Парадак аказання паслуг у складзе пакетаў

Анатацыя змяненняў
РУП «Белтэлекам» унесены шэраг змяненняў і дапаўненняў у «Парадак аказання паслуг у складзе Пакетаў", якія тычацца пакетаў паслуг «ЯСНА 100» і «Сямейны 4 камфорт»
Змены ўступаюць у сілу з 1 мая 2017 г.
 
ПАРАДАК АКАЗАННЯ ПАСЛУГ У СКЛАДЗЕ ПАКЕТАЎ
1. Агульныя палажэнні
 1.1.Наступны дакумент устанаўлівае парадак узаемаадносін паміж Рэспубліканскім унітарным прадпрыемствам электрасувязі «Белтэлекам» (далей - Аператар) і фізічнй, юрыдычнай асобай або індывідуальным прадпрымальнікам, (далей - Абанентам), якія выкарыстоўваюць паслугі ў складзе Пакетаў (далей - Пакет паслуг), якія аказваюцца Аператарам.
1.2. Пакет паслуг прадастаўляецца на дагаворнай аснове.
1.3. Паслугі, якія ўваходзяць у Пакет паслуг,  не з'яўляюцца патэнцыйна небяспечным для жыцця, здароўя і спадчыннасці чалавека, маёмасці і навакольнага асяроддзя.
1.4. Пры аказанні паслуг, якія ўваходзяць у склад Пакета паслуг, Аператар выкарыстоўвае абсталяванне, сертыфікаванае ў Нацыянальнай сістэме пацвярджэння адпаведнасці Рэспублікі Беларусь.
1.5. Паслугі аказваюцца Аператарам на падставе Ліцэнзіі №02140 / 0190679, выдадзенай Міністэрствам сувязі і інфарматызацыі Рэспублікі Беларусь на падставе рашэння ад 20 ліпеня 2009 г №36.
 
2. Тэрміны і азначэнні
У гэтым дакуменце прымяняюцца наступныя тэрміны з адпаведнымі азначэннямі:
2.1. Set Top Box (далей - STB) - абаненцкае канцавое абсталяванне (прыстаўка), неабходнае для прадастаўлення паслуг інтэрактыўнага тэлебачання.
2.2. Абанент - фізічная або юрыдычная асоба, індывідуальны прадпрымальнік, якія заключылі з Аператарам Дагавор аб аказанні паслуг электрасувязі (далей - Дагавор), Дадатак аб аказанні Пакета паслуг (далей - Дадатак на Пакеты паслуг), Дадатак аб аказанні паслуг тэлефоннай сувязі (далей - Дадатак на паслугі тэлефоннай сувязі).
2.3. Базавы пакет інтэрактыўнага тэлебачання - набор тэлеканалаў розных жанраў з інтэрактыўнымі функцыямі або без іх.
2.4. Дадатковы пакет інтэрактыўнага тэлебачання - набор тэлевізійных каналаў пэўнай тэматыкі, падключэнне якога магчыма пры афармленні дагаварных адносін на Пакет паслуг, які ўключае базавы пакет інтэрактыўнага тэлебачання.
2.5. Кабінет карыстальніка - інфармацыйная сістэма па кантролі стану асабовага рахунку, плацяжоў і кіравання паслугамі, прызначаная для Абанента.
2.6. Карта экспрэс-аплаты (КЭА) - карта, якая змяшчае ідэнтыфікацыйныя дадзеныя, якія выкарыстоўваюцца для папаўнення асабовага рахунку Абанента.
2.7 Асабовы рахунак - рэгістр аналітычнага ўліку ў разліковай сістэме Аператара, прызначаны для адлюстравання аперацый па аказанні паслуг сувязі Абаненту і налічэнні плацяжоў.
2.8. Канцавое абсталяванне - камплект абсталявання, які выкарыстоўваецца для аказання паслуг доступу да сеткі Інтэрнэт і інтэрактыўнага тэлебачання.
2.9. Пакет паслуг - камерцыйная прапанова Аператара па аказанні паслуг электрасувязі (далей - паслугі) у пэўным наборы (паводле выбару пакету паслуг і тарыфаў).
2.10. Прадстаўнік Аператара - асоба, якая мае права ажыццяўляць пэўныя дзеянні (афармленне дагаворных адносін, наладу падлучэння да сеткі Інтэрнэт) ад імя Аператара.
2.11. Сэрвісы - пашыраныя магчымасці Паслуг, якімі Абанент можа скарыстацца ў дадатак да іх.
2.12 Паслуга byfly - паслуга доступу ў сетку Інтэрнэт.
2.13 Паслуга ZALA - паслуга IP-тэлебачання, якая прадугледжвае шматпраграмнае тэлевізійнае вяшчанне пры дапамозе сеткі перадачы дадзеных Аператара (тэлепраграм і іншых аўдыёвізуальных твораў).
2.14 Паслугі - паслуга byfly, паслуга ZALA, паслуга тэлефоннай сувязі, а таксама дадатковыя паслугі/сэрвісы, якія ўваходзяць у склад Пакета паслуг.
2.15 Паслуга "Разумны дом» - тэлематычная паслуга па арганізацыі ў памяшканні (на тэрыторыі) абанента сеткі бесправадных датчыкаў, кіруючых прылад, прылад відэаназірання (далей - канцавыя прылады), а таксама забеспячэння функцый перадачы, збору і захоўвання інфармацыі з канцавых прылад і кіравання (аддаленага) абанентам канцавымі прыладамі.
 
