Парадак аказання паслугі «Забеспячэнне сеткі дамафоннай сувязі»

ПАРАДАК АКАЗАННЯ ПАСЛУГІ

«Забеспячэнне сеткі дамафоннай сувязі»

(уведзены з 01.08.2015)

1. Агульныя палажэнні

1.1. Дадзены дакумент устанаўлівае парадак узаемаадносін паміж Рэспубліканскім унітарным прадпрыемствам электрасувязі «Белтэлекам» (далей - Аператарам) і юрыдычнай асобай або індывідуальным прадпрымальнікам (далей - Абанентам), якія выкарыстоўваюць паслугу «Забеспячэнне сеткі дамафон сувязі» (далей - Паслугу), якая аказваецца Аператарам.

1.2. Паслуга прадастаўляецца на дагаворнай аснове.

1.3. Паслуга не з'яўляецца патэнцыйна небяспечнай для жыцця, здароўя і спадчыннасці чалавека, маёмасці і навакольнага асяроддзя.

1.4. Пры аказанні Паслугі, Аператар выкарыстоўвае абсталяванне, сертыфікаванае ў Нацыянальнай сістэме пацвярджэння адпаведнасці Рэспублікі Беларусь.

1.5. Паслугі аказваюцца Аператарам на падставе Ліцэнзіі №02140/487, выдадзенай Міністэрствам сувязі і інфарматызацыі Рэспублікі Беларусь на падставе рашэння ад 14 лiпеня 2014 года №30.

 

2. Тэрміны і азначэнні

У дадзеным дакуменце прымяняюцца наступныя тэрміны з адпаведнымі азначэннямі:

2.1. Абанент - юрыдычная асоба або індывідуальны прадпрымальнік (таварыства ўласнікаў або жыллёва-эксплуатацыйная арганізацыя), з якім у Аператара заключаны Дадатак аб аказанні паслугі «Забеспячэнне сеткі дамафон сувязі».
 
2.2. Спажывец - фізічная, юрыдычная асоба або індывідуальны прадпрымальнік, з якім у Аператара заключаны Дадатак аб аказанні паслуг тэлефоннай сувязі (IMS), і ў якога ў памяшканні ўстаноўлена ўнутрыкватэрная выклікаючая прылада.
 
2.3. Унутрыкватэрных вызывная прылада - канцавая абаненцкая прылада (тэлефон), усталяваная ў памяшканні спажыўца і падлучаная да тэлефоннай сеткі з выкарыстаннем платформы IMS/NGN.
 
2.4. Унутрыпад'ездная сетка сувязі - сукупнасць канцавых абаненцкіх прылад (тэлефонаў і дамафона) (кожная паасобку з якіх мае доступ па абаненцкай лініі да тэлефоннай сеткі агульнага карыстання), аб'яднаных лагічна ў замкнёную групу карыстальнікаў.
 
2.5. Замочна-перагаворная прылада (дамафон) - абаненцкая прылада, якя ўстанаўліваецца на дзверы пад'езда. Дамафон падключаецца да ўнутрыпад'езднай сеткі сувязі абаненцкай лініяй, для дамафона Аператар выдзяляе тэлефонны нумар з масіва нумарацыі платформы IMS/NGN.
 
2.6. Канцавыя абаненцкія прылады сеткі - унутрыкватэрныя выклікаючыя прылады (тэлефоны) і замочна-перагаворная прылада (дамафон).
 
2.7. Аператар - Рэспубліканскае ўнітарнае прадпрыемства электрасувязі «Белтэлекам».
 
2.8. Тэставы нумар - абаненцкі тэлефонны нумар, прызначаны для тэставання працаздольнасці замочна-перагаворнай прылады.
 
2.9. Паслуга «Забеспячэнне сеткі дамафон сувязі» - арганізацыя падключэння замочна-перагаворнай прылады (дамафона), а таксама арганізацыя і штомесячнае тэхнічнае абслугоўванне ўнутрыпад'езднай сеткі сувязі.

3. Афармленне дагаворных адносін

3.1. Паслуга прадастаўляецца Абаненту ў рамках заключанага Дагавора аб аказанні паслуг электрасувязі (далей - Дагавор) і Дадатку аб аказанні паслугі «Забеспячэнне сеткі дамафоннай сувязі» (далей - Дадатак), які з'яўляецца неад'емнай часткай Дагавора.
 
3.2. Кансультацыі і афармленне дагаворных адносін на Паслугу ажыццяўляюцца ў службах продажаў Аператара.
 
3.3. Пры наяўнасці тэхнічнай магчымасці аказання Паслугі з Абанентам заключаецца Дагавор і Дадатак.
 
3.4. У Дагаворы і Дадатку ўсталёўваюцца ўзаемныя правы і абавязкі Аператара і Абанента (Аператара і Спажыўца).
 
3.5. Працэдура заключэння Дагавора аб аказанні паслуг электрасувязі і Дадаткаў выконваецца згодна з патрабаваннямі нарматыўных дакументаў Аператара ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.

