Парадак аказання паслугі «Відэакантроль» у жылых дамах
Уведзены з 22.04.2024
1 Агульныя палажэнні
1.1 Гэты дакумент устанаўлівае парадак узаемаадносін паміж Рэспубліканскім унітарным прадпрыемствам электрасувязі «Белтэлекам» (далей – «Аператар») і Абанентамі паслугі «Відэакантроль» (далей - «Паслуга») у жылых шматкватэрных і аднакватэрных, блакіраваных дамах (далей - «Прыватны дом»).
1.2 Паслуга не з’яўляюцца патэнцыяльна небяспечнай для жыцця, здароўя чалавека, маёмасці і навакольнага асяроддзя.
1.3 Гэты дакумент уводзіцца замест Парадку аказання паслугі «Відэакантроль» у жылых дамах, зацверджанага 04.12.2018.
2 Тэрміны і азначэнні
У гэтым дакуменце прымяняюцца наступныя скарачэнні і тэрміны з адпаведнымі азначэннямі:
Абанент - фізічная асоба або юрыдычная асоба, або індывідуальны прадпрымальнік, які заключыў з Аператарам Дагавор аб аказанні паслуг і Дадатак аб аказанні паслугі «Відэакантроль» або замовіў паслугу «Відэакантроль» у складзе пакета паслуг або ў якасці дадатковай паслугі да базавай паслугі.
У залежнасці ад выбранага тарыфнага плана Абаненты адносяцца да:
1-й групы: фізічныя асобы, якія заключылі з Аператарам Дагавор аб аказанні паслуг электрасувязі і Дадатак аб аказанні паслугі «Відэакантроль» на ўмовах тарыфнага плана «Відэакантроль», або замовілі паслугу «Відэакантроль» у складзе пакета паслуг або ў якасці дадатковай да базавай паслугі;
2-й групы: фізічныя асобы, якія заключылі з Аператарам Дагавор аб аказанні паслуг электрасувязі і Дадатак аб аказанні паслугі «Відэакантроль» на ўмовах тарыфных планаў для прыватных дамоў («Відэакантроль дом», «Відэакантроль дом лайт»);
3-й групы: юрыдычныя асобы або індывідуальныя прадпрымальнікі, якія заключылі з Аператарам Дагавор аб аказанні паслуг электрасувязі і Дадатак аб аказанні паслугі «Відэакантроль» на ўмовах тарыфнага плана «Відэакантроль квартал» у мэтах доступу да інфармацыі з відэакамер, устаноўленых у жылых шматкватэрных і/ці блакіраваных дамах.
Базавая паслуга - адна з паслуг электрасувязі, якія аказваюцца Аператарам:
- прадастаўленне доступу да сеткі стацыянарнай электрасувязі (па тэхналогіі IMS);
- паслугі ў складзе пакетаў;
- паслуга доступу ў сетку Інтэрнэт (byfly);
- паслуга тэлебачання ZALA™;
- паслуга «Разумны дом».
Блакіроўка – часовае прыпыненне Аператарам доступу Абанента да Паслугі (прагляду відэаінфармацыі з відэакамер, доступу да архіва відэаінфармацыі) па відавочна выяўленым запыце Абанента або прымусова, у выпадку невыканання Абанентам дагаворных абавязацельстваў.
Відэакамера – крыніца відэасігналу і відэавыявы, размешчаная на фасадзе жылога дома, у яго ўнутраных памяшканнях або на жалезабетоннай канструкцыі, металаканструкцыі, якая стаіць асобна ад жылога дома (апора агароджвання і г.д.) Відэакамера з'яўляецца ўласнасцю Аператара.
ІС «Кабінет карыстальніка» (Адзіны асабісты кабінет) - інфармацыйная сістэма, прызначаная для кантролю стану асабовага рахунку, плацяжоў і кіравання паслугамі РУП «Белтэлекам», даступная ў сетцы Інтэрнэт па адрасе https://issa.beltelecom.by.
Асабовы рахунак - рэгістр аналітычнага ўліку ў аўтаматызаванай сістэме разлікаў Аператара, прызначаны для адлюстравання фінансавых аперацый па аказанні паслуг Абаненту і налічэння плацяжоў.
Лакацыя (відэакамер) – сукупнасць відэакамер, размешчаных па адным адрасе.