3. Афармленне дагаварных адносін
3.1. Кансультацыі і афармленне дагаварных адносін на Пакет паслуг ажыццяўляюцца ў службах продажаў Аператара.
 3.2. Пры наяўнасці ў Аператара тэхнічнай магчымасці прадастаўлення паслуг, якія ўваходзяць у Пакет паслуг, прадстаўнік Аператара афармляе дагаворныя адносіны з Абанентам, выдае унікальныя рэквізіты (лагін, пароль) і інфармуе аб парадку разлікаў. Неабходнай умовай афармлення дагаворных адносін на Пакет паслуг з'яўляецца адсутнасць запазычанасці Абанента за паслугі электрасувязі, на дату заключэння Дагавору і Дадатку на Пакет паслуг.
3.3. Пасля афармлення дагаворных адносін прадстаўнік Аператара пры неабходнасці выдае Абаненту на тэрмін дзеяння Дадатку канцавое абсталяванне:
- Камплект абсталявання STB;
- Камплект мадэмнага абсталявання;
- Кантролер і базавы камплект датчыкаў «Разумны дом».
Дадатковая плата за карыстанне ўказаным абсталяваннем не спагняецца.
3.4 Узаемныя правы і абавязкі Аператара і Абанента ўсталёўваюцца ў Дагаворы аб аказанні паслуг электрасувязі і Дадатку аб аказанні Пакета паслуг. 
3.5. Пакет паслуг, які прадугледжвае аказанне паслуг тэлефоннай сувязі, прадастаўляецца толькі Абанентам, на якіх аформлены абанемент на права карыстання абаненцкім нумарам мясцовай тэлефоннай сеткі.
3.6 У дадатак да пакета паслуг, які ўключае паслугу ZALA, Абанент можа аформіць аказанне дадатковых пакетаў і сэрвісаў паслугі ZALA ў любым іх спалучэнні ў адпаведнасці з дзеючымі тарыфамі.
3.7 У дадатак да пакета паслуг, які ўключае паслугу byfly, Абанент можа аформіць аказанне дадатковых сэрвісаў у любым іх спалучэнні ў адпаведнасці з дзеючымі тарыфамі.
3.8 У дадатак да пакета паслуг, які ўключае паслугу тэлефоннай сувязі, Абанент можа аформіць аказанне дадатковых паслуг і сэрвісаў у любым іх спалучэнні ў адпаведнасці з дзеючымі тарыфамі
3.9 У дадатак да пакета паслуг, які ўключае паслугу «Разумны дом», Абанент можа аформіць прадастаўленне дадатковых датчыкаў і відэакамеры ў любым іх спалучэнні ў адпаведнасці з дзеючымі тарыфамі.
3.10 Працэдура заключэння дагавора аб аказанні паслуг электрасувязі і Дадаткаў ажыццяўляецца згодна з атрабаваннямі нарматыўных дакументаў Аператара ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.
 
