ПАРАДАК АКАЗАННЯ ПАСЛУГ У СКЛАДЗЕ ПАКЕТАЎ 1. Агульныя палажэнні 1.1 Гэты дакумент устанаўлівае парадак узаемаадносін паміж Рэспубліканскім унітарным прадпрыемствам электрасувязі «Белтэлекам» (далей - Аператар) і фізічнай, юрыдычнай асобай або індывідуальным прадпрымальнікам, (далей - Абанентам), якія выкарыстоўваюць Пакеты паслуг, якія аказваюцца Аператарам. 1.2 Пакет паслуг прадастаўляецца на дагаворнай аснове. 1.3 Паслугі, якія ўваходзяць у Пакет паслуг, не з'яўляюцца патэнцыйна небяспечнымі для жыцця, здароўя і спадчыннасці чалавека, маёмасці і навакольнага асяроддзя. 1.4 Пры аказанні паслуг, якія ўваходзяць у склад Пакета паслуг, Аператар выкарыстоўвае абсталяванне, сертыфікаванае ў Нацыянальнай сістэме пацвярджэння адпаведнасці Рэспублікі Беларусь. 1.5 Паслугі аказваюцца Аператарам на падставе Ліцэнзіі №02140 / 487, выдадзенай Міністэрствам сувязі і інфарматызацыі Рэспублікі Беларусь на падставе рашэння ад 20 жніўня 2004 года №47. 1.6 Паслугі прадастаўляюцца Абаненту пры наяўнасці ў яго ўласнасці, валоданні або карыстанні Абаненцкага абсталявання (камп'ютара, стацыянарнага тэлефоннага апарата, мабільнага тэлефоннага апарата і да т.п.), сертыфікаванага ў Нацыянальнай сістэме пацвярджэння адпаведнасці Рэспублікі Беларусь. 1.7 Абаненту неабходна мець навыкі працы з Абаненцкім абсталяваннем для карыстання Пакетам паслуг. 1.8 Гэты Парадак ўводзіцца замест Парадку аказання паслуг у складзе пакетаў ад 13.01.2022. 2. Тэрміны і азначэнні У гэтым дакуменце прымяняюцца наступныя тэрміны з адпаведнымі азначэннямі: LTE – Long Term Evolution (доўгачасовае развіццё) – стандарт бесправадной высакахуткаснай перадачы даных чацвёртага пакалення (4G). SIM-карта — абаненцкі модуль, які знаходзіцца ва ўласнасці Аператара і прадастаўляецца ў карыстанне Абаненту, з дапамогай якога забяспечваецца ідэнтыфікацыя Абанента і доступ Абаненцкага абсталявання да сеткі сувязі Аператара праз мадэм LTE. SSID - Service Set Identifier - назва бесправадной сеткі Wi-Fi; STB (Set Top Box) - канцавое абсталяванне (прыстаўка), неабходнае для прадастаўлення паслуг тэлебачання ZALA (інтэрактыўнага і эфірнага). Wi-Fi - тэхналогія пабудовы бесправадных сетак перадачы даных, стандартызаваная IEEE 802.11a/b/g/n/ac. Абанент - фізічная або юрыдычная асоба, індывідуальны прадпрымальнік, якія заключылі з Аператарам Дагавор аб аказанні паслуг электрасувязі (далей - Дагавор), Дадатак аб аказанні Пакета паслуг, Дадатак аб аказанні паслуг тэлефоннай сувязі для пакета паслуг «Універсал» (далей - Дадатак на паслугі тэлефоннай сувязі). Абаненцкае абсталяванне (прылада) — якое падключаецца да мадэма LTE, якое выкарыстоўваецца Абанентам у мэтах доступу да паслуг (напрыклад, стацыянарны тэлефонны апарат, камп'ютар, смартфон, тэлевізар (з функцыяй Smart) і да т.п.) Базавы пакет тэлебачання ZALA - набор тэлеканалаў розных жанраў з інтэрактыўнымі функцыямі або без іх. Блакаванне – часовае прыпыненне Аператарам доступу Абанента да Пакета паслуг па заяўленым запыце Абанента або прымусова, у выпадку невыканання Абанентам дагаворных абавязацельстваў. Дадатковы пакет тэлебачання ZALA - набор тэлевізійных каналаў пэўнай тэматыкі, падключэнне якога магчыма пры афармленні дагаворных адносін на Пакет паслуг, які ўключае базавы пакет тэлебачання ZALA. Дадатковыя паслугі – паслугі электрасувязі, якія аказваюцца Аператарам у дадатак да асноўных паслуг згодна з відавочна выяўленым запытам Абанента. Зона абслугоўвання – заяўленая аператарам электрасувязі тэрыторыя, у межах якой аператар электрасувязі аказвае паслугі сотавай рухомай электрасувязі ў адпаведнасці з устаноўленымі параметрамі (паказчыкамі) якасці. Кабінет карыстальніка - інфармацыйная сістэма па кантролю стану асабовага рахунку, плацяжоў і кіравання паслугамі, прызначаная для Абанента. Карта экспрэс-аплаты - карта, якая змяшчае ідэнтыфікацыйныя даныя, неабходныя для папаўнення асабовага рахунку Абанента. Асабовы рахунак - рэгістр аналітычнага ўліку ў разліковай сістэме Аператара, прызначаны для адлюстравання аперацый па аказанні паслуг сувязі Абаненту і налічэнні плацяжоў. Мадэм LTE – прылада, якая падтрымлівае стандарт LTE, што знаходзіцца ва ўласнасці Аператара і прадастаўляецца ў карыстанне Абаненту, з дапамогай якога забяспечваецца доступ Абаненцкага абсталявання да Паслуг Аператара. Канцавое абсталяванне – камплект абсталявання Аператара, які выкарыстоўваецца для аказання паслуг (мадэм, мадэм LTE, прыстаўка, SIM-карта). Справаздачны перыяд – месяц аказання паслугі, які пачынаецца першым днём месяца ці днём падключэння паслугі Абанентам і заканчваецца апошнім днём каляндарнага месяца. Пакет паслуг - камерцыйная прапанова Аператара па аказанні паслуг электрасувязі ў пэўным наборы (згодна выбрнаму Пакету паслуг і тарыфам). Прадстаўнік Аператара - асоба, якая мае права ажыццяўляць пэўныя дзеянні (афармленне дагаворных адносін, настройка падключэння да сеткі) ад імя Аператара. Сэрвіс «Мой Белтэлекам» - сэрвіс самаабслугоўвання абанентаў, даступны праз вэб-партал my.beltelecom.by і дадатак «Мой Белтэлекам» (для аперацыйных сістэм iOS і Android). Сэрвісы - пашыраныя магчымасці Паслуг, якімі Абанент можа скарыстацца ў дапаўненне да іх. Тарыфны план - сукупнасць тарыфаў і іншых умоў у дачыненні да прапанаванага пераліку паслуг, якія Аператар вызначае самастойна ва ўстаноўленым парадку. Тэхнічная магчымасць – наяўнасць абаненцкай лініі (фізічнай лініі паміж месцам аказання пакета паслуг Абаненту і вузлом электрасувязі Аператара), свабодных партоў падключэння на абсталяванні вузла электрасувязі Аператара, з улікам бесправадных тэхналогій і зоны абслугоўвання, наяўнасць у Аператара канцавога абсталявання, знаходжання Абанента ў зоне абслугоўвання сеткі LTE, адпаведнасць тэхнічных параметраў абаненцкай лініі патрабаванням для забеспячэння параметраў якасці паслуг у складзе пакета. Паслуга «Разумны дом» - тэлематычная паслуга па арганізацыі ў памяшканні (на