Парадак аказання паслуг у складзе пакетаў

Анатацыя змяненняў

 Паважаныя абаненты!

РУП «Белтэлекам» унесены шэраг змяненняў і дапаўненняў у «Парадак аказання паслуг у складзе Пакетаў", якія тычацца новых пакетаў «ЯСНА 10», «ЯСНА 50», «Сямейны».
Змены ўступаюць у сілу з 15 красавіка 2016 г.
 
ПАРАДАК АКАЗАННЯ ПАСЛУГ У складзе пакетаў
1. Агульныя палажэнні
 1.1.Наступны дакумент устанаўлівае парадак узаемаадносін паміж Рэспубліканскім унітарным прадпрыемствам электрасувязі «Белтэлекам» (далей - Аператар) і фізічнй, юрыдычнай асобай або індывідуальным прадпрымальнікам, (далей - Абанентам), якія выкарыстоўваюць паслугі ў складзе Пакетаў (далей - Пакет паслуг), якія аказваюцца Аператарам.
1.2. Пакет паслуг прадастаўляецца на дагаворнай аснове.
1.3. Паслугі, якія ўваходзяць у Пакет паслуг,  не з'яўляюцца патэнцыйна небяспечным для жыцця, здароўя і спадчыннасці чалавека, маёмасці і навакольнага асяроддзя.
1.4. Пры аказанні паслуг, якія ўваходзяць у склад Пакета паслуг, Аператар выкарыстоўвае абсталяванне, сертыфікаванае ў Нацыянальнай сістэме пацвярджэння адпаведнасці Рэспублікі Беларусь.
1.5. Паслугі аказваюцца Аператарам на падставе Ліцэнзіі №02140 / 0190679, выдадзенай Міністэрствам сувязі і інфарматызацыі Рэспублікі Беларусь на падставе рашэння ад 20 ліпеня 2009 г №36.
2. Тэрміны і азначэнні
У гэтым дакуменце прымяняюцца наступныя тэрміны з адпаведнымі азначэннямі:
2.1. Set Top Box (далей - STB) - абаненцкае канцавое абсталяванне (прыстаўка), неабходнае для прадастаўлення паслуг інтэрактыўнага тэлебачання.
2.2. Абанент - фізічная або юрыдычная асоба, індывідуальны прадпрымальнік, якія заключылі з Аператарам Дагавор аб аказанні паслуг электрасувязі (далей - Дагавор), Дадатак аб аказанні Пакета паслуг (далей - Дадатак на Пакеты паслуг), Дадатак аб аказанні паслуг тэлефоннай сувязі (далей - Дадатак на паслугі тэлефоннай сувязі).
2.3. Базавы пакет інтэрактыўнага тэлебачання - набор тэлеканалаў розных жанраў з інтэрактыўнымі функцыямі або без іх.
2.4. Віртуальная карта экспрэс-аплаты (далей - ВКЭА) - гэта ідэнтыфікацыйныя дадзеныя, прызначаныя для папаўнення асабовага рахунку Абанента. 2.5. Дадатковы пакет інтэрактыўнага тэлебачання - набор тэлевізійных каналаў пэўнай тэматыкі, падключэнне якога магчыма пры афармленні дагаварных адносін на Пакет паслуг, які ўключае базавы пакет інтэрактыўнага тэлебачання.
2.6. Кабінет карыстальніка - інфармацыйная сістэма па кантролі стану асабовага рахунку, плацяжоў і кіравання паслугамі, прызначаная для Абанента.
2.7. Карта экспрэс-аплаты (КЭА) - карта, якая змяшчае ідэнтыфікацыйныя дадзеныя, якія выкарыстоўваюцца для папаўнення асабовага рахунку Абанента.
2.8. Канцавое абсталяванне - камплект абсталявання, які выкарыстоўваецца для аказання паслуг доступу да сеткі Інтэрнэт і інтэрактыўнага тэлебачання. 2.9. Пакет паслуг - камерцыйная прапанова Аператара па аказанні паслуг электрасувязі (далей - паслугі) у пэўным наборы (паводле выбару пакету паслуг і тарыфаў).
2.10. Прадстаўнік Аператара - асоба, якая мае права ажыццяўляць пэўныя дзеянні (афармленне дагаворных адносін, наладу падлучэння да сеткі Інтэрнэт) ад імя Аператара.
