1 Агульныя палажэнні 1.1 Наступны дакумент устанаўлівае парадак узаемаадносін паміж Рэспубліканскім унітарным прадпрыемствам электрасувязі «Белтэлекам» (далей - «Выканаўца») і юрыдычнай, фізічнай асобай або індывідуальным прадпрымальнікам (далей - «Заказчык»), заказвайце прадстаўляецца Выканаўцам паслугу «WEB-праграміраванне» (далей - Паслуга) . 1.2 Паслуга «WEB-праграміраванне» прадастаўляецца Выканаўцам на дагаворнай аснове. 1.3 Узаемныя абавязкі Выканаўца і Заказчыка ўсталёўваюцца ў Дагаворы аб аказанні Паслугі. 1.4 Дадзены дакумент уводзіцца наўзамен Парадку аказання паслугі «Web-праграміраванне», зацверджанага 25.06.2007. 2 Тэрміны, азначэнні і скарачэнні 2.1 У дадзеным Парадку прымяняюцца наступныя тэрміны з адпаведнымі азначэннямі: Брыф - творча-тэхнічнае заданне Заказчыка на распрацоўку вэб-сайта. Заказчык - юрыдычная асоба, індывідуальны прадпрымальнік або фізічная асоба, які мае дагаворныя адносіны з РУП «Белтэлекам» на аказанне паслугі «Web-праграміраванне». WEB - праграміраванне - паслуга РУП "Белтэлекам" па распрацоўцы і стварэнню вэб-сайтаў рознай ступені складанасці, у тым ліку тых, якія змяшчаюць web-прыкладанні (не з'яўляецца паслугай электрасувязі). 3 Аказанне паслуг і іх аплата 3.1 Каб атрымаць Паслугу Заказчыку неабходна звярнуцца да спецыяліста Выканаўца па тэлефоне +375172173593(91) (наяўнасць пісьмовай заяўкі неабавязкова) і запоўніць брыф на стварэнне сайта. Па жаданні Заказчыка спецыяліст Выканаўца выязджае ў офіс Заказчыка. 3.2 Па выніках праведзенага аналізу заяўкі Заказчыка Выканаўца распрацоўвае і ўзгадняе з Заказчыкам калькуляцыю Паслугі і графік выканання работ. 3.3 У выпадку станоўчага рашэння Заказчыка заключаецца Дагавор аб аказанні Паслугі. 3.4 Выканаўца ажыццяўляе распрацоўку вэб-сайта ў адпаведнасці з узгодненым дызайнам, тэхнічным заданнем і графікам выканання работ. Работы ажыццяўляюцца паэтапна і ўзгадняюцца з Заказчыкам. 3.5 Па заканчэнні работ па распрацоўцы вэб-сайт перадаецца Заказчыку. Пры неабходнасці спецыяліст Выканаўца дапамагае напоўніць сайт Заказчыка інфармацыяй. Спецыялісты Выканаўца сумесна з Заказчыкам тэстуюць вэб-сайт і ўносяць змены з улікам заўваг Заказчыка. 3.6 Аплата Паслугі ажыццяўляецца Заказчыкам на ўмовах i ў тэрмiны, вызначаныя Дагаворам аб аказанні Паслугі. 3.7 У выпадку адмовы Заказчыка ад Паслугі ў працэсе аказання Паслуг Заказчык ажыццяўляе аплату за фактычна аказаныя Паслугі. 3.8 Пры станоўчых выніках тэсціравання праводзіцца канчатковы разлік. Заказчык аплачвае фактычны кошт аказанай Паслугі за вылікам сумы авансавага плацяжу. 4 Прад'яўленне прэтэнзій, рашэнне рознагалоссяў 4.1Пры невыкананнi або неналежным выкананнi Выканаўцам абумоўленых у Дагаворы аб аказанні Паслугі абавязацельстваў, Заказчык мае права прад'явіць Выканаўцу рэкламацыю ў пісьмовым выглядзе. 4.2 Выканаўца разглядае прэтэнзіі Заказчыка Паслугі ў парадку, устаноўленаму заканадаўствам Рэспублікі Беларусь, і згодна з патрабаваннямі стандартаў прадпрыемства па разглядзе зваротаў карыстальнікаў. 4.3 Рознагалоссі, звязаныя з Дагаворам аб аказанні Паслугі, якія не могуць быць вырашаныя Бакамі шляхам перамоваў, а таксама ў парадку разгляду прэтэнзій, разглядаюцца ў судовым парадку ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь. 5 Унясенне змяненняў і ўвядзенне ў дзеянне парадку 5.1 Гэты Парадак устанаўліваецца Выканаўцам самастойна і ўступае ў сілу з моманту яго зацвярджэння Выканаўцам. 5.2 Выканаўца мае права па сваім меркаванні ўносіць змены (дапаўненні) у дадзены Парадак, публікуючы унесеныя змены/дапаўненні на вэб-сайце Выканаўца. Друк