тэрыторыі) абанента сеткі бесправадных датчыкаў, кіруючых прылад, прылад відэаназірання (канцавыя прылады), а таксама забеспячэння функцый маніторынгу стану бяспекі, кіравання камфортам і рэсурсазберажэннем у памяшканні (на тэрыторыі) Абанента. Паслуга «Відэакантроль» - тэлематычная паслуга электрасувязі па перадачы карыстальніку відэаінфармацыі ад відэакамер ў рэжыме рэальнага часу і запісанай з відэакамер. Паслуга «Забеспячэнне бяспекі сеткавага трафіку» паслуг доступу ў сетку Інтэрнэт - дадатковая паслуга byfly, якая забяспечвае фільтраванне ўваходнага трафіку, міжсеткавае экранаванне і абарону ад розных тыпаў размеркаваных нападаў (DDoS-атак) у адпаведнасці з патрабаваннямі заканадаўства. Паслуга «Пастаянны доступ у сетку Інтэрнэт на базе сеткі LTE» – паслуга перадачы даных, якая прадастаўляе абаненту стацыянарны бесправадны шырокапалосны абаненцкі доступ у сетку Інтэрнэт (далей – паслуга Інтэрнэт LTE). Паслуга byfly - паслуга доступу ў сетку Інтэрнэт пад гандлёвай маркай byfly. Паслуга ZALA - паслуга тэлебачання. У межах гандлёвай маркі ZALA Аператар аказвае наступныя паслугі: - паслуга IPTV (інтэрактыўнае тэлебачанне ZALA); - паслуга ЭТ (эфірнае тэлебачанне ZALA); - паслуга ІТ (інтэрнэт-тэлебачанне SMART ZALA). Паслугі - паслуга byfly, паслуга ZALA, паслуга тэлефоннай сувязі, паслуга «Разумны дом», паслуга Інтэрнэт LTE, а таксама дадатковыя паслугі/сэрвісы, якія ўваходзяць у склад Пакета паслуг. Абаненцкая плата - штомесячная плата абанента за Пакет паслуг, уключаючы за дадатковыя паслугі (за выключэннем тых, якія аплачваюцца асобна), у адпаведнасці з тарыфным планам. 3. Афармленне дагаворных адносін 3.1 Кансультацыі і афармленне дагаворных адносін на Пакет паслуг ажыццяўляюцца ў службах продажаў Аператара. 3.2 Пры наяўнасці ў Аператара тэхнічнай магчымасці прадастаўлення паслуг, якія ўваходзяць у Пакет паслуг, прадстаўнік Аператара афармляе дагаворныя адносіны з Абанентам, выдае унікальныя рэквізіты (лагін, пароль) і інфармуе аб парадку разлікаў. Неабходнай умовай афармлення дагаворных адносін на Пакет паслуг з'яўляецца адсутнасць запазычанасці Абанента за паслугі электрасувязі на дату заключэння Дадатка аб аказанні Пакета паслуг. 3.3 Пасля афармлення дагаворных адносін прадстаўнік Аператара пры неабходнасці выдае Абаненту на тэрмін дзеяння Дадатка канцавое абсталяванне: - камплект абсталявання STB; - камплект мадэмнага абсталявання; - SIM-карту; - кантролер і базавы камплект датчыкаў «Разумны дом». Дадатковая плата за карыстанне названым абсталяваннем не спаганяецца. 3.4 Узаемныя правы і абавязкі Аператара і Абанента ўстанаўліваюцца ў Дагаворы аб аказанні паслуг электрасувязі і Дадатку аб аказанні Пакета паслуг. 3.5. Фізічная асоба пры заключэнні дагаворных дакументаў прадстаўляе Аператару дакумент, які пацвярджае яе асобу. Прадстаўнік фізічнай асобы пры заключэнні дагаворных дакументаў прадстаўляе Аператару дакумент, які пацвярджае паўнамоцтвы, і дакумент, які пацвярджае асобу. 3.6 У дапаўненне да Пакета паслуг, які ўключае паслугу ZALA, Абанент можа аформіць аказанне дадатковых пакетаў і сэрвісаў паслугі ZALA ў любым іх спалучэнні ў адпаведнасці з дзеючымі тарыфамі. 3.7 У дапаўненне да Пакета паслуг, які ўключае паслугу byfly, Абанент можа аформіць аказанне сэрвісаў у любым іх спалучэнні ў адпаведнасці з дзеючымі тарыфамі. 3.8 У дапаўненне да Пакета паслуг, які ўключае паслугу тэлефоннай сувязі, Абанент можа аформіць аказанне дадатковых паслуг і сэрвісаў у любым іх спалучэнні ў адпаведнасці з дзеючымі тарыфамі. 3.9 У дапаўненне да Пакета паслуг, які ўключае паслугу «Разумны дом», Абанент можа аформіць прадастаўленне дадатковых датчыкаў і відэакамеры ў любым іх спалучэнні ў адпаведнасці з дзеючымі тарыфамі. 3.10 Працэдура падпісання Дагавора аб аказанні паслуг электрасувязі і Дадатка аб аказанні Пакета паслуг выконваецца згодна з патрабаваннямі нарматыўных дакументаў Аператара ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь. Дагавор заключаецца (падпісваецца)/у дагавор уносяцца змены адным з названых спосабаў: - рукапісным подпісам Абанента; - лічбавым рукапісным подпісам з дапамогай планшэтнага камп’ютара, дысплея і іншых праграмна-апаратных сродкаў. Прадстаўнік Аператара мае права ажыццяўляць фота- або відэафіксацыю Абанента пры заключэнні Дагавора. 3.11 У дапаўненне да Пакета паслуг, які не ўключае паслугу «Відэакантроль», фізічныя асобы могуць аформіць прадастаўленне дадатковай паслугі «Відэакантроль» у адпаведнасці з дзеючымі тарыфамі і на ўмовах, указаных у Парадку аказання паслугі «Відэакантроль» у жылых дамах, размешчаным на сайце Аператара www.beltelecom.by. 3.12 У дапаўненне да Пакета паслуг Абанент можа аформіць аказанне дадатковай паслугі «SMS-апавяшчэнне аб набліжэнні да парога адключэння» ў адпаведнасці з дзеючымі тарыфамі. 3.13 У дапаўненне да Пакета паслуг, які ўключае паслугу Інтэрнэт LTE, Абанент можа аформіць аказанне наступных дадатковых паслуг і сэрвісаў тэлефоннай сувязі, byfly, ZALA у адпаведнасці з дзеючымі тарыфамі: - SMS-апавяшчэнне аб набліжэнні да парога адключэння; - «Бяспечны Інтэрнэт»; - паслугі антывіруснай абароны; - «Бацькоўскі кантроль»; - «Бацькоўскі кантроль для мабільных прылад»; - «Доступ да музычных і відэасэрвісаў»; - «Прадастаўленне доступу да інтэрнэт-тэлебачання з выкарыстаннем тэлевізійнай прыстаўкі SMART ZALA»; - «Музычны марафон»; - «Мінскі нумар»; - «Віртуальны нумар»; - «Аўдыёканферэнцыя»; - дадатковыя віды паслуг («Скарочаны набор нумара», «Чаканне выкліку», «Перадача выкліку», «Злучэнне без набору нумара» і інш.). 3.14 Пералік паслуг, якія аказваюцца Абаненту, вызначаецца выбраным Абанентам Тарыфным планам з улікам іншых паслуг, замоўленых Абанентам дадаткова ў адпаведнасці з дзеючымі прапановамі Аператара і (або) трэціх асоб, а таксама вызначаецца магчымасцямі Абаненцкага абсталявання і наяўнасцю тэхнічнай магчымасці іх аказання. 