць - з кліентамі.
Этычнасць - з канкурэнтамі.
Адкрытасць і сумленнасць у сваіх абавязацельствах - з дзяржавай.
Для нас галоўнай каштоўнасцю з'яўляюцца людзі - як працуюць на прадпрыемстве, так і тыя, для каго мы працуем.
Асновы палітыкі кампаніі
Мы разумеем, што дасягненню мэтаў спрыяе назапашванне вопыту і ведаў, развіццё знешняга і ўнутранага асяроддзя кампаніі. Мы абвяшчаем каштоўнасці, у якія верым. Мы заяўляем аб прыхільнасці каштоўнасцям і мэтам кампаніі і нашым імкненні рэалізаваць іх у адносінах з кліентамі, партнёрамі, канкурэнтамі і сродкамі масавай інфармацыі.
Палітыка кампаніі ў дачыненні да супрацоўнікаў накіравана на:
- стварэнне ўмоў для поўнай рэалізацыі здольнасцяў супрацоўнікаў;
- бесперапыннае ўдасканаленне прафесійных ведаў і навыкаў супрацоўнікаў, уключаючы інвестыцыі ў іх прафесійную адукацыю;
- кар'ерны рост супрацоўнікаў у адпаведнасці з іх дасягненнямі і прафесійным патэнцыялам;
- сацыяльную падтрымку супрацоўнікаў, удзел у праграмах сацыяльнага і пенсійнага страхавання;
- захаванне этычных нормаў у адносінах паміж супрацоўнікамі, паміж кіраўнікамі і падначаленымі;
- развіццё гарызантальных камунікацый і ўзаемадапамогі;
- умацаванне духу агульнасці супрацоўнікаў кампаніі.
Палітыка ў дачыненні да кліентаў
На чале нашых адносін з кліентамі - іх інтарэсы. Мы імкнемся да таго, каб любы кліент, які звярнуўся да нас, знайшоў зацікаўлены водгук на яго патрэбы, атрымаў садзейнічанне і дапамогу ў вырашэнні любых пытанняў. Цэнтральнае месца ў адносінах да з кліентамі займае каманда кампетэнтных, адукаваных і камунікабельных супрацоўнікаў.
Палітыка ў дачыненні да канкурэнтаў:
- арыентацыя на доўгатэрміновыя ўзаемавыгадныя адносіны;
- няўхільнае выкананне ўзятых на сябе абавязацельстваў;
- адкрытасць для партнёрства і ўзаемадзеяння як у рамках асобных праектаў, так і на доўгатэрміновую перспектыву;
- паважлівае стаўленне да нашых канкурэнтаў, добрасумленная канкурэнцыя;
- сумленныя і адкрытыя адносіны з канкурэнтамі і партнёрамі.
Карпаратыўная сімволіка
Фірмовы знак кампаніі ўяўляе сабой спалучэнне стылізаванай літары "Б", загалоўнай літары назвы кампаніі, і ўпісанага ў яе зямнога шара, глобуса, што сімвалізуе сувязь, зносіны з усім светам. Гэты сімвал паказвае на сферу і маштаб дзейнасці кампаніі «Белтэлекам».
Лагатып «Белтэлекам» – гэта стылізаванае напісанне назвы прадпрыемства.
Фірмовы знак і лагатып кампаніі выкарыстоўваюцца заўсёды разам.
Карпаратыўнымі кветкамі кампаніі з'яўляюцца сіні і блакітны.
Сіні спрадвеку ўвасабляў інтэлект, важнасць, моц, ісціну. Сіні колер лічыцца дзелавым, прафесійным і аўтарытэтным.
Блакітны колер асацыюецца са сталасцю, вернасцю, розумам, чысцінёй, надзейнасцю і гонарам. Ён выклікае адчуванне дабрабыту.
У сваёй дзейнасці «Белтэлекам» арыентуецца на прафесіяналізм, дзелавы падыход у вырашэнні пытанняў, партнёрскія адносіны, адкрытасць, сумленнасць і добразычлівасць.