2.11. Сэрвісы інтэрактыўнага тэлебачання - пашыраныя магчымасці інтэрактыўнага тэлебачання, якімі Абанент можа скарыстацца ў дадатак да базавага пакета інтэрактыўнага тэлебачання. Сэрвісы інтэрактыўнага тэлебачання ўключаюць: сэрвісы адкладзенага прагляду, «Віртуальную кіназалу», «Відэа па запыце».
3. Афармленне дагаварных адносін
3.1. Кансультацыі і афармленне дагаварных адносін на Пакет паслуг ажыццяўляюцца ў службах продажаў Аператара.
 3.2. Пры наяўнасці ў Аператара тэхнічнай магчымасці прадастаўлення паслуг, якія ўваходзяць у Пакет паслуг, прадстаўнік Аператара афармляе дагаворныя адносіны з Абанентам, выдае унікальныя рэквізіты (лагін, пароль) і інфармуе аб парадку разлікаў. Неабходнай умовай афармлення дагаворных адносін на Пакет паслуг з'яўляецца адсутнасць запазычанасці Абанента за паслугі электрасувязі, на дату заключэння Дагавору і Дадатку на Пакет паслуг.
3.3. Пасля афармлення дагаворных адносін прадстаўнік Аператара пры неабходнасці выдае Абаненту на тэрмін дзеяння Дадатку канцавое абсталяванне:
- Камплект абсталявання STB;
- Камплект мадэмнага абсталявання;
- Дадатковая плата за карыстанне названым абсталяваннем не спаганяецца.
3.4. Зварот і замена няспраўнага Канцавога абсталявання, прадастаўленага Аператарам, ажыццяўляецца Абанентам у службах продажу Аператара. У выпадку пашкоджання абанентам прадастаўленага Аператарам абсталявання ці яго страты, Абаненту выдаецца спраўнае Канцавое абсталяванне толькі пасля пакрыцця Аператару кошту Канцавога абсталявання з улікам пераацэнкі і падаткаў. 
3.5. Пакет паслуг, які прадугледжвае аказанне паслуг тэлефоннай сувязі, прадастаўляецца толькі Абанентам, на якіх аформлены абанемент на права карыстання абаненцкім нумарам мясцовай тэлефоннай сеткі.
3.6. У дадатак да пакету паслуг, які ўключае інтэрактыўнае тэлебачанне (базавы пакет інтэрактыўнага тэлебачання), Абанент можа выбраць дадатковыя пакеты інтэрактыўнага тэлебачання і сэрвісы інтэрактыўнага тэлебачання ў любым іх спалучэнні ў адпаведнасці з дзейнічаючымі тарыфамі.
3.7. Працэдура заключэння Дагавору аб аказанні паслуг электрасувязі і Дадаткаў выконваецца згодна з патрабаваннямі нарматыўных дакументаў Аператара ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.
3.8 Працэдура заключэння дагавора аб аказанні паслуг электрасувязі і Дадаткаў ажыццяўляецца згодна з атрабаваннямі нарматыўных дакументаў Аператара ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.
4. Актывацыя і Прадастаўленне Пакетаў паслуг
4.1. агульныя ўмовы
4.1.1. Падключэнне канцавога абсталявання і налада паслуг, якія ўваходзяць у Пакет паслуг, можа ажыццяўляцца прадстаўніком Аператара. Дата выезду прадстаўніка Аператара вызначаецца па ўзгадненні з Абанентам на момант падпісання Дадатку на Пакеты паслуг.
4.1.2. Ўстаноўка і / або налада аперацыйнай сістэмы на абаненцкім абсталяванні, а таксама будаўніча-мантажныя работы па дадатковай пракладцы абаненцкай лініі (кабеля) у памяшканні Абанента прадстаўніком Аператара ў рамках налады паслуг, якія ўваходзяць у Пакет паслуг, якія не ажыццяўляюцца.
4.1.3. Пры памяншэнні астатку на асабовым рахунку да 5000 рублёў Абанент папярэджваецца аб гэтым па адрасе электроннай пошты, указаным у бланку замовау.
4.1.4. У выпадку пашкоджання канцавога абсталявання па віне Абанента, новае канцавое абсталяванне выдаецца толькі пасля кампенсацыі кошту канцавога абсталявання з улікам пераацэнкі і падаткаў.
4.1.5. Для адмовы ад Пакета паслуг Абаненту неабходна звярнуцца ў службу продажаў Аператара для скасавання Дадатку.