«Мой Белтэлекам» – cэрвіс самаабслугоўвання Абанента, даступны праз вэб-партал my.beltelecom.by і дадаткі «Мой Белтэлекам» (для аперацыйных сістэм iOS і Android), прызначаны для кантролю стану асабовага рахунку, плацяжоў і кіравання паслугамі РУП «Белтэлекам».
Аператар – Рэспубліканскае унітарнае прадпрыемства электрасувязі «Белтэлекам».
Дадатак «Відэакантроль» (далей – «Мабільны дадатак») – праграмнае забеспячэнне для мабільных прылад, якія працуюць на аперацыйных сістэмах згодна з п. 4.1.2.2 гэтага Парадку, прызначанае для доступу да прагляду відэаінфармацыі і кіравання Паслугай.
Праграмнае забеспячэнне Відэакантроль (далей – «Праграмны кліент») – прыкладное праграмнае забеспячэнне для ўстаноўкі на персанальных камп'ютэрах з аперацыйнай сістэмай Windows 7 і вышэй (Windows 10 і вышэй – пры праглядзе ў рэжыме «відэасцяна» з адлюстраваннем мініяцюр у рэжыме HD), прызначанае для доступу да прагляду відэаінфармацыі і кіравання Паслугай.
Рэквізіты доступу – унікальнае ідэнтыфікацыйнае імя (login) і пароль (password), якія прымяняюцца для ідэнтыфікацыі Абанента і прадастаўлення Абаненту доступу да Паслугі з выкарыстаннем праграмнага забеспячэння (п. 4.1.3 гэтага Парадку).
Тэхнічнае абслугоўванне – комплекс прафілактычных і рамонтных работ, якія праводзяцца Аператарам для забеспячэння належнай якасці Паслугі.
Паслуга «Відэакантроль» – тэлематычная паслуга электрасувязі па перадачы карыстальніку відэа- і гукавой інфармацыі ад камер відэаназірання ў рэальным маштабе часу і запісанай з камер відэаназірання. Відэакамеры размяшчаюцца ў месцах, адкрытых для масавага наведання, у тым ліку на калядамавой тэрыторыі абанентаў фізічных асоб, у пад'ездах, тамбурах і кабінах ліфтаў шматкватэрных дамоў, а таксама ў памяшканнях абанентаў фізічных асоб і/ці на фасадах будынкаў.
Эксплуатуючая арганізацыя – юрыдычная асоба, якая ажыццяўляе кіраванне маёмасцю сумеснага домаўладання (шматкватэрнага жылога дома).
Web-партал - інфармацыйны рэсурс у сетцы Інтэрнэт па адрасе https://myvideo.beltelecom.by, прызначаны для доступу да прагляду відэаінфармацыі і кіравання Паслугай.
3 Умовы аказання Паслугі
3.1 Паслуга прадастаўляецца Абанентам, якія зарэгістраваны па адрасе ўстаноўкі відэакамер (адрасе жылога дома) або маюць права на валоданне ці карыстанне памяшканнем па месцы ўстаноўкі відэакамер, у тым ліку па дагаворы найму, або Абанентам, якія з'яўляюцца эксплуатуючай арганізацыяй жылога дома(-оў), у якіх устаноўлены відэакамеры, або іншым арганізацыям, якія маюць права доступу да інфармацыі з відэакамер у адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.
3.2 Паслуга прадастаўляецца Абаненту пры наяўнасці тэхнічнай магчымасці Тэхнічная магчымасць аказання Паслугі пры размяшчэнні відэакамер для Абанентаў 2-й і 3-й групы вызначаецца пасля папярэдняга аналізу аб'екта, дзе плануецца ўстаноўка відэакамер. Для Абанентаў 1-й групы пад тэхнічнай магчымасцю маецца на ўвазе наяўнасць устаноўленых відэакамер па месцы аказання Паслугі.