4. Актывацыя і Прадастаўленне Пакетаў паслуг
4.1. Агульныя ўмовы
Падключэнне канцавога абсталявання і налада паслуг, якія ўваходзяць у Пакет паслуг, можа ажыццяўляцца прадстаўніком Аператара. Дата выезду прадстаўніка Аператара вызначаецца па ўзгадненні з Абанентам на момант падпісання Дадатку аб аказанні Пакета паслуг.
 
Мантажныя работы па дадатковай пракладцы/кладцы абаненцкай праводкі ў памяшканні Абанента могуць ажыццяўляцца Аператарам пры іх папярэднім заказе Абанентам у службе продажаў і згодна з дзеючымі тарыфамі Аператара.
 
Аператар не ажыццяўляе работы па ўстаноўцы і/або наладзе аперацыйнай сістэмы на абсталяванні Абанента.
 
Аказанне паслуг, уключаных у Пакет паслуг, асобам, якія прайшлі ідэнтыфікацыю па лагіне і паролі (у тым ліку і праз Кабінет карыстальніка), разглядаецца як аказанне Паслуг Абаненту. Дзеянні асобы, ідэнтыфікаванай як Абанент, лічацца дзеяннямі Абанента.
 
Для адмовы ад аказання Паслуг Абаненту неабходна звярнуцца ў службу продажаў Аператара для скасавання Дадатку аб аказанні Пакета паслуг.
 
Статыстыка па паслугах, аказаных у складзе Пакета паслуг, даступная Абаненту праз Кабінет карыстальніка па адрасе https://issa.beltelecom.by.
 
Рэквізіты доступу (лагін і пароль) у Кабінет карыстальніка Аператар прадастаўляе Абаненту на момант заключэння Дадатку аб аказання Пакета паслуг (адлюстроўваюцца ў Бланку заказа да Дадатку).
 
4.2. Асаблівасці аказання паслуг byfly у складзе пакетаў
 
Умовы аказання паслугі byfly адлюстроўваюцца ў дакуменце «Парадак аказання паслуг доступу ў сетку Інтэрнэт byfly», размешчаным на сайце www.byfly.by.
 
Заказ/адмена заказу дадатковых сэрвісаў да паслугі byfly, даступныя Абаненту праз Кабінет карыстальніка па адрасе https://issa.beltelecom.by.
 
У рамках аказання паслугі byfly Аператар ажыццяўляе ў памяшканні Абанента наладу праваднога злучэння для падлучэння паслуг доступу да сеткі Інтэрнэт byfly толькі на адну прыладу (кампутар) Абанента і аднаго злучэння Wi-Fi без збірання дадатковай платы.
 
4.3. Асаблівасці аказання паслуг ZALA ў складзе Пакетаў паслуг
Умовы аказання паслугі ZALA адлюстроўваюцца ў дакуменце «Парадак аказання паслуг тэлебачання ZALAТМ», размешчаным на сайце www.ZALA.by
 
Заказ/адмена заказу дадатковых сэрвісаў да паслугі ZALA, даступныя Абаненту праз Кабінет карыстальніка па адрасе https://issa.beltelecom.by.
 
У рамках аказання паслугі ZALA Аператар ажыццяўляе ў памяшканні Абанента падключэнне асноўнага STB (для базавага пакета) і дадатковых STB (пры іх дадатковым заказе) без збірання дадатковай платы.
 
4.4. Асаблівасці падлучэння дадатковых STB на адну абаненцкую лінію для аказання паслуг інтэрактыўнага тэлебачання.
4.4.1 Пры наяўнасці ў Аператара тэхнічнай магчымасці па заяўцы Абанента можа быць арганізавана падлучэнне дадатковых STB на адну абаненцкую лінію. Падключэнне дадатковых STB ажыццяўляецца ў рамках заключанага Дадатку аб аказанні Пакета паслуг.
 
4.4.2 Усталяванне дадатковых STB на адну абаненцкую лінію для Пакета паслуг «Рацыянальны» не ажыццяўляецца.
 