4.2. Асаблівасці аказання паслуг доступу да сеткі Інтэрнэт у складзе Пакетаў паслуг
4.2.1. Налада злучэння для падлучэння паслуг доступу да сеткі Інтэрнэт прадстаўніком Аператара ажыццяўляецца толькі на адзін кампутар Абанента. 4.2.2. Аказанне паслуг, уключаных у Пакет паслуг, асобам, якія прайшлі ідэнтыфікацыю праз лагін і пароль (у тым ліку і праз «кабінет карыстальніка»), разглядаецца як аказанне паслуг Абаненту. Дзеянні асобы, ідэнтыфікаванай як Абанент, лічацца дзеяннямі Абанента.
4.2.3. У выпадку невыканання Абанентам нормаў карыстання сеткай перадачы дадзеных і доступу ў сетку Інтэрнэт, якія размешчаны на сайце www.byfly.by, і ажыццяўлення дзеянняў, якiя наносяць шкоду іншым Абанентам. Аператар пакідае за сабой права прыняць меры да недапушчэнні такога роду дзеянняў аж да прыпынення аказання паслуг, якія ўваходзяць у склад Пакета паслуг.
4.3. Асаблівасці аказання паслуг інтэрактыўнага тэлебачання ў складзе Пакетаў паслуг
4.3.1. На падставе аднаго падпісанага Дадатку да Дагавору арганізуецца адно асноўнае (асноўны STB) і дадатковыя падлучэнні (дадатковыя STB) базавых пакетаў. Выкананне работ па пракладцы злучальных кабеляў ад аднаго STB да некалькіх тэлевізійных прымачоў прадстаўніком Аператара ў рамках аказання Паслугі не ажыццяўляецца.
4.3.2. Пакет паслуг, які ўключае інтэрактыўнае тэлебачанне, утрымлівае базавы пакет інтэрактыўнага тэлебачання з сэрвісамі адкладзенага прагляду альбо без іх.
 4.3.3. Да сэрвісаў адкладзенага прагляду адносяцца: - Пастаноўка на «паўзу» праглядаемай тэлеперадачы з магчымасцю аднаўлення прагляду і перамоткі назад да 90 хвілін; - Прагляд тэлеперадач, якія раней якія трансляваліся ў эфіры - зрух па сетцы вяшчання назад да 48 гадзін, пры праглядзе даступныя функцыі пастаноўкі на «паўзу», перамоткі наперад / назад; - Запіс тэлеперадач, якія будуць транслявацца ў будучыні, на абсталяванні Аператара; - Аб'ём запісанай інфармацыі, які даецца ў рамках сэрвісу адкладзенага прагляду без дадатковай аплаты, складае 5 (пяць) гадзін.
 4.3.4. Асаблівасці прадастаўлення сэрвісу «Віртуальная кіназала»: - Паказ фільмаў ажыццяўляецца па раскладзе, у вызначаны Аператарам час; - Прагляд фільмаў магчымы толькі ў рэжыме рэальнага часу, функцыі пастаноўкі на «паўзу» і перамоткі наперад / назад не даступныя.
4.3.5. Сэрвіс «Відэа па запыце» - платны прагляд аўдыёвізуальных твораў. За кожны факт звароту да сэрвісу з Абанента спаганяецца плата згодна з дзейнічаючым тарыфам. Асаблівасці прадастаўлення сэрвісу «Відэа па запыце»: - Фактам звароту да сэрвісу лічыцца пачатак прагляду аднаго аўдыёвізуальнага твора, абранага Абанентам з прапанаванага для платнага прагляду каталога. - Абраны Абанентам аўдыёвізуальны твор даступны для прагляду з моманту замовы на працягу 24 гадзін неабмежаваную колькасць разоў. - Пры праглядзе Абаненту даступныя сэрвісы «Пастаноўка на паўзу», «Перамотка наперад / назад». - Абанент мае права доступу да сэрвісу пры ўмове, што баланс яго асабовага рахунку складае не менш за 10 000 рублёў.
4.4. Асаблівасці падлучэння дадатковых STB на адну абаненцкую лінію для аказання паслуг інтэрактыўнага тэлебачання.
 4.4.1. Ўстаноўка дадатковых STB на адну абаненцкую лінію для Пакета паслуг «Рацыянальны» не ажыццяўляецца.
4.4.2. Пры наяўнасці ў Аператара тэхнічнай магчымасці па заяўцы Абанента можа быць арганізавана падлучэнне дадатковых STB на адну абаненцкую тэлефонную лінію. Падключэнне дадатковых STB ажыццяўляецца ў рамках зняволенага Прыкладанні на Пакеты паслуг.