 

4. Апісанне паслугі

4.1. Паслуга «Забеспячэнне сеткі дамафоннай сувязі» (далей – Паслуга) прадугледжвае:

- Арганізацыю доступу да мясцовай тэлефоннай сеткі з выдзяленнем абаненцкага тэлефоннага нумара для замочна-перагаворнай прылады;
 
- Выдзяленне тэставага абаненцкага нумара. Тэставы нумар арганізуецца на адной фізічнай лініі з дамафонам, лагічна ствараецца на свабодным FXS-порце мадэма. Для ўстанаўлення злучэння з/на тэставы нумар неабходна падлучэнне да FXS-порту мадэма канцавой абаненцкай прылады (тэлефона);
 
- Арганізацыю ўнутрыпад'езднай сеткі сувязі, элементамі якой з'яўляюцца кватэрныя выклікаючыя прылады (тэлефоны) і замочна-перагаворная прылада (дамафон);
 
- Забеспячэнне працаздольнасці Паслугі 7 дзён на тыдзень 24 гадзіны ў суткі.

4.2. Паслуга не прадугледжвае:

- Мантаж і наладу замочна-перагаворнай прылады (дамафона);

- Арганізацыю электрасілкавання дамафона (устаноўку сілавой разеткі і пракладку сілавога кабеля ад электрашчыта);
 
- Тэхнічнае абслугоўванне замочна-перагаворнай прылады (дамафона).

 

5. Актывацыя і прадастаўленне паслугі

5.1. Актывацыя/дэактывацыя Паслугі ажыццяўляецца на падставе дадзеных Бланка заказу, які з'яўляецца неад'емнай часткай Дадатку.

 

6. Парадак аплаты Паслугі

6.1. Аплата Паслугі ажыццяўляецца Абанентам на ўмовах і ў тэрміны, вызначаныя Дадаткам аб аказанні паслугі «Забеспячэнне сеткі дамафон сувязі» і ў адпаведнасці з зацверджанымі Аператарам тарыфамі. Для разлікаў за аказаную Паслугу прымяняецца крэдытная форма.
 
6.2. Аплата за Паслугу ўключае аднаразовы плацёж і штомесячную абаненцкую плату за падключэнне кожнай замочна-перагаворнай прылады (асноўнай i дадатковай), а таксама тэставага нумара.
 
6.3. Аднаразовы плацёж за Паслугу ўключаецца ў агульны рахунак за паслугі электрасувязі за той месяц, у якім была актываваная Паслуга.
 
6.4. Абаненцкая плата за карыстанне Паслугай налічваецца штомесяц. Калі Паслуга для канкрэтнай замочна-перагаворнай прылады актываваная/дэактываваная не з 1 чысла месяца, то памер абаненцкай платы будзе разлічвацца прапарцыйна колькасці фактычных дзён аказання Паслугі. Штомесячны плацёж уключаецца ў агульны рахунак за паслугі электрасувязі.

 

7. Тэхнічнае абслугоўванне і падтрымка абанентаў

7.1. Аператар плануе і ажыццяўляе планавыя рамонтна-наладкавыя работы на сетцы сувязі, неабходныя для забеспячэння якаснага прадастаўлення Паслугі.

7.2. Служба тэхнічнай падтрымкі Абанентаў Паслугі функцыянуе на базе службаў тэлефоннай сувязі Аператара.
 
7.3. Зварот да службы тэхнічнай падтрымкі Абанентаў Паслугі ажыццяўляецца па тэлефонным нумары 123.

 

8. Размежаванне адказнасці

8.1. Аператар нясе адказнасць перад Абанентам і Спажыўцамі:

- за працаздольнасць унутрыпад'езднай сеткі сувязі;

- за забеспячэнне ўстойлівай работы сеткі тэлефоннай сувязі.

8.2. Абанент нясе адказнасць перад Спажыўцамі за працаздольнасць  замочна-перагаворнай прылады (дамафона).

8.3. Спажыўцы самастойна нясуць адказнасць з працаздольнасць унутрыкватэрных выклікаючых прылад.

 

9. Прад'яўленне рэкламацый, вырашэнне спрэчак

9.1. Пры выкананні або неналежным выкананні Аператарам абавязацельстваў, абумоўленых у дагаворных адносінах на прадастаўленне Паслугі, Абанент і Спажывец маюць права прад'явiць рэкламацыю Аператару.
 
9.2. Рэкламацыя прад'яўляецца ў пісьмовым выглядзе.
 
9.3. Аператар разглядае рэкламацыю Абанента згодна з патрабаваннямі заканадаўства і стандартаў прадпрыемства па разглядзе зваротаў карыстальнікаў.
 
9.4. Рознагалоссі, звязаныя з дагаворнымі адносінамі, якія не могуць быць вырашаныя бакамі шляхам перамоваў, а таксама ў парадку разгляду прэтэнзій, разглядаюцца ў судовым парадку ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.

 

10. Унясенне змяненняў і ўвядзенне ў дзеянне парадку

10.1. Дадзены Парадак устанаўліваецца Аператарам самастойна.

10.2. Аператар мае права па сваім меркаванні ўносіць змены (дапаўненні) у дадзены Парадак, публікуючы дадзены Парадак з улікам унесеных змяненняў і дапаўненняў на сайце Аператара www.beltelecom.by.

10.3. Гэты Парадак уступае ў сілу з моманту яго зацвярджэння Аператарам.

 

11. Дадатковыя ўмовы

Іншыя пытанні аказання паслуг, якія ўваходзяць у Паслугу, не закранутыя дадзеным Парадкам, рэгулююцца дзеючым заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.