4.4.3 Далучэнне/адключэнне дадатковых STB ажыццяўляецца пры звароце Абанента ў службу продажаў.
 
4.4.4 Пры афармленні дагаворных адносін Абанент для кожнага падключаецца STB выбірае адзін з базавых пакетаў тэлебачання ZALA у адпаведнасці з дзеючымі тарыфамі.
 
4.4.5 У дадатку да абранага базавага пакета Абанент можа выбраць дадатковыя пакеты і сэрвісы тэлебачання ZALA ў любым іх спалучэнні ў адпаведнасці з дзеючымі тарыфамі. Асобна ад базавага пакета дадатковыя пакеты і сэрвісы тэлебачання ZALA не прадастаўляюцца.
 
4.4.6 Пры адмове Абанента, які падключыў некалькі дадатковых STB, ад паслугі ZALA, Абаненту належыць вярнуць Аператару усе выдадзеныя камплекты абсталявання.
 
4.4.7 Пры падключэнні дадатковых STB спаганяецца аднаразовая плата за кожнае падключэнне згодна з дзеючымі тарыфамі.
 
4.5 Асаблівасці аказання паслуг тэлефоннай сувязі ў складзе Пакетаў паслуг
 
4.5.1 Умовы аказання паслуг тэлефоннай сувязі ўсталёўваюцца Правіламі аказання паслуг электрасувязі, зацверджанымі Пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь 26 верасня 2013 г. № 843 (са змяненнямі).
 
4.5.2 Аказанне паслуг тэлефоннай сувязі ажыццяўляецца пры наяўнасці ў Абанента доступу да стацыянарнай сеткі электрасувязі і выдзеленага абаненцкага нумара (нумары тэлефона). Пры адсутнасцi - іх арганізацыя можа быць выканана Аператарам па пісьмовай заяўцы Абанента ў рамках Дадатку аб аказанні Пакета паслуг.
 
4.5.3 У склад Пакета паслуг не ўключаюцца наступныя паслугі тэлефоннай сувязі:
 
- прадастаўленне міжнароднага тэлефоннага злучэння;
 
- прадастаўленне міжгародняга тэлефоннага злучэння, устаноўленага з дапамогай тэлефаніста;
 
- прадастаўленне міжгародняга тэлефоннага злучэння з негеаграфічныя кодам нумарацыі (8-902abc ..., 8-600abc ..., 8-810abc ..., 8-603abc і інш.);
 
- прадастаўленне злучэнняў з абанентамі сотавых рухомых сетак электрасувязі;
 
- прадастаўленне тэлефоннага злучэння з платнымі даведачна-інфармацыйнымі службамі, арганізаванымі на нумарацыі тыпу 1хх.
 
4.5.4 Заказ/адмена заказу дадатковых сэрвісаў да паслугі тэлефоннай сувязі, якая аказваецца ў пакеты паслуг, даступныя Абаненту праз Кабінет карыстальніка па адрасе https://issa.beltelecom.by.
4.6 Асаблівасці аказання паслугі «Разумны дом» у складзе Пакетаў паслуг
Умовы аказання паслугі «Разумны дом» адлюстроўваюцца ў дакуменце «Парадак аказання паслугі« Разумны дом », размешчаным на сайце www.beltelecom.by.
Пры аказанні паслугі «Разумны дом» у складзе Пакета паслуг першапачатковая настройка сістэмы кіравання Паслугай ажыццяўляецца без спагнання дадатковай аплаты.
 