3.15 Абанент абавязаны прадаставіць Аператару ў мэтах заключэння і выканання Дагавора неабходныя дакументы і дакладныя звесткі аб сабе ў аб'ёме, які вызначаецца Аператарам. У выпадку змянення названых звестак Абанент абавязаны прадаставіць Аператару новыя дакументальна пацверджаныя даныя. 3.16 Аператар мае права не выдзяляць Абаненту ў карыстанне больш за 5 абаненцкіх нумароў. Падключэнне Абанента на ўмовах тарыфнага плана «ЯСНА Сацыяльны» ажыццяўляецца не больш за 1 (адно) падключэнне на 1 Абанента–фізічную асобу. Тэрмін падключэння Абанента на ўмовах тарыфнага плана «ЯСНА Сацыяльны» ўстанаўліваецца ў адпаведнасці з тэрмінам дзеяння дакументаў, якія пацвярджаюць права падключэння. Да заканчэння тэрміну дзеяння ўказаных дакументаў, Абаненту трэба пацвердзіць прадаўжэнне іх дзеяння, у адваротным выпадку Аператар пакідае за сабой права па заканчэнні ўказанага тэрміну без апавяшчэння Абанента змяніць тарыфны план «ЯСНА Сацыяльны» – на тарыфны план «ЯСНА 100». 4. Актывацыя і прадастаўленне Паслуг 4.1 Агульныя ўмовы 4.1.1 Падключэнне канцавога абсталявання і настройка паслуг, якія ўваходзяць у Пакет паслуг, можа ажыццяўляцца прадстаўніком Аператара. Дата выезду прадстаўніка Аператара вызначаецца па ўзгадненні з Абанентам на момант падпісання Дадатка аб аказанні Пакета паслуг. Мантажныя работы па дадатковай пракладцы / ўкладцы абаненцкай праводкі ў памяшканні Абанента могуць ажыццяўляцца Аператарам пры іх папярэднім заказе Абанентам у службе продажаў і згодна з дзеючымі тарыфамі Аператара. 4.1.2 Пры аказанні пакета паслуг, які ўключае паслугу Інтэрнэт LTE, Абаненту прадастаўляецца магчымасць карыстацца тэставым перыядам. Скарыстаць тэставы перыяд можна толькі адзін раз. Тэрмін тэставага перыяду - 3 каляндарныя дні. 4.1.3 Аператар не ажыццяўляе работы па ўстаноўцы і / або настройцы аперацыйнай сістэмы на абсталяванні Абанента. 4.1.4 Аказанне паслуг, уключаных у Пакет паслуг, асобам, якія прайшлі ідэнтыфікацыю па лагіне і паролі (у тым ліку і праз Кабінет карыстальніка і «Мой Белтэлекам»), разглядаецца як аказанне Паслуг Абаненту. Дзеянні асобы, ідэнтыфікаванай як Абанент, лічацца дзеяннямі Абанента. 4.1.5 Для адмовы ад аказання Паслуг Абаненту неабходна звярнуцца ў службу продажаў Аператара для скасавання Дадатка аб аказанні Пакета паслуг, вяртання ўсіх выдадзеных камплектаў канцавога абсталявання. 4.1.6 Статыстыка па паслугах, аказаных у складзе Пакета паслуг, даступная Абаненту праз Кабінет карыстальніка па адрасе https://issa.beltelecom.by і праз вэб-партал my.beltelecom.by сэрвісу «Мой Белтэлекам». 4.1.7 Рэквізіты доступу (лагін і пароль) у Кабінет карыстальніка Аператар перадае Абаненту на момант заключэння Дадатка аб аказання Пакета паслуг (адлюстроўваюцца ў Бланку замовы да Дадатка). 4.1.8 Пакет паслуг прызначаны для самастойнага спажывання Абанентам (членамі яго сям'і, асобамі, якія пастаянна пражываюць з Абанентам) і не прадугледжвае перадачу права карыстання ім трэцім асобам для аказання імі паслуг электрасувязі. 4.1.9 Абанент самастойна аплачвае кошт электраэнергіі, якая спажываецца Канцавым абсталяваннем, якое выкарыстоўваецца для атрымання Пакета паслуг. 4.1.10 Каб пазбегнуць пашкоджанняў канцавога абсталявання, прадастаўленага Аператарам, выкліканых уплывам метэаралагічных з'яў (навальнічныя разрады і да т.п.), Абанент павінен выключаць яго з сеткі электрасілкавання і тэлефоннай сеткі пры ўзнікненні такіх умоў. 4.1.11 Зварот або замена няспраўнага канцавога абсталявання, прадастаўленага Аператарам Абаненту для карыстання Паслугамі, ажыццяўляецца Абанентам у Службах продажу Аператара або, па ўзгадненні з Абанентам - пры выездзе спецыяліста непасрэдна да Абанента. 4.1.12 Пры замене або вяртанні канцавога абсталявання Абанент абавязаны прадаставіць яго ў камплектацыі, якая адпавядае «Акту прыёму-перадачы абсталявання», аформленым пры заключэнні дагаворных адносін, у належным стане і чыстым выглядзе. 4.1.13 Пры звароце Абанента з прычыны непрацаздольнасці паслуг і ўстанаўлення факта фізічнага пашкоджання або страты Абанентам SIM-карты ажыццяўляецца яе замена згодна з дзеючымі тарыфамі. Звыш тарыфу спаганяецца кошт SIM-карты, указаны ў «Акце прыёму-перадачы абсталявання». 4.1.14 Пры скасаванні Дадатку аб аказанні Пакетаў паслуг і невяртанні канцавога абсталявання ва ўказаныя ў Дадатку тэрміны Абанент па кожнай адзінцы нявернутага канцавога абсталявання аплачвае пеню ў памеры 3% ад базавай велічыні за кожны дзень пратэрміноўкі вяртання, але не больш за 3 базавыя велічыні за ўвесь перыяд пратэрміноўкі за кожную адзінку нявернутага абсталявання. Памер базавай велічыні вызначаецца на дату выстаўлення аплаты. Пры невяртанні або пашкоджанні SIM-карты Абанент аплачвае кошт SIM-карты ў поўным аб'ёме згодна з коштам, указаным у «Акце прыёму-перадачы абсталявання». 4.1.15 Канцавое абсталяванне, у тым ліку SIM-карта і іншыя тэхнічныя сродкі, якія прадастаўляюцца Аператарам для аказання Пакета паслуг і дадатковых паслуг Абаненту, з'яўляюцца ўласнасцю Аператара і прадастаўляюцца Абаненту толькі ў мэтах належнага выканання дагавора. Абанент абавязаны не здзяйсняць дзеянняў, накіраваных на ўмяшанне ў канцавое абсталяванне, у т.л. SIM-карту і (або) яе праграмнае забеспячэнне і змяненне, дапаўненне, капіраванне SIM-карты і (або) яе праграмнага забеспячэння, а таксама ўмяшанне ў іншыя тэхнічныя сродкі, якія прадастаўляюцца Аператарам для аказання Паслуг Абаненту, і змяненне без узгаднення з Аператарам. Абанент нясе адказнасць за страты, прычыненыя Аператару ў выніку ўказаных дзеянняў, у адпаведнасці з заканадаўствам. 