4.4.3. Падключэнне / адключэнне дадатковых STB ажыццяўляецца пры звароце Абанента ў службу продажаў.
4.4.4. Пры афармленні дагаварных адносін   Абанент для кожнага падключаемага STB выбірае адзін з базавых пакетаў інтэрактыўнага тэлебачання ў адпаведнасці з дзейнічаючым прэйскурантам.
 4.4.5. У дадатку да абранага базавага пакета Абанент можа выбраць дадатковыя пакеты і сэрвісы інтэрактыўнага тэлебачання ў любым іх спалучэнні ў адпаведнасці з дзейнічаючым прэйскурантам. Асобна ад базавага пакета дадатковыя пакеты і сэрвісы інтэрактыўнага тэлебачання не прадастаўляюцца.
 4.4.6. Пры адмове абанентаў, якія падключыліся да некалькіх дадатковых STB, ад Паслугі, Абаненту варта вярнуць Аператару усе выдадзеныя камплекты абсталявання.
4.4.7. Пры падключэнні дадатковых STB спаганяецца установачная плата за кожнае падключэнне згодна з дзейнічаючым прэйскурантам.
4.5. Асаблівасці аказання паслуг тэлефоннай сувязі ў складзе Пакетаў паслуг
4.5.1. У складзе Пакета паслуг аказваюцца паслугі мясцовага і міжгароднага (у межах вобласці або рэспублікі) тэлефонных злучэнняў.
4.5.2. У склад Пакета паслуг не ўключаюцца наступныя паслугі тэлефоннай сувязі: - Міжнародныя злучэння; - Міжгароднія злучэння, устаноўленыя з дапамогай тэлефаніста; - Злучэнні, устаноўленыя шляхам набору нумароў з негеаграфічныя кодам нумарацыі (8-902abc ..., 8-600abc ..., 8-810abc ..., 8-603abc і інш.); - Злучэнні з платнымі даведачна-інфармацыйнымі службамі, арганізаванымі на нумарацыі тыпу 1хх.
4.5.3. За паслугі міжгародняга злучэння, аказаныя ў складзе Пакета паслуг, надбаўка ў памеры 5%, усталяваная дзеючымі тарыфамі, звыш платы не спаганяецца.
5. Блакіроўка Пакета паслуг
5.1. Абанент можа часова заблакаваць доступ да пакетаў паслуг.
  • На перыяд блакіроўкі Пакета паслуг ( «ЯСНА 10», «ЯСНА 50», «Сямейны», «Оптымум плюс», «Экспрэс лайт», «Экспрэс», «Супер экспрэс», «Рацыянальны») часова прыпыняецца прадастаўленне ўсіх паслуг, якія ўваходзяць у Пакет паслуг, а таксама ўсіх іншых паслуг і сэрвісаў, якія аказваюцца дадаткова да пакета паслуг.
  • На перыяд блакіроўкі Пакета паслуг «Універсал» прадастаўленне паслуг тэлефоннай сувязі не прыпыняецца. Паслугі тэлефоннай сувязі, у перыяд блакавання і да канца бягучага месяца, аказваюцца на ўмовах Дагавора і Дадатку на паслугі тэлефоннай сувязі, згодна з дзеючымі тарыфамі. Аднаўленне аказання паслуг тэлефоннай сувязі на ўмовах Пакета паслуг робіцца з 1 (першага) чысла месяца, наступнага за месяцам зняцця блакіроўкі.
  • Блакіроўка доступу да пакетаў паслуг можа ажыццяўляцца:

- шляхам заказу паслугі бясплатнай (добраахвотнай) блакіроўкі (без збірання штомесячнай платы). Бясплатная блакіроўка прадастаўляецца пры звароце Абанента да прадстаўніка Аператара і падпісанні бланка заказу на гэты блок. Бясплатная блакіроўка прадастаўляецца на 15 або 30 каляндарных дзён. Сумарны час карыстання паслугай складае 30 каляндарных дзён у каляндарны год.

- шляхам заказу паслугі платнай блакіроўкі (дадаткова да бясплатнай блакіроўкі). Паслуга платнай блакіроўкі прадастаўляецца на 15, 30 або 45 каляндарных дзён. Сумарны час карыстання паслугай платнай блакіроўкай складае 45 каляндарных дзён у каляндарны год.