3.3 Аператар размяшчае відэакамеры ў шматкватэрных жылых дамах, ажыццяўляе пераўстаноўку (змяненне месца ўстаноўкі), мантаж дадатковых відэакамер (звыш устаноўленых першапачаткова) пры выкананні наступных умоў:
- наяўнасць у жылых дамах доступу тэхнічнай магчымасці, забяспечанай Аператарам;
- наяўнасць рашэння агульнага сходу ўдзельнікаў сумеснага домаўладання на размяшчэнне відэакамер у мэтах забеспячэння захаванасці жылых памяшканняў і агульнай маёмасці, бяспекі грамадзян і г.д.;
- наяўнасць дастатковай колькасці Абанентаў 1-й групы для забеспячэння эканамічнай эфектыўнасці аказання Паслугі Аператарам (з разліку не менш за восем Абанентаў 1-й групы на 1 устаноўленую відэакамеру).
3.3.1 Аператар пакідае за сабой права дэмантажу адной, некалькіх ці ўсіх відэакамер пры адсутнасці эканамічнай эфектыўнасці ўжо ўстаноўленых відэакамер, у тым ліку з прычыны недастатковай колькасці Абанентаў 1-й групы.
3.3.2 Месцы ўстаноўкі відэакамер і зоны агляду вызначаюцца спецыялістамі Аператара сумесна з упаўнаважанай асобай эксплуатуючай арганізацыі для абанентаў 1-й групы.
Для Абанентаў 2-й групы пісьмова ўзгадняюцца схемы размяшчэння відэакамер (напрамкі, зоны/вуглы агляду), пасля правядзення абследавання тэрыторыі прыватнага дома. Абаненту забараняецца самастойна змяняць напрамкі, вуглы агляду відэакамер. Аператар ажыццяўляе пераўстаноўку (змяненне месца ўстаноўкі, напрамку, зоны/вуглоў агляду) пры звароце Абанентаў і аформленай згоды трэціх асоб, у выпадку, калі камера закранае агляд уласнасці трэціх асоб.
3.3.3 Аператар не выконвае мантаж дадатковых відэакамер, перастаноўку ўстаноўленых відэакамер і змяненне зоны агляду відэакамер па звароце юрыдычнай асобы або індывідуальнага прадпрымальніка, размешчанага па месцы аказання Паслугі (акрамя тых, якія з'яўляюцца Абанентамі 3-й групы).
3.4 Аператар размяшчае відэакамеры ў прыватных дамах (у Абанентаў 2-й групы) пры выкананні наступных умоў:
- наяўнасць у жылых дамах тэхнічнай магчымасці, забяспечанай Аператарам;
- наяўнасць атрыманай Абанентам згоды усіх уладальнікаў долевай уласнасці на размяшчэнне відэакамер;
- відэакамеры павінны размяшчацца такім чынам, каб зона агляду відэакамер не парушала права іншых асоб (напрыклад, суседзяў) на абарону ад незаконнага ўмяшання ў прыватнае жыццё. У выпадку, калі ў зону агляду відэакамеры трапляе ўласнасць іншых асоб або ўласнасць, якая з'яўляецца долевай (на жылы дом, зямельны ўчастак), Абанент абавязаны атрымаць і прадаставіць Аператару згоду ўладальнікаў долевай уласнасці або іншых асоб, уласнасць якіх трапляе ў зону агляду, на апрацоўку персанальных дадзеных;
- кампенсацыя затрат за электраэнергію, якая спажываецца відэакамерамі і сеткавым абсталяваннем для аказання Паслугі, за кошт Абанента або ўласніка жылога дома;
- размяшчэнне Аператарам інфармацыйнай налепкі (таблічкі) «Вядзецца відэаназіранне» ў адпаведнасці з п. 5.1.2 гэтага Парадку.
3.5 Для аднаго камплекта рэквізітаў доступу прадугледжваецца магчымасць адначасовага доступу да прагляду відэаінфармацыі з відэакамер з дзвюх асобных канцавых прылад Абанента (камп'ютар, смартфон, планшэтны камп'ютар) з устаноўленым дадаткам «Відэакантроль».
3.6 Абанентам 1-й групы прадастаўляецца доступ да інфармацыі з відэакамер, размешчаных у пад'ездзе, у якім знаходзіцца жылое памяшканне (кватэра) Абанента, у тым ліку з відэакамер, якія маюць агляд прылеглай тэрыторыі да жылога дома (паркоўкі, стаянкі, дзіцячыя пляцоўкі і інш.).