4.1.16 У выпадку невыканання Абанентам норм карыстання сеткай перадачы даных і доступу ў сетку Інтэрнэт, размешчаных на сайце www.beltelecom.by, www.byfly.by, і ажыццяўлення дзеянняў, якія наносяць шкоду іншым Абанентам, (напрыклад: масавыя рассылкі спаму, сеткавыя хакерскія атакі) або пры ўзнікненні ў Аператара падстаў меркаваць, што Абанентам здзяйсняюцца дзеянні, якія прычыняюць эканамічную шкоду Аператару, Аператар пакідае за сабой права прыняць меры да недапушчэння такога роду дзеянняў аж да спынення доступу да Пакета паслуг з наступным скасаваннем дагаворных адносін у аднабаковым парадку без звароту ў суд. 4.2 Асаблівасці аказання паслуг byfly ў складзе Пакетаў паслуг 4.2.1 Умовы аказання паслугі byfly адлюстроўваюцца ў дакуменце «Парадак аказання паслуг доступу ў сетку Інтэрнэт byfly», размешчаным на сайце www.byfly.by. 4.2.2 Заказ / адмена заказу сэрвісаў да паслугі byfly, даступныя Абаненту праз Кабінет карыстальніка па адрасе https://issa.beltelecom.by і праз сэрвіс «Мой Белтэлекам». 4.2.3 У рамках аказання паслугі byfly Аператар здзяйсняе ў памяшканні Абанента наладку праваднога злучэння для падключэння паслуг доступу да сеткі Інтэрнэт byfly толькі на адну прыладу (камп’ютар) Абанента і аднаго злучэння Wi-Fi без збірання дадатковай платы. 4.2.4 Паслуга «Забеспячэнне бяспекі сеткавага трафіку» паслуг доступу ў сетку Інтэрнэт аказваецца з дапамогай спецыялізаваных апаратна-праграмных сродкаў Аператара ў выглядзе аднаго з набораў мер, якія прымяняюцца. Паслуга прадастаўляецца на ўмовах «Парадку аказання паслуг доступу ў сетку Інтэрнэт byfly» і дзеючых тарыфаў і ў адпаведнасці з патрабаваннямі заканадаўства Рэспублікі Беларусь юрыдычным асобам, якія з'яўляюцца дзяржаўнымі органамі і арганізацыямі, у абавязковым парадку, а таксама іншым юрыдычным асобам і індывідуальным прадпрымальнікам - па іх запыце пры наяўнасці тэхнічнай магчымасці. 4.3 Асаблівасці аказання паслуг ZALA ў складзе Пакетаў паслуг 4.3.1 Умовы аказання паслугі ZALA адлюстроўваюцца ў дакуменце «Парадак аказання паслуг тэлебачання ZALAТМ», размешчаным на сайце www.ZALA.by 4.3.2 Заказ / адмена заказу сэрвісаў паслугі ZALA, даступныя Абаненту праз Кабінет карыстальніка па адрасе https://issa.beltelecom.by і праз сэрвіс «Мой Белтэлекам». 4.3.3 У рамках аказання паслугі інтэрактыўнага тэлебачання ZALA Аператар здзяйсняе ў памяшканні Абанента падключэнне асноўнага STB (для базавага пакета тэлебачання ZALA) і дадатковых STB (пры іх дадатковым заказе) без збірання дадатковай платы. 4.3.4 Аказанне паслуг, якія ўваходзяць у склад пакета, арганізуецца па адрасе ўстаноўкі канцавога абсталявання, за выключэннем паслугі эфірнага тэлебачання ZALA, якая можа быць арганізавана ў любым населеным пункце Рэспублікі Беларусь з упэўненым прыёмам тэлевізійнага сігналу. Пры гэтым падключэнне і настройка STB для эфірнага тэлебачання ZALA робіцца абанентам самастойна. 4.4 Асаблівасці падключэння дадатковых STB на адну абаненцкую лінію для аказання паслуг інтэрактыўнага тэлебачання ZALA 4.4.1 Пры наяўнасці ў Аператара тэхнічнай магчымасці па заяўцы Абанента можа быць арганізавана падключэнне дадатковых STB на адну абаненцкую лінію. Падключэнне дадатковых STB ажыццяўляецца ў рамках заключанага Дадатка аб аказанні Пакета паслуг. 4.4.2 Устаноўка дадатковых STB на адну абаненцкую лінію для Пакета паслуг «Рацыянальны» не выконваецца. 4.4.3 Падключэнне / адключэнне дадатковых STB ажыццяўляецца пры звароце Абанента ў службу продажаў. 4.4.4 Пры афармленні дагаворных адносін Абанент для кожнага падключаемага STB выбірае адзін з базавых пакетаў тэлебачання ZALA ў адпаведнасці з дзеючымі тарыфамі. 4.4.5 У дапаўненне да абранага базавага пакета Абанент можа выбраць дадатковыя пакеты і сэрвісы тэлебачання ZALA ў любым іх спалучэнні ў адпаведнасці з дзеючымі тарыфамі. Асобна ад базавага пакета дадатковыя пакеты і сэрвісы тэлебачання ZALA не прадастаўляюцца. 4.4.6 Пры падключэнні дадатковых STB спаганяецца аднаразовая плата за кожнае падключэнне згодна з дзеючымі тарыфамі. 4.5 Асаблівасці аказання паслуг тэлефоннай сувязі ў складзе Пакетаў паслуг 4.5.1 Умовы аказання паслуг тэлефоннай сувязі ўстанаўліваюцца Правіламі аказання паслуг электрасувязі (дзеючай рэдакцыяй). 4.5.2 Аказанне паслуг тэлефоннай сувязі ажыццяўляецца пры наяўнасці ў Абанента доступу да стацыянарнай сеткі электрасувязі і выдзеленага абаненцкага нумара (нумара тэлефона). Пры адсутнасцi - іх арганізацыя можа быць выканана Аператарам па пісьмовай заяўцы Абанента ў рамках Дадатка аб аказанні Пакета паслуг. 4.5.3 Штомесячная/абаненцкая плата за Пакет паслуг не ўключае аплату наступных паслуг тэлефоннай сувязі: - прадастаўленне міжнароднага тэлефоннага злучэння; - прадастаўленне міжгародняга тэлефоннага злучэння з негеаграфічным кодам нумарацыі (8-902abc ..., 8-600abc ..., 8-810abc ..., 8-603abc і інш.); - прадастаўленне злучэнняў з абанентамі сотавых рухомых сетак электрасувязі; - прадастаўленне тэлефоннага злучэння з платнымі даведачна-інфармацыйнымі службамі, арганізаванымі на нумарацыі тыпу 1хх. 4.5.4 Заказ / адмена заказу сэрвісаў да паслугі тэлефоннай сувязі, якая аказваецца ў складзе Пакета паслуг, даступныя Абаненту праз Кабінет карыстальніка па адрасе https://issa.beltelecom.by і праз сэрвіс «Мой Белтэлекам». 4.5.5 Для карыстання паслугамі тэлефоннай сувязі ў складзе Пакета паслуг на базе сеткі LTE Абаненту неабходны тэлефонны апарат, які падключаецца да Мадэма LTE па інтэфейсе FXS, з танальным наборам нумара. 4.6 Асаблівасці аказання паслугі «Разумны дом» у складзе Пакетаў паслуг Умовы аказання паслугі «Разумны дом» адлюстроўваюцца ў дакуменце «Парадак аказання паслугі« Разумны дом», размешчаным на сайце www.beltelecom.by. Пры аказанні паслугі «Разумны дом» у складзе Пакета паслуг першапачатковая настройка сістэмы кіравання паслугай «Разумны дом» здзяйсняецца без збірання дадатковай аплаты. 4.7 Асаблівасці прадастаўлення гульнёвых рэсурсаў гульні «Свет танкаў» у складзе Пакетаў паслуг 4.7.1 Абанентам тарыфных планаў Пакетаў паслуг Ясна Гульнёвы і Ясна Гульнёвы SMART даступныя гульнёвыя рэсурсы гульні «Свет танкаў». 4.7.2 Актывацыя гульнёвых рэсурсаў гульні «Свет танкаў» ажыццяўляецца Абанентам самастойна праз сэрвіс «Мой Белтэлекам», або ў Кабінеце карыстальніка па адрасе https://issa.beltelecom.by шляхам падключэння опцыі «Свет танкаў» і ўвядзення лагіна і пароля акаўнта сістэмы «Свет танкаў». 