  • Паслугі добраахвотнай бясплатнай і платнай блакіровак прадастаўляюцца пры звароце Абанента да прадстаўніка Аператара і падпісанні бланка заказу або самастойна праз Кабінет карыстальніка, але толькі з бягучай даты.
  • Абавязковай умовай актывацыі паслугі добраахвотнай бясплатнай блакавання з'яўляецца наяўнасць на дату пачатку блакавання на асабовым рахунку станоўчага балансу.
  • Абавязковай умовай актывацыі паслугі платнай блакіроўкі Пакета паслуг з'яўляецца наяўнасць на дату пачатку блакіроўкі на асабовым рахунку грашовых сродкаў у памеры, дастатковым для аплаты паслугі платнай блакіроўкі. Добраахвотная платная і / або бясплатная блакіроўка ажыццяўляецца для кожнага асобнага дадатковага STB (як праз Кабінет карыстальніка па адрасе https://issa.beltelecom.by, так і ў службе продажаў Аператара).
6. Парадак аплаты Пакета паслуг
 6.1. Аплата Пакета паслуг ажыццяўляецца Абанентам на ўмовах i ў тэрмiны, вызначаныя дагаворнымі адносінамі і ў адпаведнасці з зацверджанымі Аператарам тарыфамі.
6.2. Пералічэнне грашовых сродкаў для аплаты пакета паслуг і паслуг інтэрактыўнага тэлебачання, арганізаваных на дадатковых STB, ажыццяўляецца на адзіным асабовым рахунку Абанента.
6.3. Спісанне абаненцкай платы з асабовага рахунку Абанента ажыццяўляецца штодня роўнымі долямі на працягу ўсяго месяца аказання паслуг, якія ўваходзяць у склад Пакета паслуг (у тым ліку паслуг, прадстаўленых на дадатковых STB), прапарцыйна колькасці дзён у месяцы, у адпаведнасці з абраным тарыфных планам.
6.3.1. Калі прадастаўленне Пакета паслуг пачата не з 1 (першага) чысла месяца, то кошт Пакета паслуг (у тым ліку паслуг, прадстаўленых на дадатковых STB, і дадатковых пакетаў) будзе разлічвацца прапарцыйна колькасці фактычных дзён аказання.
6.4. Спісанне грашовых сродкаў за паслугі, якія прадстаўляюцца на ўмовах разавай аплаты, ажыццяўляецца па факце пацверджання замовы паслугі Абанентам.
6.5. Рэшту грашовых сродкаў на асабовым рахунку Абанента, якая ўтварылася на апошні дзень месяца, пераносіцца на наступны перыяд.
6.6. Абавязковай умовай прадастаўлення паслуг згодна з Дадаткам аб аказанні Пакетаў паслуг, з'яўляецца станоўчы баланс асабовага рахунку Абанента. Пры нулявым або адмоўным балансе асабовага рахунку Абанента часова спыняецца доступ да пакетаў паслуг (у тым ліку да паслуг, арганізаваных на дадатковых STB);
6.7. На перыяд часовага спынення доступу да паслуг, якія ўваходзяць у Пакет паслуг (у тым ліку да паслуг, арганізаваным на дадатковых STB), па прычыне нулявога або адмоўнага балансу асабовага рахунку Абанент не вызваляецца ад абанементнай платы. Налічэнне абанементнай платы ажыццяўляецца да канца бягучага каляндарнага месяца. З пачатку новага каляндарнага месяца абанементная плата не налічваецца.
6.8. У выпадку неаплаты або няпоўнай аплаты кошту Пакета паслуг у бягучым месяцы (для Пакетаў паслуг з тэлефоннай сувяззю), усе налічэнні за паслугі тэлефоннай сувязі за бягучы месяц падлягаюць аплаце ў поўным аб'ёме згодна дзейных тарыфаў на паслугі тэлефоннай сувязі. Першапачатковы выезд тэхнічнага спецыяліста Аператара да Абаненту для падлучэння абсталявання і налады Пакета паслуг ажыццяўляецца без збірання платы. У выпадку адмовы Абанента ад выезду тэхнічнага спецыяліста пры падпісанні Дадатку, плата за наступны выезд тэхнічнага персаналу спаганяецца згодна з дзеючым прэйскурантам.
6.9. Пры выкарыстанні сэрвісу «Відэа па запыце» кожны факт замовы аўдыёвізуальнага твора падлягае аплаце згодна з дзейнічаючымі тарыфамі.
6.10. Абанент мае магчымасць папаўняць асабовы рахунак любой сумай на сваё меркаванне.