Абанентам 2-й групы даступна для прагляду інфармацыя з усіх відэакамер, устаноўленых на/ў жылым доме Абанента або па-за жылым домам (на агароджваннях, слупах электраперадач, асвятляльных мачтах і іншых прыстасаваннях, размешчаных на зямельным участку Абанента). Пры паступленні да Аператара зваротаў аб парушэнні права на абарону ад незаконнага ўмяшання ў прыватнае жыццё ў выніку аказання Паслугі або аб адсутнасці згоды іншых асоб (не Абанентаў), якім належаць правы валодання і (або) карыстання зямельнымі ўчасткамі, капітальнымі пабудовамі, жылымі памяшканнямі, калі яны ўваходзяць у зону агляду відэакамер, на размяшчэнне відэакамер і апрацоўку персанальных дадзеных, аказанне Паслугі на відэакамерах, якія не адпавядаюць патрабаванням, будзе заблакіравана да ўстаранення неадпаведнасці. Для ўстаранення неадпаведнасці Абанент можа звярнуцца да Аператара для аказання дадатковай паслугі «пераўстаноўка відэакамеры» або прадаставіць згоду ўсіх уладальнікаў долевай уласнасці або іншых асоб, уласнасць якіх трапляе ў зону агляду, на такое размяшчэнне відэакамер і апрацоўку персанальных дадзеных.
3.7 Асаблівасці аказання Паслугі фізічным асобам (Абанентам 1-й і 2-й груп)
3.7.1 Аператар у рамках аказання Паслугі забяспечвае:
доступ да прагляду відэаінфармацыі з выкарыстаннем: праграмнага кліента, web-партала і мабільнага дадатку. Для доступу праз web-партал і мабільны дадатак выкарыстоўваюцца рэквізіты доступу (лагін і пароль) аўтарызацыі ў «Мой Белтэлекам». Для доступу Абанентаў 1-й групы, якія падключылі Паслугу ў складзе пакета паслуг або як дадатковую паслугу да базавай паслугі, выкарыстоўваюцца рэквізіты доступу (лагін і пароль) на базавую паслугу, у рамках якой актывавана Паслуга.
магчымасць прагляду інфармацыі ў рэжыме рэальнага часу (анлайн), а таксама інфармацыі, запісанай на працягу апошніх 15 альбо 30 сутак у залежнасці ад абранага тарыфнага плана, для Абанентаў 1-й групы - без магчымасці захавання, для Абанентаў 2-й групы - з магчымасцю захавання на знешні носьбіт.
3.7.2 Абаненту пакета паслуг лінеек «ЯСНА» і «Сямейны» Паслуга, якая аказваецца як дадатковая да базавай паслугі, або ў складзе пакетаў, даступная па адрасе аказання паслуг у складзе пакетаў (адрас адпавядае адрасу ўстаноўкі відэакамер).
3.7.3 Калі Паслуга аказваецца ў складзе пакета паслуг або як дадатковая да базавай паслугі, яе блакіроўка ажыццяўляецца ў адпаведнасці з умовамі блакіроўкі базавай паслугі і адначасова з базавай паслугай.
3.7.4 Абанент мае магчымасць самастойнага падключэння Паслугі праз сэрвіс «Мой Белтэлекам» для варыянта аказання Паслугі як дадатковай да базавай паслугі. Адключэнне Паслугі магчыма пры звароце Абанента ў Сэрвісны цэнтр.
3.8 Асаблівасці аказання Паслугі юрыдычным асобам і індывідуальным прадпрымальнікам (Абанентам 3-й групы)
Аператар у рамках аказання Паслугі:
- выдзяляе Абанентам рэквізіты доступу (лагін і пароль) для прагляду інфармацыі відэакамер з дапамогай карыстацкага праграмнага забеспячэння;
- забяспечвае магчымасць прагляду інфармацыі ў рэжыме рэальнага часу (анлайн), а таксама інфармацыі, запісанай на працягу апошніх 30 сутак (без магчымасці яе загрузкі/ спампавання);
- забяспечвае юрыдычным асобам, якія з'яўляюцца эксплуатуючай арганізацыяй, магчымасць прагляду інфармацыі ў рэжыме рэальнага часу (анлайн), а таксама інфармацыі, запісанай на працягу апошніх 30 сутак (без магчымасці яе загрузкі/спампавання) з відэакамер, устаноўленых у дамах, якія знаходзяцца ў зоне абслугоўвання названай эксплуатуючай арганізацыі.