4.7.3 Гульнёвыя рэсурсы гульні «Свет танкаў» могуць быць даступныя Абаненту толькі з выкарыстаннем аднаго акаўнта «Свет танкаў» аднаразова. 4.7.4 У Кабінеце карыстальніка па адрасе https://issa.beltelecom.by і праз сэрвіс «Мой Белтэлекам» Абанент мае магчымасць не часцей за адзін раз на 24 гадзіны зрабіць змену наяўнага акаўнта «Свет танкаў» на іншы рахунак, якому будуць прадастаўлены дадатковыя гульнявыя рэсурсы гульні «Свет танкаў». 4.7.5 Пры выдаленні акаўнта гульні «Свет танкаў» з гульні, Аператар адключае опцыю «Свет танкаў». Для яе актывацыі трэба ўвесці новы акаўнт гульні «Свет танкаў». 4.8 Асаблівасці аказання паслугі «Відэакантроль» у складзе Пакетаў паслуг 4.8.1 Паслуга «Відэакантроль» прадастаўляецца абанентам - фізічным асобам на ўмовах, указаных у Парадку аказання паслугі «Відэакантроль» у жылых дамах, размешчаным на сайце Аператара www.beltelecom.by. 4.8.2 У рамках аказання паслугі «Відэакантроль» у складзе Пакета паслуг абанент атрымлівае рэквізіты для доступу да прагляду інфармацыі з відэакамер, устаноўленых па адрасе аказання паслуг у складзе Пакета (адрас адпавядае адрасу ўстаноўкі відэакамер). 4.9 Асаблівасці аказання паслугі Інтэрнэт LTE у складзе Пакетаў паслуг 4.9.1 Абаненту ў карыстанне на тэрмін дзеяння дагаворных адносін прадастаўляецца мадэм LTE і SIM-карта. Выкарыстанне Абанентам SIM-карты ў іншым тэлекамунікацыйным абсталяванні, акрамя мадэмаў LTE, прадстаўленых Аператарам, забаронена. 4.9.2 Па заяўцы Абанента прадстаўнік Аператара выконвае ў памяшканні Абанента настройку злучэння з сеткай Інтэрнэт на абсталяванні Абанента, уключаючы настройку на мадэме LTE пункту доступу Абанента па тэхналогіі Wi-Fi, адной адзінкі Абаненцкага абсталявання. Выезд да Абанента для першапачатковай настройкі Аператар ажыццяўляе без спагнання платы, у тым ліку ў выпадку, калі Абанент адмовіўся ад выезду прадстаўніка Аператара, але самастойна не змог ажыццявіць першапачатковую настройку. Другі і наступныя выезды аплачваюцца па дзеючых тарыфах. 4.9.3 У пералік работ, якія выконваюцца пры першапачатковай настройцы або пры аказанні дадатковай паслугі па аднаўленні доступу з сеткай Інтэрнэт уключаецца: праверка і аднаўленне схемы падключэння абсталявання, праверка і аднаўленне настроек канцавога абсталявання, настроек сістэмнага і прыкладнога праграмнага забеспячэння на прыладзе Абанента (настройка/ стварэнне PPPoE-злучэнні, настройка сеткавых падлучэнняў, Інтэрнэт-браўзэра, брандмаўэра і г.д.). 4.9.4 Платная настройка Wi-Fi пры паўторных выездах ажыццяўляецца на мадэме LTE і адной адзінцы Абаненцкага абсталявання, указанай Абанентам. Пры неабходнасці настройкі Wi-Fi на некалькіх адзінках Абаненцкага абсталявання (прыладах), кошт аказанай паслугі павялічваецца прапарцыйна колькасці настроеных адзінак канцавога абсталявання/прылад. Паслуга лічыцца аказанай і аплачваецца ў поўным памеры незалежна ад спраўнасці Абаненцкага абсталявання. 4.9.5 Для атрымання доступу да паслугі Інтэрнэт LTE Абаненту неабходна мець разетку сеткі электрасілкавання не далей за 1-1,5 метра ад месца ўстаноўкі канцавога абсталявання. Пры падлучэнні персанальнага камп’ютара з дапамогай праваднога злучэння Ethernet, Абаненцкае абсталяванне павінна быць абсталяванае сеткавым адаптарам Ethernet (порт, сумяшчальны са стандартам 100BASE-TX) і ўсталяванымі адпаведнымі драйверамі, і знаходзіцца не далей 1,5 метра ад месца ўсталёўкі мадэма LTE. Устаноўка і/або настройка аперацыйнай сістэмы на Абаненцкім абсталяванні прадстаўніком Аператара не выконваюцца. Настройка злучэння з сеткай Інтэрнэт ажыццяўляецца толькі на адзін камп'ютар Абанента з аперацыйнай сістэмай Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10, Windows 11 і русіфікаваным інтэрфейсам або на адзін смартфон (планшэтны камп'ютар), ноўтбук з дапамогай тэхналогіі Wi-Fi. Індывідуальнае імя сеткі (SSID) і пароль указаны на ніжнім баку корпуса мадэма LTE. Абанент можа змяніць SSID і пароль. 4.9.6 Паслуга Інтэрнэт LTE прызначана для самастойнага спажывання Абанентам (членамі яго сям'і, асобамі, якія пастаянна пражываюць з Абанентам) па адрасе, указаным у дагаворных дакументах, і не прадугледжваюць перадачу права карыстання ёю трэцім асобам, у тым ліку, для аказання імі паслуг электрасувязі. Самастойнае перамяшчэнне камплекта абаненцкага абсталявання для выкарыстання па іншым адрасе не дапускаецца. 4.9.7 Для абароны ад несанкцыянаванага выкарыстання Абанент абавязаны захоўваць пароль уліковага запісу для заводскіх настроек праз сеткавы порт канцавога абсталявання, пароль доступу да паслугі Інтэрнэт LTE, пароль доступу да Wi-Fi мадэма ў тайне. Абанент таксама абавязаны сачыць за станам налад канцавога абсталявання і, пры неабходнасці, змяніць скампраментаваныя паролі. Кансультацыя па змене пароляў у завадскіх наладах канцавога абсталявання ажыццяўляецца службай тэхнічнай падтрымкі па нумары 123. Усе аперацыі, здзейсненыя з выкарыстаннем канцавога абсталявання, лічацца здзейсненымі самім Абанентам. 4.9.8 Абанент самастойна прымае рашэнне аб выкарыстанні тэхналогіі бесправаднога доступу Wi-Fi для злучэння некалькіх прылад Абаненцкага абсталявання ў сетку; самастойна настройвае (пры адмове ад платнай наладкі) Абаненцкае абсталяванне і прымае на сябе рызыкі, звязаныя з настройкай бяспекі злучэння з выкарыстаннем бесправадных тэхналогій, у прыватнасці – Wi-Fi. 4.9.9 Хуткасць доступу (перадачы даных) да знешніх Інтэрнэт-рэсурсаў, а таксама да ўнутраных рэсурсаў сеткі перадачы даных РУП «Белтэлекам» не з'яўляецца гарантаванай і залежыць ад працаздольнасці каналаў і вузлоў Інтэрнэт, якія знаходзяцца ў галіне адказнасці іншых аператараў электрасувязі. 4.9.10 Умовы аказання дадатковых паслуг адлюстроўваюцца ў дакуменце «Парадак аказання паслуг доступу ў сетку Інтэрнэт byfly», размешчаным на сайце www.byfly.by. Заказ/адмена заказу сэрвісаў паслугі byfly даступны Абаненту праз Кабінет карыстальніка па адрасе https://issa.beltelecom.by і праз сэрвіс «Мой Белтэлекам». 