5. Блакіроўка Пакета паслуг
  • Абанент можа часова заблакаваць доступ да пакетаў паслуг.
  • На перыяд блакіроўкі Пакета паслуг ( за выключэннем пакетаў паслуг «Эканом» і «Універсал») часова прыпыняецца прадастаўленне ўсіх паслуг, якія ўваходзяць у Пакет паслуг, а таксама ўсіх іншых паслуг і сэрвісаў, якія аказваюцца дадаткова да пакета паслуг.
  • На перыяд блакіроўкі Пакетаў паслуг «Эканом» і «Універсал» прадастаўленне паслуг тэлефоннай сувязі не прыпыняецца. Паслугі тэлефоннай сувязі, у перыяд блакіроўкі і да канца бягучага месяца, аказваюцца на ўмовах Дагавора і Дадатку на паслугі тэлефоннай сувязі, згодна з дзеючымі тарыфамі. Аднаўленне аказання паслуг тэлефоннай сувязі на ўмовах Пакета паслуг ажыццяўляецца з 1 (першага) чысла месяца, наступнага за месяцам зняцця блакіроўкі.
  • Блакіроўка доступу да пакетаў паслуг можа ажыццяўляцца:

- шляхам заказу паслугі бясплатнай (добраахвотнай) блакіроўкі(без збірання штомесячнай платы). Бясплатная блакіроўка прадастаўляецца пры звароце Абанента да прадстаўніка Аператара і падпісанні бланка заказу на гэты блок. Бясплатная блакіроўка прадастаўляецца на 15 або 30 каляндарных дзён. Сумарны час карыстання паслугай складае 30 каляндарных дзён у каляндарны год.

- шляхам заказу паслугі платнай блакіроўкі (дадаткова да бясплатнай блакіроўкі). Паслуга платнай блакіроўкі прадастаўляецца на 15, 30 або 45 каляндарных дзён. Сумарны час карыстання паслугай платнай блакіроўкі складае 45 каляндарных дзён у каляндарны год.

  • Паслугі добраахвотнай бясплатнай і платнай блакіроўкі прадастаўляюцца пры звароце Абанента да прадстаўніка Аператара і падпісанні бланка заказу або самастойна праз Кабінет карыстальніка, але толькі з бягучай даты.
  • Абавязковай умовай актывацыі паслугі добраахвотнай бясплатнай блакіроўкі з'яўляецца наяўнасць на дату пачатку блакіроўкі на асабовым рахунку станоўчага балансу.
  • Абавязковай умовай актывацыі паслугі платнай блакавання Пакета паслуг з'яўляецца наяўнасць на дату пачатку блакавання на асабовым рахунку грашовых сродкаў у памеры, дастатковым для аплаты паслугі платнай блакіроўкі.
  • Добраахвотная платная і / або бясплатная блакіроўка ажыццяўляецца для кожнага асобнага дадатковага STB (як праз Кабінет карыстальніка па адрасе https://issa.beltelecom.by, так і ў службе продажаў Аператара).
 
6. Парадак аплаты Пакета паслуг
 Калі аказанне Паслуг пачата не з 1 (першага) чысла месяца, яго кошт у бягучым месяцы будзе разлічвацца прапарцыйна колькасці фактычных дзён аказання Паслуг.
 
6.1 Асаблівасці разлікаў пры авансавай форме аплаты (усе Пакеты паслуг, за выключэннем Пакета паслуг «Рацыянальны»)
 
6.1.1 Аплата кошту Пакета паслуг, які прадастаўляецца Абаненту, ажыццяўляецца ў выглядзе спісання сродкаў з асабовага рахунку, створанага ў разліковай сістэме Аператара, па зацверджаных дзеючых тарыфах, пачынаючы з даты, названай у Бланку заказа.
 
6.1.2 Звыш кошту Пакета паслуг з асабовага рахунку спісваецца плата за iншыя дадатковыя віды паслугі тэлефоннай сувязі, дадатковыя паслугі і сэрвісы ZALA, byfly і «Разумны дом» (пры іх заказе/выкарыстанні Абанентам).
 
6.1.3 Абанент пералічвае на асабовы рахунак грашовыя сродкі авансам і самастойна кантралюе наяўнасць станоўчага астатку для аплаты Пакета паслуг.
 
6.1.4 Для прадастаўлення Паслуг (уключаючы дадатковыя паслугі і сэрвісы да паслуг) абавязковай умовай з'яўляецца станоўчы баланс асабовага рахунку.
 
6.1.5 Спісанне грашовых сродкаў з асабовага рахунку за Паслугі ажыццяўляецца штодня роўнымі долямі на працягу ўсяго месяца аказання Паслуг, прапарцыйна колькасці дзён у месяцы.
 