4 Тэхнічныя патрабаванні да прылад для прагляду відэаінфармацыі
4.1 Для прагляду інфармацыі з відэакамер Абаненту неабходны.
4.1.1 доступ у сетку Інтэрнэт з хуткасцю перадачы даных не менш за:
- 3 Мбіт/с для дазволу відэакамеры 1,3 Мпікс;
- 5 Мбіт/с для дазволу відэакамеры 2 Мпікс;
- 7 Мбіт/с для дазволу відэакамеры 4 Мпікс;
- 9 Мбіт/с для дазволу відэакамеры 6 Мпікс;
- 11 Мбіт/с для дазволу відэакамеры 8 Мпікс.
4.1.2 прылады для прагляду відэаінфармацыі:
4.1.2.1 персанальны камп'ютэр з характарыстыкамі:
- АС Windows 7 (з апошнім ServicePack) і вышэй, DirectX 9 і вышэй;
- АЗП 4 Гб і больш;
- відэакарта NVidia GeForce 1 Гб або аналаг;
- працэсар Intel Core i5-7xxx або аналаг.
4.1.2.2 смартфон ці планшэтны камп'ютар з аперацыйнымі сістэмамі:
- Android 6.0 і вышэй;
- iOS 13 і вышэй.
4.1.3 карыстацкае праграмнае забеспячэнне:
- web-партал (https://myvideo.beltelecom.by) для браўзэраў:
- Microsoft EDGE 18 версіі і вышэй;
- Mozilla Firefox 67 версіі і вышэй;
- Google Chrome 58 версіі і вышэй;
- Opera 63 версіі і вышэй;
- Safari 12 версіі і вышэй;
- праграмны кліент (https://myvideo.beltelecom.by/download) для персанальнага камп'ютара з параметрамі, указанымі ў п. 4.1.2.1 гэтага Парадку;
˗ мабільны дадатак для смартфона ці планшэтнага камп'ютара з характарыстыкамі, азначанымі ў п. 4.1.2.2 гэтага Парадку.
5 Правы і абавязкі бакоў
5.1 Аператар абавязваецца
5.1.1 Размясціць у Дадатку «Мой Белтэлекам» інфармацыю аб даступнасці паслугі «Відэакантроль» для Абанентаў па адрасе ўстаноўкі відэакамер.
5.1.2 Размясціць інфармацыйныя налепкі/таблічкі «Вядзецца відэакантроль/відэаназіранне» ў месцах устаноўкі відэакамер.
5.1.3 Забяспечыць наяўнасць у крамах прыкладанняў App Store і Google Play дадаткаў «Відэакантроль» для мабільных прылад.
5.1.4 Захоўваць архіўную інфармацыю з відэакамер на працягу 30 каляндарных дзён з даты стварэння архіва, за выключэннем тарыфнага плану «Відэакантроль дом лайт», дзе тэрмін захоўвання інфармацыі складае 15 каляндарных дзён.
5.1.5 Ажыццяўляць інфармацыйную і кансультацыйную падтрымку Абанентаў па пытаннях доступу да інфармацыі праз дадатак «Відэакантроль» па тэлефоне службы тэхнічнай падтрымкі.
5.1.6 Накіроўваць на працягу 24 гадзін з моманту паступлення інфармацыі ад Абанента аб спыненні працы (праблемах у працы) відэакамер спецыяліста для высвятлення прычын няспраўнасці і яе наступнага ўстранення. Сумесна з Абанентам і эксплуатуючай арганізацыяй выяўляць выпадкі псавання, крадзяжу, наўмыснага пашкоджання відэакамер і ўстанаўліваць прычыны ўзнікнення няспраўнасцей.
5.1.7 Аператар ажыццяўляе пераразлік платы за паслугі электрасувязі ў выпадку няспраўнасці сеткі электрасувязі і поўнай адсутнасці доступу да паслуг не па віне Абанента больш за 36 гадзін з моманту рэгістрацыі заяўкі Абанента ў службе тэхнічнай падтрымкі Аператара.