4.9.11 Якасць паслугі Інтэрнэт LTE кантралюецца Аператарам у адпаведнасці з Правіламі аказання паслуг электрасувязі, зацверджанымі пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 17 жніўня 2006 года № 1055. Якасць паслугі Інтэрнэт LTE вызначаецца параметрамі і паказчыкамі, прыведзенымі ў табліцы 1, указаных ніжэй. Табліца 1 № п.п. Назва Нарматыўнае значэнне Параметры якасці Паслугі 1 Час арганізацыі доступу да Паслугі, дзён, не больш за 3 2 Час аднаўлення сувязі, г, не больш за * - для гарадскіх населеных пунктаў: - для сельскіх населеных пунктаў: 24 48 3 Хуткасць перадачы даных (для аднаго карыстальніка)** у адпаведнасці з дагаворам (тарыфным планам) Абанента Паказчыкі якасці абслугоўвання абанентаў 4 Доля дагавораў, па якіх доступ да паслугі арганізаваны ў тэрмін, які не перавышае колькасць дзён (з дня рэгістрацыі заявы або падпісання дагавора), указаных у дагаворы або парадку (правілах) прадастаўлення паслугі, % 99 5 Каэфіцыент даступнасці службы тэхнічнай падтрымкі (пры нарматыўным значэнні часу адказу спецыяліста службы не больш за 180 с), % 90 6 Каэфіцыент аднаўлення сувязі, % 95 Паказчыкі якасці перадачы даных 7 Каэфіцыент страты IP-пакетаў,%, не больш за ** 3 8 Час затрымкі перадачы IP-пакетаў, мс, не больш за ** 400 9 Доля злучэнняў для тэхналогіі LTE з хуткасцю перадачы даных менш за 1 Мбіт/с у напрамку да абанента,%, не больш 10 Нататкі: * Для асобнага выпадку аднаўлення сувязі, які патрабуе правядзення рамонтна-аднаўленчых работ на тэрыторыі (у памяшканні) Абанента; нарматыўны час аднаўлення сувязі можа быць павялічаны толькі па патрабаванні (узгадненні) з Абанентам. ** Пры ўмове знаходжання карыстальніка паслугі Інтэрнэт LTE у зоне ўпэўненага прыёму (перавышэнне велічыні ўзроўню карыснага сігналу LTE у радыёканале -110 дБм) і наяўнасці свабоднага рэсурсу ў базавай станцыі сеткі LTE. Паказчыкі якасці перадачы даных паслугі Інтэрнэт LTE (у тым ліку хуткасць перадачы даных) залежаць ад: - стану радыёканала: якасць паслугі Інтэрнэт LTE можа змяняцца (пагаршацца, перарывацца ці суправаджацца перашкодамі) у сілу натуральных умоў распаўсюджвання радыёхваль у залежнасці ад лакальных асаблівасцяў рэльефу мясцовасці і тыпу забудовы, метэаралагічных умоў, ад тэхнічных характарыстык і тэхнічнага стану выкарыстоўванага Абаненцкага абсталявання, паблізу або ўнутры будынкаў, у тунэлях, падвалах і іншых падземных збудаваннях, пад уплывам вышыннай інтэрферэнцыі на высокіх паверхах будынкаў, і па іншых прычынах; - ступені загрузкі сеткі LTE (колькасці адначасова працуючых Абанентаў). У асобных сотах сеткі LTE могуць назірацца кароткачасовыя лакальныя перагрузкі, звязаныя са знаходжаннем вялікай колькасці Абанентаў у зоне дзеяння соты і спробамі Абанентаў адначасова карыстацца паслугамі; - інтэнсіўнасці перадачы (прыёму) трафіку Абаненцкім абсталяваннем (у тым ліку трафіку тэлефоннай сувязі, якія працуюць на Абаненцкім абсталяванні дадатках, у тым ліку дадатку SMART ZALA). 4.9.12 Пакет паслуг, які ўключае паслугу Інтэрнэт LTE, прадастаўляецца пры знаходжанні Абанента ў зоне ўпэўненага прыёму, у межах якой існуе пацверджаная Аператарам магчымасць прадастаўлення Паслугі (карты пакрыцця размешчаны на сайце www.beltelecom.by). 4.9.13 Аператар не нясе адказнасці за недахопы Паслуг і іншыя наступствы, якія ўзніклі з прычыны выкарыстання Абанентам няспраўнага, якое не адпавядае ўстаноўленым патрабаванням Абаненцкага абсталявання, або Абаненцкага абсталявання, якое было зменена або мадыфікавана без узгаднення з вытворцам і Аператарам, або за недахопы, выкліканыя ўздзеяннем устаноўленага на абсталяванні Абанента шкоднага праграмнага забеспячэння, а таксама ў выпадку выкарыстання Абанентам або трэцімі асобамі SIM-карты, змененай (замененай, мадыфікаванай) без узгаднення з Аператарам і ў іншых выпадках, калі адсутнічае віна Аператара. 5. Добраахвотная блакіроўка Пакета паслуг 5.1 Абанент можа часова заблакаваць доступ да Пакету паслуг, за выключэннем Пакетаў паслуг, якія ўключаюць паслугу Інтэрнэт LTE. 5.2 На перыяд блакіроўкі Пакета паслуг (за выключэннем Пакетаў паслуг «Эканом», «Універсал» і Пакетаў паслуг, якія ўключаюць паслугу Інтэрнэт LTE) часова прыпыняецца прадастаўленне ўсіх паслуг, якія ўваходзяць у Пакет паслуг, а таксама ўсіх іншых паслуг і сэрвісаў, якія аказваюцца дадаткова да Пакета паслуг. 5.3 На перыяд блакавання Пакета паслуг «Эканом» і «Універсал» прадастаўленне паслуг тэлефоннай сувязі не прыпыняецца. Паслугі тэлефоннай сувязі, у перыяд блакавання і да канца бягучага месяца, аказваюцца на ўмовах Дагавора і Дадатка на паслугі тэлефоннай сувязі, згодна з дзеючымі тарыфамі. Аднаўленне аказання паслуг тэлефоннай сувязі на ўмовах Пакета паслуг ажыццяўляецца з 1 (першага) дня месяца, наступнага за месяцам заканчэння блакавання. 5.4 Блакаванне доступу да пакетаў паслуг можа ажыццяўляцца: - шляхам замовы паслугі бясплатнай (добраахвотнай) блакіроўкі (без збірання штомесячнай платы). Бясплатная блакіроўка прадастаўляецца пры звароце Абанента да прадстаўніка Аператара і падпісанні бланка заказу на блакаванне. Бясплатная блакіроўка прадастаўляецца на 15 або 30 каляндарных дзён. Сумарны час карыстання паслугай складае 30 каляндарных дзён у каляндарны год. - шляхам замовы паслугі платнай блакіроўкі (дадаткова да бясплатнай блакіроўкі). Паслуга платнага блакавання прадастаўляецца на 15, 30, 45 або 90 каляндарных дзён. Сумарны час карыстання паслугай платнай блакіроўкі складае 90 каляндарных дзён у каляндарны год. 5.5 Паслугі добраахвотнай бясплатнай і платнай блакіроўкі прадастаўляюцца пры звароце Абанента да прадстаўніка Аператара і падпісанні бланка заказу або самастойна (толькі з бягучай даты) праз Кабінет карыстальніка або сэрвіс «Мой Белтэлекам». 