6.11. Абанент самастойна выбірае спосаб аплаты Пакета паслуг з тэхнічна даступных: - Наяўны разлік; - Безнаяўны разлік, у тым ліку з выкарыстаннем банкаўскіх карт; - З дапамогай КЭА; - З дапамогай ВКЭА.
6.12. Абаненту Пакета паслуг даступны сэрвіс «Абяцаны плацёж». Каб папоўніць свой рахунак з дапамогаю Сэрвісу «Абяцаны плацёж» неабходна ў кабінеце карыстальніка, у закладцы «Аперацыі» выбраць пазіцыю «Рэгістрацыя абяцанага плацяжу», увесці жаданую суму абяцанага плацяжу, якая не перавышае 35 000 рублёў. На працягу трох каляндарных дзён з моманту замовау сэрвісу «Абяцаны плацёж» неабходна пацвердзіць яго рэальнай аплатай. Калі на працягу трох дзён з моманту замовау сэрвісу «Абяцаны плацёж» Абанент не пацвердзіць яго рэальнай аплатай, то сума абяцанага плацяжу спісваецца з асабовага рахунку Абанента.
6.13.Аплата паслугі платнага блакавання Пакета паслуг ажыццяўляецца ў выглядзе разавага спісання сродкаў у момант актывацыі паслугі ў адпаведнасці з дзеючым Прэйскурантам.
6.15. Пры датэрміновай адмове ад паслугі блакавання Пакета паслуг (платнага і бясплатнага) нявыкарыстаныя дні блакавання не назапашваюцца, на наступны перыяд блакавання не пераносяцца.
6.16. Пры датэрміновым зняцці паслугі платнага блакавання Пакета паслуг грашовыя сродкі Абаненту не вяртаюцца. 
7. Тэхнічнае абслугоўванне і падтрымка абанентаў
7.1. Аператар плануе і вырабляе перыядычнае тэставанне, наладу і рамонт абсталявання, неабходнага для забеспячэння якаснага прадастаўлення паслуг, якія ўваходзяць у Пакет паслуг.
7.2. Магчымыя перапынкі прадастаўлення паслуг, якія ўваходзяць у Пакет паслуг, абумоўлены неабходнасцю правядзення на абсталяванні Аператара перыядычных планава-прафілактычных работ, рамонтна-аднаўленчых работ.
7.3. Інфармацыя пра час і працягласць планава-прафілактычных работ размяшчаецца на карпаратыўных сайтах Аператара www.beltelecom.by, www.byfly.by, www.zala.by.
7.4. Служба тэхнічнай падтрымкі Абанентаў Пакета паслуг функцыянуе на базе службаў тэлефоннай сувязі Аператара.
7.5. Зварот да службы тэхнічнай падтрымкі Абанентаў Пакета паслуг ажыццяўляецца па тэлефонным нумары, указанаму ў Дадатку на аказанне Пакета паслуг.
8. Прад'яўленне рэкламацый, дазвол рознагалоссяў
8.1. Пры выкананні або неналежным выкананні Аператарам абавязацельстваў, абумоўленых у дамоўных адносінах на прадастаўленне Пакета паслуг, Абанент мае права прад'явіць рэкламацыю Аператару.
8.2. Рэкламацыя прад'яўляецца ў пісьмовым выглядзе.
8.3. Аператар разглядае рэкламацыю Абанента згодна з патрабаваннямі заканадаўства і стандартаў прадпрыемства па разглядзе зваротаў карыстальнікаў.
8.4. Рознагалоссі, звязаныя з дамоўнымі адносінамі, якія не могуць быць дазволеныя бакамі шляхам перамоваў, а таксама ў парадку разгляду прэтэнзій, разглядаюцца ў судовым парадку ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.
9. Унясенне змяненняў і ўвядзення ў дзеянне парадку
9.1. Гэты Парадак устанаўліваецца Аператарам самастойна.
9.2. Аператар мае права па сваім меркаванні ўносіць змены (дапаўненні) у сапраўдны Парадак, публікуючы дадзены Парадак з улікам унесеных змяненняў і дапаўненняў на сайце Аператара www.beltelecom.by.
9.3. Гэты Парадак уступае ў сілу з моманту яго зацвярджэння Аператарам.
10. Дадатковыя ўмовы Іншыя пытанні аказання паслуг, якія ўваходзяць у Пакет паслуг, не закранутыя гэтым Парадкам, рэгулююцца дзеючым заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.