6.1.6 Спісанне грашовых сродкаў з асабовага рахунку за прадастаўленне іншых дадатковых паслуг і сэрвісаў да паслуг, якія ўваходзяць у склад Пакета паслуг, ажыццяўляецца ў адпаведнасці з прынятым для кожнай канкрэтнай паслугі/сэрвісу прынцыпам аплаты: пры аплаце за факт заказу/карыстання - у выглядзе разавага спісання сумы; пры штомесячнай/абанементнай плаце - штодня роўнымі долямі на працягу ўсяго перыяду аказання паслуг, прапарцыйна колькасці дзён у месяцы, пры ўмовах разавай аплаты -па факце пацверджання заказа паслугі Абанентам.
 
6.1.7 Астатак грашовых сродкаў на асабовым рахунку, які ўтварыўся на апошні дзень месяца, пераносіцца на наступныя месяцы.
 
6.1.8 У выпадку, калі на асабовым рахунку недастаткова сродкаў для аплаты штосутачнага аб'ёму Паслуг, які прадастаўляецца, Аператар часова прыпыняе аказанне Паслуг, уключаючы дадатковыя паслугі / сэрвісы. На перыяд часовага спынення доступу да пакетаў паслуг, у тым ліку да іншых дадатковым паслуг і сэрвісаў да паслуг, якія ўваходзяць у склад Пакета паслуг, па прычыне нулявога або адмоўнага балансу асабовага рахунку, Абанент не вызваляецца ад планавых штомесячных плацяжоў. Налічэнне штомесячнай платы ажыццяўляецца да канца бягучага каляндарнага месяца. З пачатку новага каляндарнага месяца штомесячная плата не налічваецца. Аднаўленне аказання Паслуг ажыццяўляецца пасля папаўнення Абанентам асабовага рахунку на суму пагашэння запазычанасці, якая ўтварылася і дасягненні станоўчага астатку на асабовым рахунку.
 
6.1.9 Па жаданні Абанента доступ да паслуг, уключаючы дадатковыя паслугі / сэрвісы, можа быць часова заблакаваны
 
6.1.10 Першапачатковы выезд тэхнічнага спецыяліста Аператара да Абаненту для падлучэння абсталявання і настройкі паслуг, якія ўваходзяць у склад Пакета паслуг, ажыццяўляецца без збірання платы. У выпадку адмовы Абанента ад выезду тэхнічнага спецыяліста пры першаснай арганізацыі Паслугі, плата за наступны выезд тэхнічнага персаналу спаганяецца згодна з дзеючымі тарыфамі.
 
6.1.11 Абанент мае магчымасць папаўняць асабовы рахунак любой сумай на сваё меркаванне.
 
6.1.12 Абанент самастойна выбірае спосаб аплаты Пакета паслуг з тэхнічна даступных:
 
- наяўны разлік;
 
- безнаяўны разлік, у тым ліку з выкарыстаннем банкаўскіх карт;
 
- з дапамогай карт экспрэс аплаты.
 
6.1.13 Абаненту Пакета паслуг даступны сэрвіс «Абяцаны плацёж». Кіраванне сэрвісам «Абяцаны плацёж» ажыццяўляецца Абанентам самастойна праз Кабінет карыстальніка па адрасе https://issa.beltelecom.by. Максімальная сума абяцанага плацяжу адлюстроўваецца пры заказе сэрвісу праз Кабінет карыстальніка. На працягу 72 гадзін з моманту заказу сэрвісу «Абяцаны плацёж» неабходна пацвердзіць яго рэальнай аплатай. Калі на працягу 72 гадзін з моманту заказу сэрвісу «Абяцаны плацёж» Абанент не пацвердзіць яго рэальнай аплатай, то сума абяцанага плацяжу спісваецца з асабовага рахунку Абанента.
 
6.1.14 Аплата паслугі платнай блакіроўкі Пакета паслуг ажыццяўляецца ў выглядзе разавага спісання сродкаў у момант актывацыі паслугі ў адпаведнасці з дзеючымі тарыфамі.
 