5.6 Абавязковай умовай актывацыі паслугі добраахвотнай бясплатнай блакіроўкі з'яўляецца наяўнасць на дату пачатку блакавання на асабовым рахунку станоўчага балансу. 5.7 Абавязковай умовай актывацыі паслугі платнай блакіроўкі Пакета паслуг з'яўляецца наяўнасць на дату пачатку блакавання на асабовым рахунку грашовых сродкаў у памеры, дастатковым для аплаты паслугі платнай блакіроўкі. 6. Змена тарыфнага плана Пакета паслуг 6.1 Абанент мае права змяніць тарыфны план Пакета паслуг (за выключэннем тарыфнага плана, выбранага Абанентам на ўмовах акцыйнай гандлёвай прапановы Аператара) не раней, чым праз 30 дзён пасля падключэння або пераходу на дзеючы тарыфны план пры звароце да прадстаўніка Аператара і падпісанні бланка заказу на змену тарыфнага плана. Змена тарыфнага плана здзяйсняецца пры станоўчым балансе асабовага рахунку. Пры змене Абанентам тарыфнага плана раз на два месяцы ці часцей, а таксама падчас дзеяння акцыйнай гандлёвай прапановы, Аператар пакідае за сабой права ўстанаўліваць пачатак дзеяння новага тарыфнага плана з пачатку наступнага каляндарнага месяца. 6.2 Абанент мае права змяніць тарыфны план не раней, чым праз 30 дзён пасля падключэння або пераходу на дзеючы тарыфны план самастойна праз Кабінет карыстальніка або сэрвіс «Мой Белтэлекам», але не раней, чым з пачатку наступнага каляндарнага месяца. 6.3 Пры змене тарыфнага плана з павышэннем хуткасці праз Кабінет карыстальніка або сэрвіс «Мой Белтэлекам» Абаненту неабходна звярнуцца ў службу тэхнічнай падтрымкі па нумары 123 (кругласутачна) або ў Сэрвісны цэнтр Аператара для ўдакладнення тэхнічнай магчымасці змянення тарыфнага плана. 6.4 Пры змене тарыфнага плана праз Кабінет карыстальніка або сэрвіс «Мой Белтэлекам» магчымыя абмежаванні, звязаныя з немагчымасцю забяспечыць патрэбныя параметры Паслуг у складзе пакета з тэхналогіяй перадачы даных, якая прымяняецца Абанентам, і, адпаведна, з пералікам даступных для выбару тарыфных планаў. 6.5 У выпадку, калі Абанент змяніў тарыфны план насуперак абмежаванням тэхнічнай магчымасці, Аператар не нясе адказнасці за наступствы названага дзеяння і не выконвае пераразлік штомесячнай/абанементнай платы за Пакет паслуг. 6.6 Па факце звароту Абанента, звязанага з якасцю прадастаўлення Паслуг, Аператар пакідае за сабой права змены тарыфнага плана, выбранага Абанентам згодна з п.6.4, у выпадку неадпаведнасці фактычнай хуткасці перадачы даных Паслуг тарыфнаму плану Абанента. 6.7. У выпадку, калі Аператар спыняе аказанне Паслуг на ўмовах тарыфнага плана Абанента, Абанент праз Кабінет карыстальніка, сэрвіс «Мой Белтэлекам» альбо ў Сэрвісным цэнтры можа змяніць тарыфны план на адзін з актуальных з улікам тэхнічнай магчымасці абаненцкай лініі. Для ўдакладнення тэхнічнай магчымасці неабходна звярнуцца ў службу тэхнічнай падтрымкі па нумары 123 альбо ў Сэрвісны цэнтр. У выпадку, калі ў прапанаваны Аператарам перыяд часу Абанент не змяніў тарыфны план, тарыфны план Абанента аўтаматычна змяняецца разліковай сістэмай Аператара на актуальны тарыфны план па меркаванні Аператара. 7. Парадак аплаты Пакета паслуг Калі аказанне Паслуг пачата не з 1 (першага) дня месяца, яго кошт у бягучым месяцы будзе разлічвацца прапарцыйна колькасці фактычных дзён аказання Паслуг. У выпадку няспраўнасці сеткі электрасувязі і поўнай адсутнасці доступу да адной (або больш адной) з паслуг у складзе Пакета не па віне абанента больш за 36 гадзін (з моманту рэгістрацыі заяўкі абанента ў службе тэхнічнай падтрымкі па нумары 123) аператар ажыццяўляе пераразлік штомесячнай / абаненцкай платы за Пакет паслуг. На працягу тэставага перыяду, прадугледжанага ў рамках аказання Пакета паслуг, які ўключае паслугу Інтэрнэт LTE, згодна з п.4.1, штомесячная/абаненцкая плата за Пакет паслуг не налічваецца. Пры гэтым плата за іншыя паслугі і сэрвісы, якія не ўключаны ў склад Пакета паслуг, налічваецца згодна з тарыфам Аператара (пры іх заказе/карыстанні Абанентам). Мінімальны тэрмін карыстання Пакетам паслуг, які ўключае паслугу Інтэрнэт LTE, з'яўляецца 30 каляндарных дзён з даты актывацыі Пакета паслуг. У выпадку датэрміновага скасавання Абанент абавязаны пакрыць розніцу паміж коштам тарыфнага плана за 30 каляндарных дзён і коштам тарыфнага плана за ўвесь перыяд карыстання Пакетам паслуг згодна з дзеючымі на момант скасавання тарыфамі. 7.1 Асаблівасці разлікаў пры авансавай форме аплаты 7.1.1 Аплата кошту Пакета паслуг, які прадастаўляецца Абаненту, ажыццяўляецца ў выглядзе спісання сродкаў з асабовага рахунку, створанага ў разліковай сістэме Аператара, па зацверджаных дзеючых тарыфах, пачынаючы з даты, названай у Бланку заказа. Пры змяненні тарыфнага плана Пакета паслуг спісанне сродкаў згодна з штомесячнай/абаненцкай платай змененага тарыфнага плана пачнецца з дня, у якім адбылося змяненне. 7.1.2 Звыш кошту Пакета паслуг з асабовага рахунку спісваецца плата за iншыя дадатковыя віды паслуг тэлефоннай сувязі, дадатковыя паслугі і сэрвісы паслугі ZALA, byfly, «Разумны дом», «Відэакантроль» і іншыя (пры іх замове / карыстанні Абанентам). 7.1.3 Абанент пералічвае на асабовы кошт грашовыя сродкі авансам і самастойна кантралюе наяўнасць станоўчага астатку для аплаты Пакета паслуг. 7.1.4 Для прадастаўлення Паслуг (уключаючы дадатковыя паслугі і сэрвісы) абавязковай умовай з'яўляецца станоўчы баланс асабовага рахунку. 7.1.5 Спісанне грашовых сродкаў з асабовага рахунку за Паслугі ажыццяўляецца штодня роўнымі долямі на працягу ўсяго месяца аказання Паслуг, прапарцыйна колькасці дзён у месяцы. 7.1.6 Спісанне грашовых сродкаў з асабовага рахунку за прадастаўленне іншых дадатковых паслуг і сэрвісаў, якія ўваходзяць у склад Пакета паслуг, ажыццяўляецца ў адпаведнасці з прынятым для кожнай канкрэтнай паслугі / сэрвісу прынцыпам аплаты: - аплата за факт заказу / карыстання - у выглядзе разавага спісання сумы па факце пацверджання Абанентам заказу; - штомесячная / абаненцкая плата - штодня роўнымі долямі на працягу ўсяго перыяду аказання паслуг, прапарцыйна колькасці дзён у месяцы. 