Атрымаць інфармацыю аб паслугах электрасувязі, падключыць іх або аформіць куплю ад вядучай тэлекамунікацыйнай кампаніі краіны "Белтэлекам" у Смаргоні цяпер стала яшчэ камфортней.
Пасля рэканструкцыі, 24 лістапада, сэрвісны цэнтр "Белтэлекам" у Смаргоні расчыніў свае дзверы для кліентаў.
Урачыстае адкрыццё сэрвіснага цэнтра "Белтэлекам" у Смаргоні стала сапраўдным святам для работнікаў Смаргонскага занальнага вузла электрасувязі, яго абанентаў і ўсіх запрошаных гасцей.
У свой» другі «дзень нараджэння Смаргонскі сэрвісны цэнтр "Белтэлекам" сустракаў выдатным сонечным лістападаўскім днём, яго новае аблічча, новы прынцып арганізацыі абслугоўвання кліентаў, новыя тэхналогіі і паслугі - такім паўстаў "імяніннік" у дзень свайго нараджэння.
На ўрачыстым адкрыцці сэрвіснага цэнтра "Белтэлекам" у Смаргоні прысутнічалі ганаровыя госці:
Канстанцін Канстанцінавіч Шульган - Міністр сувязі і інфарматызацыі Рэспублікі Беларусь;
Наталля Анатольеўна Аляшкевіч - памочнік Міністра сувязі і інфарматызацыі Рэспублікі Беларусь,
Сяргей Мікалаевіч Кудзяньчук - старшыня Смаргонскага раённага Савета дэпутатаў,
Аляксандр Іванавіч Сянчыла - намеснік дырэктар па тэхнічных пытаннях Гродзенскага філіяла "Белтэлекам";
Аляксандр Станіслававіч Нікадон - начальнік Смаргонскага занальнага вузла электрасувязі Гродзенскага філіяла "Белтэлекам".
Абноўлены сэрвісны цэнтр» Белтэлекам " разбіты на 4 зоны. Першая-рэалізацыя тавару, другая – Дзіцячы куток, трэцяя – праца з фізічнымі асобамі, чацвёртая – зона абслугоўвання юрыдычных асоб.
З прывітальным словам выступілі:
Канстанцін Канстанцінавіч Шульган і Сяргей Мікалаевіч Кудзяньчук, якія выказалі словы падзякі за прыгожы і абноўлены сэрвісны цэнтр, пажадаўшы супрацоўнікам і наведвальнікам цэнтра атрымліваць задавальненне ад працы і якасныя паслугі і сэрвісы ад "Белтэлекам".
Бо менавіта тут, у сэрвісным цэнтры кампаніі, можна вырашыць пытанні па рамонце і абслугоўванні абсталявання электрасувязі, абмеркаваць фінансавыя аспекты супрацоўніцтва і непасрэдна заключыць дамову на: відэакантроль, тарыфныя планы лінейкі «ЯСНА», высакахуткасны Інтэрнэт byfly, лічбавае інтэрактыўнае Тэлебачанне ZALA, набыць тавар у растэрміноўку, а таксама на многія іншыя паслугі і сэрвісы.
Пры мадэрнізацыі сэрвіснага цэнтра былі ўлічаны не толькі ўсе сучасныя падыходы да сэрвіснага абслугоўвання, але і патрабаванні "Дзяржаўнай праграмы сацыяльнай абароны на 2021-2025 гады".
Быў выкананы якасны і ўдумлівы падыход да стварэння безбар'ернага асяроддзя для людзей з абмежаванымі магчымасцямі.
Няхай будучыня Смаргонскага занальнага вузла электрасувязі будзе насычана цікавымі і перспектыўнымі праектамі, а вынікі работы прыносяць задавальненне. Дабрабыту, поспехаў, і ўпэўненасці ў заўтрашнім дні! Старт работы абноўленага і сучаснага сэрвіснага цэнтра» Белтэлекам " дадзены!