6.1.15 Пры датэрміновай адмове ад паслугі блакіроўкі Пакета паслуг (платнай і бясплатнай) нявыкарыстаныя дні блакіроўкі не назапашваюцца, на наступны перыяд блакіроўкі не пераносяцца.
 
6.1.16 Пры датэрміновым зняцці паслугі платнай блакіроўкі Пакета паслуг грашовыя сродкі Абаненту не вяртаюцца.
 
6.2 Асаблівасці разлікаў пры крэдытнай форме аплаты (пакет «Рацыянальны»)
 
6.2.1 Сума налічэнняў за аказаныя Паслугі штомесяц уключаецца ў агульны рахунак за аказаныя паслугі электрасувязі.
 
6.2.2 Аператар не радзей за адзін раз у месяц накіроўвае Абаненту для аплаты аплатныя дакументы і кантралюе паступленне аплаты.
 
6.2.3 Выстаўлены рахунак павінен быць аплочаны не пазней за 1-е чысло месяца, наступнага за месяцам выстаўлення рахунку.
 
6.2.4 Пры неаплаце Пакета паслуг ва ўстаноўлены тэрмін Аператар часова блакуе Абаненту доступ да пакетаў паслуг. Пры гэтым плата за Паслугі працягвае налічвацца да канца бягучага месяца. Аднаўленне аказання Паслуг ажыццяўляецца пасля поўнага пагашэння Абанентам запазычанасці, якая ўтварылася.
 
7. Тэхнічнае абслугоўванне і падтрымка абанентаў
7.1. Аператар плануе і вырабляе перыядычнае тэставанне, наладу і рамонт абсталявання, неабходнага для забеспячэння якаснага прадастаўлення паслуг, якія ўваходзяць у Пакет паслуг.
7.2. Магчымыя перапынкі прадастаўлення паслуг, якія ўваходзяць у Пакет паслуг, абумоўлены неабходнасцю правядзення на абсталяванні Аператара перыядычных планава-прафілактычных работ, рамонтна-аднаўленчых работ.
7.3. Інфармацыя пра час і працягласць планава-прафілактычных работ размяшчаецца на карпаратыўных сайтах Аператара www.beltelecom.by, www.byfly.by, www.zala.by.
7.4. Служба тэхнічнай падтрымкі Абанентаў Пакета паслуг функцыянуе на базе службаў тэлефоннай сувязі Аператара.
7.5. Зварот да службы тэхнічнай падтрымкі Абанентаў Пакета паслуг ажыццяўляецца па тэлефонным нумары, указанаму ў Дадатку на аказанне Пакета паслуг.
 
8. Прад'яўленне рэкламацый, вырашэнне рознагалоссяў
8.1. Пры выкананні або неналежным выкананні Аператарам абавязацельстваў, абумоўленых у дамоўных адносінах на прадастаўленне Пакета паслуг, Абанент мае права прад'явіць рэкламацыю Аператару.
8.2. Рэкламацыя прад'яўляецца ў пісьмовым выглядзе.
8.3. Аператар разглядае рэкламацыю Абанента згодна з патрабаваннямі заканадаўства і стандартаў прадпрыемства па разглядзе зваротаў карыстальнікаў.
8.4. Рознагалоссі, звязаныя з дамоўнымі адносінамі, якія не могуць быць дазволеныя бакамі шляхам перамоваў, а таксама ў парадку разгляду прэтэнзій, разглядаюцца ў судовым парадку ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.
 
9. Унясенне змяненняў і ўвядзенне ў дзеянне парадку
9.1. Гэты Парадак устанаўліваецца Аператарам самастойна.
9.2. Аператар мае права па сваім меркаванні ўносіць змены (дапаўненні) у сапраўдны Парадак, публікуючы дадзены Парадак з улікам унесеных змяненняў і дапаўненняў на сайце Аператара www.beltelecom.by.
9.3. Гэты Парадак уступае ў сілу з моманту яго зацвярджэння Аператарам.
 
10. Дадатковыя ўмовы
Іншыя пытанні аказання паслуг, якія ўваходзяць у Пакет паслуг, не закранутыя гэтым Парадкам, рэгулююцца дзеючым заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.