5.2 Аператар мае права
5.2.1 Праводзіць рамонтныя і прафілактычныя работы ўчасткаў сеткі перадачы даных з часовым спыненнем выдаленага доступу да інфармацыі з відэакамер. Інфармацыя аб правядзенні такіх работ размяшчаецца загадзя на сайце Аператара www.beltelecom.by і сэрвісе «Мой Белтэлекам».
5.2.2 Прыпыняць аказанне Паслугі або цалкам спыніць яе аказанне ў адпаведнасці з наступам умоў п. 3.3.1 гэтага Парадку ці водгукам пісьмовай згоды простай большасці ад агульнай колькасці ўдзельнікаў сумеснага домаўладання, а ў выпадку падключэння Паслугі ў адпаведнасці з заключным Дадаткам аб аказанні паслугі «Відэакантроль» – скасаваць Дадатак у аднабаковым парадку пры невыкананні Абанентам прынятых на сябе абавязацельстваў.
5.2.3 Змяняць тарыфы, Парадак аказання Паслугі, апавяшчаючы пры гэтым Абанента не меней, чым за 10 каляндарных дзён шляхам размяшчэння адпаведнай інфармацыі на сайце Аператара www.beltelecom.by.
5.3 Абанент абавязваецца
5.3.1 Забяспечваць захаванасць і канфідэнцыяльнасць атрыманай ад Аператара інфармацыі, рэквізітаў доступу (лагіна і пароля). Своечасова аплачваць Паслугу.
5.3.2 Адсочваць на афіцыйным сайце Аператара www.beltelecom.by змяненні і дапаўненні, якія ўносяцца ў дадзены парадак аказання Паслугі і тарыфы на Паслугу.
5.3.3 Выконваць патрабаванні Закона Рэспублікі Беларусь ад 07.05.2021 № 99-З «Аб абароне персанальных дадзеных» і прымаць меры па забеспячэнні абароны персанальных дадзеных, атрыманых у працэсе карыстання паслугай, у адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 07.05.2021 № 99-З «Аб абароне персанальных дадзеных».
5.4 Абанент мае права
5.4.1 Паведамляць Аператару аб неналежнай якасці Паслугі, у тым ліку ў сувязі з няспраўнасцямі ў працы відэакамер і адлюстраванні інфармацыі ў дадатку «Відэакантроль» і сэрвісе «Мой Белтэлекам».
5.4.2 Атрымліваць кансультацыю спецыялістаў службы тэхнічнай падтрымкі Аператара па пытаннях доступу да інфармацыі праз дадаткі «Відэакантроль» па тэлефоне службы тэхнічнай падтрымкі.
5.5 Адказнасць бакоў
5.5.1 За невыкананне ці неналежнае выкананне абавязацельстваў па гэтым парадку Аператар і Абанент нясуць адказнасць у адпаведнасці з дзеючым заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.
5.5.2 Аператар вызваляецца ад адказнасці за:
- дзеянні трэціх асоб, якія мелі месца з прычыны невыканання Абанентам канфідэнцыяльнасці рэквізітаў доступу (лагіна і пароля), а таксама за наступствы такіх дзеянняў;
- часовую недаступнасць Паслугі з прычыны абясточання відэакамер пры правядзенні рамонтных (аднаўленчых) работ службамі электрасетак, тэхнічнага абслугоўвання прадстаўнікамі Аператара, аб якіх было папярэдне паведамлена згодна з п. 5.2.1 гэтага Парадку, а таксама з прычыны наступлення форс-мажорных абставін;
- пакрыццё магчымай прамой або ўскоснай шкоды, прычыненай трэцімі асобамі Абаненту і/ці яго маёмасці ў зоне бачнасці відэакамер.
5.5.3 Пры скасаванні дагаворных адносін і незвароце відэакамер, размешчаных Аператарам у адпаведнасці з п. 3.4 гэтага Парадку, у азначаныя дагаворам (дадаткам да дагавора) тэрміны Абанент выплачвае пеню за кожную нявернутую відэакамеру ў памеры 3% базавай велічыні за кожны дзень пратэрміноўкі звароту, але не больш за 3 базавыя велічыні за ўвесь перыяд пратэрміноўкі. Памер базавай велічыні вызначаецца на дату выстаўлення аплаты.
6 Кошт Паслугі і парадак аплаты Паслугі
Кошт Паслугі вызначаецца дзеючымі тарыфамі Аператара, зацверджанымі ва ўстаноўленым парадку.