7.1.7 Рэшта грашовых сродкаў на асабовым рахунку, якая ўтварылася на апошні дзень месяца, пераносіцца на наступныя месяцы. 7.1.8 У выпадку, калі на асабовым рахунку недастаткова сродкаў для аплаты аб'ёму Паслуг, які аказваецца штосутачна, Аператар часова прыпыняе аказанне Паслуг, уключаючы дадатковыя паслугі / сэрвісы. На перыяд часовага спынення доступу да Пакета паслуг, у тым ліку да іншых дадатковых паслуг і сэрвісаў, якія ўваходзяць у склад Пакета паслуг, па прычыне нулявога або адмоўнага балансу асабовага рахунку, Абанент не вызваляецца ад планавых штомесячных плацяжоў. Налічэнне штомесячнай платы за аказанне Пакета паслуг, які ўключае паслугу Інтэрнэт LTE, здзяйсняецца да моманту скасавання дамоўных адносін. Налічэнне штомесячнай платы па астатніх Пакетах паслуг праводзіцца да канца бягучага каляндарнага месяца, з пачатку новага каляндарнага месяца штомесячная плата за аказанне Пакета паслуг не налічваецца. Аднаўленне аказання Паслуг ажыццяўляецца пасля папаўнення Абанентам асабовага рахунку на суму пагашэння запазычанасці, якая ўтварылася, і дасягненні станоўчага астатку на асабовым рахунку. 7.1.9 Па жаданні Абанента доступ да паслуг, уключаючы дадатковыя паслугі / сэрвісы, можа быць часова заблакаваны. 7.1.10 Першапачатковы выезд тэхнічнага спецыяліста Аператара да Абанента для падключэння абсталявання і настройкі паслуг, якія ўваходзяць у склад Пакета паслуг, выконваецца без спагнання платы. У выпадку адмовы Абанента ад выезду тэхнічнага спецыяліста пры першаснай арганізацыі Паслугі, плата за наступны выезд тэхнічнага персанала спаганяецца згодна з дзеючымі тарыфамі. 7.1.11 Абанент мае магчымасць папаўняць асабовы рахунак любой сумай на сваё меркаванне. 7.1.12 Абанент самастойна выбірае спосаб аплаты Пакета паслуг з тэхнічна даступных: - наяўны разлік; - безнаяўны разлік, у тым ліку з выкарыстаннем банкаўскіх карт; - з дапамогай карт экспрэс аплаты. 7.1.13 Абаненту Пакета паслуг даступны сэрвіс «Абяцаны плацёж». Кіраванне сэрвісам «Абяцаны плацёж» здзяйсняецца Абанентам самастойна праз Кабінет карыстальніка па адрасе https://issa.beltelecom.by або сэрвіс «Мой Белтэлекам». Максімальная сума абяцанага плацяжу адлюстроўваецца пры замове сэрвісу праз Кабінет карыстальніка. На працягу 72 гадзін з моманту заказу сэрвісу «Абяцаны плацёж» неабходна пацвердзіць яго рэальнай аплатай. Калі на працягу 72 гадзін з моманту заказу сэрвісу «Абяцаны плацёж» Абанент не пацвердзіць яго рэальнай аплатай, то сума абяцанага плацяжу спісваецца з асабовага рахунку Абанента. 7.1.14 Аплата паслугі платнай блакіроўкі Пакета паслуг ажыццяўляецца ў выглядзе разавага спісання сродкаў у момант актывацыі паслугі ў адпаведнасці з дзеючымі тарыфамі. 7.1.15 Пры датэрміновай адмове ад паслугі блакіроўкі Пакета паслуг (платнай і бясплатнай) нявыкарыстаныя дні блакавання не назапашваюцца, на наступны перыяд блакавання не пераносяцца. 7.1.16 Пры датэрміновай адмове ад паслугі платнай блакіроўкі Пакета паслуг грашовыя сродкі Абаненту не вяртаюцца. 7.2 Асаблівасці разлікаў пры крэдытнай форме аплаты (для юрыдычных асоб) 7.2.1 Сума налічэнняў за аказаныя Паслугі штомесяц ўключаецца ў агульны рахунак за аказаныя паслугі электрасувязі. 7.2.2 Аператар не радзей за адзін раз у месяц накіроўвае Абаненту для аплаты плацёжныя дакументы і кантралюе паступленне аплаты. 7.2.3 Выстаўлены рахунак павінен быць аплачаны не пазней за 1-ы дзень месяца, наступнага за месяцам выстаўлення рахунку. 7.2.4 Пры неаплаце Пакета паслуг ва ўстаноўлены тэрмін Аператар часова блакуе Абаненту доступ да пакетаў паслуг. Пры гэтым штомесячная / абаненцкая плата за Паслугі працягвае налічвацца: - для Пакетаў паслуг, якія ўключаюць паслугу Інтэрнэт LTE, да моманту скасавання дамоўных адносін; - для астатніх Пакетаў паслуг да канца бягучага месяца. Аднаўленне аказання Паслуг ажыццяўляецца пасля поўнага пагашэння Абанентам запазычанасці. 8. Тэхнічнае абслугоўванне і падтрымка абанентаў 8.1 Аператар плануе і праводзіць перыядычнае тэставанне, наладку і рамонт абсталявання, неабходнага для забеспячэння якаснага прадастаўлення паслуг, якія ўваходзяць у Пакет паслуг. 8.2 Магчымыя перапынкі прадастаўлення паслуг, якія ўваходзяць у Пакет паслуг, абумоўлены неабходнасцю правядзення на абсталяванні Аператара перыядычных планава-прафілактычных работ, рамонтна-аднаўленчых работ. 8.3 Інфармацыя пра час і працягласці планава-прафілактычных работ, а таксама аб буйных аварыях, іх прычынах і меркаваных тэрмінах ліквідацыі, размяшчаецца на карпаратыўных сайтах аператара www.beltelecom.by, www.byfly.by, www.ZALA.by. 8.4 Служба тэхнічнай падтрымкі Абанентаў функцыянуе на базе службаў тэлефоннай сувязі Аператара і даступна па нумары 123. 9. Прад'яўленне рэкламацый, вырашэнне рознагалоссяў 9.1 Пры невыкананні або неналежным выкананні Аператарам абавязацельстваў, абумоўленых у дагаворных адносінах на прадастаўленне Паслуг, Абанент мае права прад'явіць рэкламацыю Аператару. 9.2 Рэкламацыя прад'яўляецца ў пісьмовым выглядзе. 9.3 Аператар разглядае рэкламацыю Абанента згодна з патрабаваннямі заканадаўства і стандартаў прадпрыемства па разглядзе зваротаў карыстальнікаў. 9.4 Рознагалоссі, звязаныя з дагаворнымі адносінамі, якія не могуць быць вырашаны бакамі шляхам перагавораў, а таксама ў парадку разгляду прэтэнзій, разглядаюцца ў судовым парадку ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь. 10. Унясенне змяненняў і ўвядзенне ў дзеянне парадку 10.1 Гэты Парадак устанаўліваецца Аператарам самастойна. 10.2 Аператар мае права па сваім меркаванні ўносіць змены (дапаўненні) у гэты Парадак, публікуючы гэты Парадак з улікам унесеных змяненняў і дапаўненняў на сайце Аператара www.beltelecom.by. 10.3 Гэты Парадак уступае ў сілу з моманту яго зацвярджэння Аператарам. 11. Дадатковыя ўмовы Іншыя пытанні аказання паслуг, якія ўваходзяць у Пакет паслуг, не закранутыя гэтым Парадкам, рэгулююцца дзеючым заканадаўствам Рэспублікі Беларусь. Друк