6.1 Асаблівасці аплаты Паслугі для фізічных асоб, падключанай на падставе Дадатку аб аказанні паслугі «Відэакантроль»
6.1.1 З Абанентам заключаецца Дадатак аб аказанні Паслугі.
Дадатак аб аказанні паслугі заключаецца (падпісваецца) / у яго ўносяцца змяненні адным з азначаных спосабаў:
- рукапісным подпісам Абанента;
- лічбавым рукапісным подпісам з дапамогай планшэтнага камп'ютэра, дысплея і іншых праграмна-апаратных сродкаў.
6.1.2 Для разлікаў прымяняецца авансавая форма.
6.1.3 Аплата кошту Паслугі ажыццяўляецца ў выглядзе спісання сродкаў з асабовага рахунку, створанага ў разліковай сістэме Аператара, па зацверджаных дзеючых тарыфах, пачынаючы з даты актывацыі Паслугі.
6.1.4 Абанент пералічвае на асабовы рахунак грашовыя сродкі авансам і самастойна кантралюе наяўнасць станоўчага астатку для аплаты Паслугі.
6.1.5 Абавязковай умовай аказання Паслугі з'яўляецца станоўчы баланс асабовага рахунку.
6.1.6 Спісанне грашовых сродкаў з асабовага рахунку за Паслугу ажыццяўляецца штодня роўнымі долямі на працягу ўсяго месяца аказання Паслуг, прапарцыйна колькасці дзён у месяцы.
6.2 Асаблівасці аплаты Паслугі для фізічных асоб, падключанай як дадатковая да базавай паслугі.
6.2.1 Аказанне Паслугі афармляецца:
- шляхам падпісання Бланка заказу да Дадатку аб аказаннi пакетаў паслуг, доступу ў сетку Інтэрнэт (byfly), тэлебачання (ZALA), паслугі «Разумны дом» у Сэрвісным цэнтры Аператара;
-шляхам здзяйснення Абанентам канклюдэнтных дзеянняў (у момант падлучэння сэрвісу ў дадатку «Мой Белтэлекам»).
Бланк заказу можа падпісвацца адным з азначаных спосабаў:
- рукапісным подпісам Абанента;
- лічбавым рукапісным подпісам з дапамогай планшэтнага камп'ютэра, дысплея і іншых праграмна-апаратных сродкаў.
6.2.2 Для разлікаў прымяняецца авансавая форма.
6.2.3 Аплата Паслугі ажыццяўляецца ў выглядзе штодзённага спісання кошту Паслугі з асабовага рахунку базавай паслугі. Пры блакіроўцы базавай паслугі блакіруюцца ў тым ліку ўсе ўслугі і сэрвісы, налічэнні па якіх праводзіліся на асабовы рахунак базавай паслугі.
6.3 Асаблівасці аплаты Паслугі для юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў, а таксама юрыдычных асоб, якія з'яўляюцца кіруючай / эксплуатуючай арганізацыяй
Для аказання Паслугі з Абанентам заключаецца Дадатак аб аказанні паслугі «Відэакантроль», у якім указваецца парадак разлікаў.
7 Служба тэхнічнай падтрымкі
Служба тэхнічнай падтрымкі Паслугі функцыянуе па нумары 123. Графік працы службы - кругласутачна без выходных.
8 Прад'яўленне рэкламацый, вырашэнне рознагалоссяў
8.1 Пры невыкананні або неналежным выкананні Аператарам абумоўленых у дагаворных адносінах умоў, Абанент мае права прад'явіць рэкламацыю Аператару.
8.2 Парадак прад'яўлення і разгляду рэкламацый устаноўлены ў дагаворных адносінах.
9 Унясенне змяненняў і ўвядзенне ў дзеянне Парадку
9.1 Гэты Парадак устанаўліваецца Аператарам самастойна
9.2 Аператар мае права па сваім меркаванні ўносіць змяненні/дапаўненні ў дадзены Парадак, публікуючы апавяшчэнні аб унесеных змяненнях/дапаўненнях на сайце Аператара http://www.beltelecom.by.
9.3 Гэты Парадак уступае ў сілу з моманту яго зацвярджэння Аператарам.